2007年6月21日 星期四

Day 14 人生首次流浪正式開始啦!!! (阿斯旺)

2005-7-14 Day 14 阿斯旺 住:Hotel 約HKD$ 45


 


行程表



 


朝早9 點終於都左阿斯旺啦~  火車都好準時 !


落車後即刻去櫃台,幾經辛苦終於買左明日傍晚既火車票往樂蜀


點解辛苦? 因為果度d人唔會排隊law...


十幾人堆晒係櫃台窗口七嘴八舌...


一出火車站就有好幾個人問我要唔要住宿 ,


我就跟左一個人去睇吓 ,佢聲稱十蚊埃磅一晚咋! (即HKD $15)


不過我亦聲明睇吓環境先 !


 


行左幾分鐘 ,佢帶我入左係一條後巷既樓梯 ,


上到房見到十分簡陋 ,仲衰過Nori 最初係開羅住既地方 !


窗只係望住後巷 ,雖然有冷氣...


我緊係無係度住啦 !


 


我想住係望向尼羅河既地方 ,於是我朝向尼羅河 ,沿著河畔一路行 ,


比我係一間五星級酒店對面 ,搵到間比較殘舊而且極少人住既酒店 ,


入到房間一看 ,雖然是殘舊d ,但係其他十分滿意呀 !


 


房間十分大 ,有冷氣 ,獨立廁所, 仲有個露台望向尼羅河 ,


對岸望正貴族陵墓(Tomb of the Nobles),


都只係HKD$ 45咋 !!! 你話仲使唔使住比較新 d 既五星級酒店呢


 


去返接待處攪完check in 後 ,


負責人立即問我 join 唔join tour去Abu Simbel神殿 ,緊係join啦 !


團費$60埃磅 ,仲去埋其他景點...


因為書中講 ,要去Abu Simbel 神殿必需參加 tour 朝早由軍隊護送前往架 ,


因為保護遊客免受恐怖襲擊law !


 


由於 tour 每逢晨早出發 ,攪到我依家無所事事 ,咪沖個涼瞓一陣law... 點知...


點知一瞓就瞓左三粒鐘...望一望隻錶已經下午一點幾啦!!!


 


晨早8點終於到左阿斯旺lu



 


阿斯旺火車站外



 


我住既酒店露台既風景



 


=============================================================


唔想浪費時間 ,我就去左河邊行吓 ,一路行就不停有人問我要唔要船


既然我無咩野做咪用 $ 15 埃磅包架帆船游吓船河law~


望住船家調教風帆同掌舵 .係船欣賞吓兩岸既風景 ,


西岸埃及人認為係死亡之地 ,所以人民主要住係東岸 ,


而西岸則主要是陵墓


 


係船上突然想去河中心既一個島叫大象島(Elephantine Island) ,


遊完船河叫佢係個島放低我 ,一落船就有幾個皮膚黑黑的細路走出黎 ,


話只需比 $ 20 埃磅就可以帶我遊覽島上既努比亞村(Nubian Village)


返正無野做咪跟佢行吓law...


從書中講 ,努比亞人原本居住係埃及同蘇丹之間既地區 ,


不過埃及後來興建水壩 ,呢處土地就比河水淹沒 ,


於是努比亞人就遷徙到附近地區居住 ,而大象島就是其中一處...


一個民族完全散晒真係慘!!!


 


幾個細路帶我週圍參觀 ,村內好殘舊同好少人 ,


只係見到d 細路 ,佢地話村內有人過身 ,所以d村民去晒出席當地既儀式...


之後仲同佢地踢波tim~  踢到身水身汗...


 


努比亞村



 


 



 


就係呢班"阿Dee"帶我週圍玩啦~



 


飲完支汽水同抖左一陣 ,突然好想坐帆船係尼羅河上睇日落呀 ~


班細路都有帆船 ,於是比左 $20 埃磅兩個鐘 ,


叫佢帶我兜大象島一個圈 ,佢仲話帶我去島後面睇鱷魚tim~


係船上見佢地用個膠樽就裝 d 河水上黎飲 ,我見d 河水十分渾濁 ,咁都飲得???


不過無耐就無風lu... 帆船都行唔到...當然去唔到睇鱷魚啦 !


只係望住太陽緩緩咁係大象島下降落 ,


真是夕陽無限好呢~ 


 


"夕陽無限好"亦都係陳奕信當時既新歌


係架船上唔經唔覺就兩個鐘lu~


 


輕帆暢遊尼羅河~





 


在帆船上睇日落



 


遊完船河都已經7點幾lu~  於是逛左陣市集,


買左個雞肉捲做晚餐同一支甜筒一路行一路食,


然後再買幾個橙返酒店食...


返到酒店,望一望約有八層高,但全都烏燈黑火,唔知成間酒店有無十戶人住呢...


至少係我果層感覺唔到有人氣...


 


返到酒店,看到對岸既貴族陵墓打晒燈,好靚呀!



 


 


8 則留言:

  1. 我都有坐船去努比亞村食 lunch, 不過食完就走啦, 有點無聊  如果有時間我都想參觀下, 日落既尼羅河真係好靚, 去 Abu Simbel神殿只係 $60埃磅 ,仲去埋其他景點...咁平 !!! 我果時跟團要自費, 比多約 HKD1300左右, 所以我無去呀, 而家諗番都有小小後悔呀

    回覆刪除
  2. 你這日行程好似好刺激, 第一次流浪就咁厲害

    回覆刪除
  3. 你做咩攪到好似去左盧旺達咁呀? 你隻死熊貓!!!

    回覆刪除
  4. Petite poupee @安提比2007年6月30日 上午10:30

    去 Abu Simbel神殿只係 $60埃磅,抵到爛唱!我果時跟團要自費, 比多約 HKD1500左右!坐飛機去的!

    回覆刪除
  5. amkiki & 水晶晶 :  你地比咁多錢係搭飛機去嘛! 我個tour只係搭車咋... 而且無導遊亦唔包入場費tim! 計計埋埋總共$200埃磅啦! 既係HKD$300 ,都好低既~ 一十一 : 呢日唔算刺激啦...遲 d 去到樂蜀參觀帝王谷仲刺激呀!!! 我覺得係我既代表作tim~ 阿泰 :點呀醬爆!!! 你個死仔終於開左yahoo blog拿!!! 啱啱寫完同你玩果part ,無得再鬧你tim~  之前我係咁鬧你無得還拖係咪好慘呢   你唔好搵支AK-47掃我個blog就得啦! 仲有呀 ,我上一篇日記提及你個妹 ,blog友amkiki留言話 ,竟然記得你一年前陪你個妹出鏡woo ,真犀利!!! 

    回覆刪除
  6. 唔係坐飛機架, 係坐6小時車 坐飛機要1500元, 不過如果飛機反而我會去喎, 因為只係坐45分鐘, 舒服d ma.

    回覆刪除
  7. 期待你的樂蜀之旅, 如果早十年有 blog 呢樣嘢, 又讀到你 d 網誌, 一定照跟你 d 行程

    回覆刪除
  8. amkiki : 我想慳 d 嘛~ 係4個鐘啫 ,瞓醒就到lu ,不過都幾辛苦 一十一 :你太跨獎啦 ! 我只是隨我心目中既想法去玩啫... 多謝你呀一十一 !

    回覆刪除