2007年6月19日 星期二

羨慕+小事幾則

早前睇完阿恆阿清佢地去完馬爾代夫既相,當然除左靚之餘,仲有既感想係...


覺得自己好黑仔...


 


阿清佢地係馬爾代夫並無"咩樽"潛水,只係玩浮潛,


但係佢地竟然一次過見到有鯊魚,海豚,海龜同魔鬼魚呀!!!


而且好多都係係岸上面見到係淺水區游過的...


 


馬爾代夫我早好多年前都去過,亦都無"咩樽"潛,


不過前後都係澳洲大堡礁,埃及紅海"咩樽"潛過...當然有睇到


美麗既珊瑚同珊瑚魚啦~


不過特別既魚就只係係馬爾代夫見過一條小小既魔鬼魚游過...其


他既就全部都睇唔到呀!!!


假假地都係十大潛水聖地woo...點解無架!!!


 


以前以為潛得唔夠深,今次終於明白,係運氣既問題...唉...


 


=================================================================


 


近日來打開報紙,成日見到阿泰個妹係娛樂版見報,有次仲全版訪問tim~


真係多得佢做"謎女郎" 成為熱門話題,早前就連同事間都談論呀!


究竟呢個角色有咩作用呢??? 至今仍係一個..."謎" ...


 


星期日去完旅遊展,不過係last一日去,主要逛中東,非洲,歐美既展館,


但好多既攤位如墨西哥,古巴,等等都已人去樓空lu...


不過係秘魯攤位仍能挪到好多資料,


仲認識到一個曾經係墨西哥讀過三年書既朋友仔tim~


遊展,我第一年去咋,廿蚊真係好值得呀!


 


早前收到個E-mail,有個日本朋友係7月尾一個人話黎香港同澳門旅行,


我同佢相識於克羅地亞既Dubrovnik,我當時剛到步,而佢就last day,


佢同我都一樣,都係一個人,但係佢最犀利既係一個女仔旅行...


 


當時知我來自香港,佢仲話下一站會去香港玩,


不過當我返到黎香港都唔夠兩個月,佢就話黎HK,我上次要返工


都無時間陪佢,今次應該會做旅遊大使陪佢玩返一兩日既...


7 則留言:

  1. =.="我睇人地去馬爾代夫d遊記...好多人都睇到鯊魚同魔鬼魚架.. 不過...我都覺得我見到海豚同海龜真係好好彩架,.. 你..都去過好多地方下喎....你見過既美麗珊瑚...我都未見過 fr:青

    回覆刪除
  2. Petite poupee @安提比2007年6月21日 凌晨4:27

    我在 Palau   咩樽"潛過水 見過 鯊魚,海龜同魔鬼魚,近距離! 海豚 Dolphins 系船見過!

    回覆刪除
  3. to 阿清 & 水晶晶 :總之我就係黑仔啦... 阿清,你係馬爾代夫都有見過珊瑚啦!

    回覆刪除
  4. 呂慧儀係阿泰個妹 ? 講講下又有 d似, 阿泰係咪曾經上過港姐決賽支持佢架 ?

    回覆刪除
  5. 真係好野amkiki 成年前阿泰上過電視你都記得!!! 當時有個環節係要港姐由一位家人陪同出黎 ,而呂慧儀就係由阿泰陪同出場啦~

    回覆刪除
  6. 緊係記得啦, 因為個個都係父母陪同, 呂慧儀反而搵哥哥陪, 所以印象特別深刻

    回覆刪除
  7. 哦...原來如此 !

    回覆刪除