2007年6月9日 星期六

Day 12 漫遊開羅(埃及開羅)

2005-7-12 Day 12 

住:開羅阿泰屋企

 

今日行程係唸住坐晚上 8 點火車 ,一個人去南部流浪...

起床時已是下午了... 阿泰一早就出左去管理佢既業務 ,只係得Milly 係屋企 ,呢個時候只係得人家老婆同我係屋企 ,梗係唔係幾好啦... 於是我便提早孰拾我既背囊 ,出去探索吓古老既開羅。


阿泰仲驚我係火車站 ,因為月台只係得阿拉伯文而有問題 ,所以留低個翻譯"大力" 比我用 , 返而仲玩得無咁暢快tim...

 

午餐就去左一間平民化既餐廳 ,食左一牒地道既食物 ,材料主要係用飯 ,通粉砌粒 ,碎既麵條等抄既大雜會 ,當地叫做"Kushari",只係1.5埃磅咋!!! 相等於2蚊港幣

 

由於埃及係信奉伊斯蘭教既國家 ,整個開羅佈滿清真寺 ,首先我唸住參觀吓一些清真寺 ,從書中挑選幾個作遊覽 ,大力聽到後鬼死咁開心tim ~ 仲話阿泰從來無話過要入清真寺參觀

 

可能由於大晏 ,原定想去既清真寺大都已過了開放時間 ,於是大力帶左我去d唔係開放 ,而係真正比人朝拜既清真寺參觀 ,全靠大力同門口把守 d 警察唔知講d 咩 ,才格外開恩比我入內咋 ! 大力仲好細心講解tim~

 

伊斯蘭教真係好犀利 ,可以令到教徒咁虔誠 ,我平時都見大力一日定時定候拜好多次 ,而清真寺裡好大好多人 ,好多人仲係度瞓覺...

 

已過了開放時間既Sultan Hassan清真寺


 

清真寺內部 ,弧形既地方係朝向聖地麥加既方向 ,信徒就係向住呢個方位朝拜啦~ 


其間我想搭吓開羅既地鐵 ,果個大力又話搭的士好 ,唔比人搭地鐵... 淨係搭的士既話就失去趣味lu...坐開羅d 的士 ... 真係好似昤穿越時光隧道咁 ,自我懂事都未坐過咁殘舊既的士 .... 我唸都有三 ,四十年車齡 ,車裡跟本無冷氣既功能 ,可以相像係幾多年前出廠既車? 車裡既計錢咪錶 ,顯示車速既錶版全部都唔work ,甚至有一架話連車門都不能穩固咁關上...

我就係坐右下面呢種的士啦~


之後去左開羅塔 ,不過無上去參觀 , 因為覺得貴唔值呀~ (忘記價錢) 見到仲有時間 , 去包左架帆船遊覽尼羅河 ,坐船感受尼羅河又是另一番風味呢~

開羅塔


 

坐帆船遊尼羅河


 遊完船河早一個鐘到火車站買票 ,點知話得番最後一班Sleeping car既火車 ,不過車票已售罄... 唯有買定明日既車票 ,係大力極力推薦下 ,買張有床位既Sleeping car火車票 ,算啦 ,話晒都坐十三個鐘woo !

 一問之下 ,原來8個鐘頭車程既樂蜀竟然同十三個鐘去阿斯旺一樣價錢... 要六十幾美金 ,其實都幾貴... 最激氣係 ,比張一百蚊竟然話唔收 ,依家都買六十幾蚊啦!!!

買完火車票 ,去左開羅著名既"Khan Al -Khalili" 市場行街買野 ,呢度後來被 Lonely planet 選為全球最捧市場第二位tim!!!

 

火車站

晚上清真寺開左燈又幾靚woo~


"Khan Al -Khalili" 市場



6 則留言:

  1. Petite poupee @安提比2007年6月9日 下午6:08

    包左架帆船遊覽尼羅河!! 好豪 wow!!       貴嗎?  等你ge Aswan!!

    回覆刪除
  2. 呢個市集我都有來過, 真係估唔到係全球最佳市場第二位呀, 唔怪得咁多野買啦 我係船上都成日聽到有回教既廣播...一日5次, 我就覺得有點像"凡音"啦. ..不過都真係佩服佢地日日都咁神心去拜既  

    回覆刪除
  3. my mum and my uncle2007年6月12日 中午12:38

    點解你仲可以記得哂前2年既事?仲要咁長!好勁!!

    回覆刪除
  4. 你的旅遊真與別一格 ,在埃及你都敢獨自一人行?叻仔!我只欣賞乘 坐帆船遊尼羅河 真係好浪漫 ,廟宇 ..... 我不會入去。我倒要看看你的獨自一人行有何驚喜或有驚無險的事呢 ?!

    回覆刪除
  5. 水晶晶 :果度好平,廿幾蚊港幣一個鐘咋~ Aswan你要再等多篇先到呀! 係呢, 你之前話係suez ,咁有無去Dahab呀 amkiki :宗教既力量真係犀利 bella :因為係我第一次嘛 ,所以想盡量記低 ,相隔咁耐其實都有的難度架~ 寶寶 :我無牽無掛嘛 ! 呢篇係開羅仲有"大力"陪 ,去到Aswan先一個人呀~ 

    回覆刪除
  6. 搭內陸機仲好呀, 上網訂都係百幾蚊埃及幣, 一個鐘就到.
    [版主回覆02/22/2009 23:03:00]咁抵...但想感受吓長途火車...
    機票就應該買去 Abu Simbel ...長途巴士太辛苦LA...

    回覆刪除