2007年3月29日 星期四

Day 5 終於到達開羅啦~(埃及開羅)

2005-07-05 Day 5 

住:開羅阿泰屋企

 

幾經波折,終於到開羅lu~ 由之前係曼谷受到日本人款待後,我已決定請Nori食返餐好既,於是係機場一齊等阿泰黎接我,其間仲

多左個台灣人tim,佢唸住我有朋友係度,可以協助佢搵住宿...



 

獨自走到客運大樓戶外睇吓阿泰黎到未,等候時剛才的台灣女仔蒨瑜也一同來到戶外跟我傾計,期間合照留念同交換咗Email。這時佢媽媽又出動啦,大叫佢返去,佢既旅行團即將出發啦⋯⋯ 


旅程完畢,我倆確實也Long D了一陣,可惜她的學業未完,爸爸反對⋯⋯


其實阿泰每年新年返香港,我地都有一大班人一齊出黎玩的;當阿泰係機場出現係我面前時,我真係認唔出呀,佢同佢請既翻譯"大力"一齊,帶住一頂古怪既帽,有d像埃及人(後來我都有借呢頂帽去流浪呀);其間廣東話,英文,普通話不停出現,攪到頭都大埋,對住Nori講普通話,對阿泰講英文既情況不時出現!

 

不過同Nori相處左幾日,發覺我既英文真係好左,佢唔同普通日本人英文咁差,因為佢係英國留學過,英文好好架~

 

我們跟住先到阿泰屋企放低我d行李,原來阿泰既老婆Milly都係度woo~(佢老婆都係隔離班舊同學黎架)

 

然後我地幫佢地兩人搵左間簡陋既天台住宿,呢間住宿係果個台灣人指定要住的,佢話係National Geographic Channel介紹過woo...睇見Nori個樣真係委屈law...之後叫阿泰搵間貴d既餐廳請返Nori食晚飯,當然台灣人都請埋啦! 唔通叫佢走咩...最後食左五百幾蚊埃磅


HKD$1.5=埃磅$1,阿泰話係埃及黎講係好貴好貴啦!!! 因為當地普通既警察月薪只有$120埃磅咋!!!食完後我塞左張USD$100 比阿泰,佢條友仲唸住唔收我woo...



你睇Nori個委屈樣



阿拉伯色彩既頭盆

 

最後送左佢地兩人返旅館後,阿泰同佢老婆Milly & "大力"帶左我去尼羅河畔既餐飲野,仲見識當地居民普遍食既"水煙"tim~

 

在尼羅河畔既餐廳

當地人流行吸食既"水煙",近年也傳到香港

阿泰為我準備好既房間


6 則留言:

  1. 點解nori要住果度要委屈呀. 係咪因為太cheap呢...? 你住間房好大好靚呀, 係你朋友屋企定係酒店呀 ?

    回覆刪除
  2. 唔係nori想架...只係個台灣人想...由於我地係幫佢地一齊搵既 可能nori唔想打攪我地瓜~ 我住既係阿泰屋企黎架!

    回覆刪除
  3. 原來銀仔都係中意旅行,咁我地係同道之人啦 !你去埃及都夠膽自由行,也許因有朋友在吧。我只敢去安全嘅地方 ( 如歐美、日韓等 ) 先自由行 ,神秘落後地方就參加旅行團才行。今晚夜了,過二日過來看你旅遊日記 ---- 一定好精彩 !

    回覆刪除
  4. 哈哈~你過獎啦~ 我就因為你係同道之人,所以梗係訂你個blog la! 其實自埃及旅行,我既心都已豁出去lu! 可能無牽掛瓜...

    回覆刪除
  5. i live in this kind of hotel when i was in egypt!!   so good feel!

    回覆刪除
  6. 真? 不過無冷氣woo~

    回覆刪除