2007年3月27日 星期二

Day 1-4 滯留曼谷之遇見(泰國曼谷)

Day 1-4 住:曼谷某酒店免費

 

今次去埃及,係同上次去希臘時一樣取道曼谷轉機,不過呢次所坐既"埃及航空"就麻煩啦!由於機件故障,無法搶修,而埃航每星期只有兩班前往開羅...所以全機滯留曼谷!



對於我呢個第一次一個人去旅行,英文又唔好既人黎講,係一個極大既考驗! 於是d客人同航空公司職員係登機閘口擾攘左起碼有個多兩個小時,期間由於太混亂,況且我英文差,只係識聽"Delay"個字,不過好彩徐左有幾團台灣團外,仲有一團X怡假期既香港團陪我。我偷聽香港個導遊講話可能要等一兩日,但航空公司包食宿! 



於是人行我又行,最後同一個日本人Nori一間房,佢都係一個人,經埃及去希臘搵友;Dalay期間他在曼谷工作的朋友還揸車兜埋我去曼谷市中心逛街,仲得到佢豐富既款待tim~ 簡直係中日文化交流呀!

 

我就無所謂,返正又多假期,酒店又幾好,不過跟團o個d人就慘lu...正當我係酒店lobby睇報紙時,金X假期既團就係我隔離開會。原來佢地係十天團,delay左要追返d行程好趕,可能只得幾日玩;由於最終都係坐返呢架機去開羅,有d人因為心理因素問題,就要求退團,不過無得退錢之餘仲要補錢改機票等費用,攪到個個都垂頭喪氣...

 

最後係第三日既朝早終於可以起飛lu~


排隊登機時,後面有個女仔用國語撩我傾計,咦!這不是這幾天日日係酒店內看到台灣團的一個女仔嗎?為何會記得?因為出發無期,日日無聊,都會留意吓靚女嘅。每日早、午、晚餐時間,都會見到滯留旅客共聚一堂,她就是唯一一個華人後生女。


期間問我叫乜名、去邊度玩等等⋯⋯ 佢叫蒨瑜,同媽媽跟團來旅行,在機艙內突然間有人從後呼喚,原來佢媽媽早已搵到座位,她也要回媽媽那裡了。難道⋯⋯ 係我自作多情嗎⋯⋯


香港去曼谷o個程我係搭CX架~

 

同房既日本朋友Nori

係飛機上影到既杜拜人工島


3 則留言:

  1. 終於等到你講埃及啦, 咁耐重記唔記得呀 ? delay真係好慘呀, 好彩我果陣跟團係一路順風咋

    回覆刪除
  2. 係呀~  呢次旅行對我黎講特別有意義, 所以我要盡量記下來,等第日可以慢慢回味~

    回覆刪除
  3. 嘩, 咁跟團啲人真係好慘, 但買咗保險, 應該有得陪架.
    [版主回覆02/22/2009 22:57:00]有得陪都無用啦...成個假期就咁就無左一半...

    回覆刪除