2007年3月25日 星期日

久違了的旅行

久違了的旅行

 

係2005年7月我用左18日去埃及旅行,對上一次旅行已是兩年前既事了,由於其間發生左好多事,令我資金有限,所以停了兩年,對於熱愛旅遊既我黎講,實在是久違了的旅行!



 還未決定去旅行前,因為我已無去旅行好耐lu,所以很想很想去旅行,當時正睇完”在世界中心呼喚愛”便想到阿姨住悉尼,唸住去睇吓o個舊石順道探望阿姨,但之前已經去過澳洲,有d唔想去...於是隨即想到有個相識了十多年既舊同學"阿泰”在埃及開羅做生意,不過唔係好熟絡woo...

 

當時連佢電話都無,便問另一舊同學攞佢埃及既電話...經過今次既旅行,再次重新認識呢位好朋友!(因為我想去旅行先唸到佢,唔知係咪好衰呢)

 

共18天的旅行,阿泰陪我玩了西奈半島約8天,自己流浪了埃及南部&開羅7天(還有3天delay曼谷,令我避迫取消約旦的行程!!!)

 

由以前既結伴同遊,至到現在一條友去旅行,但竟然有意想不到既旅遊新體驗,及非常之成功,呢次係我既第一次咋~

7 則留言:

  1. 過左咁耐.. 會唔會唔記得哂d野架

    回覆刪除
  2. 阿清,呢次旅行對我黎講特別有意義~ 不但唔使靠人.仲非常之成功,更係我人生既小小轉捩點 所以我要盡量記錄呢次特別既旅行,用作將來細細回味!

    回覆刪除
  3. halo,可想你有旅行去,就什麼都得

    回覆刪除
  4. 終於有人話我啦 ! 最衰呢個blog 係開左yahoo blog既人先可以留言 如果唔係阿泰一早留左言鬧我啦~ 阿泰你話係咪?

    回覆刪除
  5. Petite poupee @安提比2007年3月30日 晚上10:38

    same to me, a friend came to visit me in Monaco, she is my ex-colleagues for a couple of years. I found out we did not understand each other too well before. Sometimes, I told her what she think of what I was saying was  not I mean.  

    回覆刪除
  6. 又唔可以話衰既, 咁佢人在埃及, 唔通日日打電話比佢咩...

    回覆刪除
  7. 哈哈~ 竟然有兩位"人兄"為我講好說話woo!!!

    回覆刪除