2007年3月15日 星期四

Day 16 再次受到上天既保佑(意大利佛羅倫斯&比薩)

2006-10-17 Day 16 晴 
住:羅馬B&B Euro$20


可能在意大利真的看得太多藝術品,令到我黎到最後一站既文藝復興發源地彿羅倫斯興趣不大...



首先搭火車去左鄰近既比薩參觀斜塔,呢個意大利既標記吸引左好多人黎參觀,一玩又已到中午; 當坐火車回彿羅倫斯時,收到香港send過黎既SMS, 話羅馬地鐵撞車死左好多人,問我有無事... 好彩我身在彿羅倫斯,今晚先返羅馬,呢件事令我想到上次剛去玩完埃及都無一個禮拜,就發生連環爆炸...


傍晚去完米高安哲奴廣場,然後沿阿諾河行返酒店挪返d行李,就正式玩完呢次既流浪之旅lu~之後搭火車回羅馬,住返當初既B&B,準備聽日下午返香港







斜塔頂部


塔頂風光






米高安哲奴廣場





佛羅倫斯全貌





阿諾河靚景



不過由彿羅倫斯返羅馬既火車,我發現到一樣野...我係香港買定既火車套票(兩個月任搭3日)需要Euro$120,但係搭親Euro star火車都要比Euro$15附加費,以由Florence去羅馬為例:如唔搭Euro star搭其他火車差不多要一陪時間,仲要比我八卦到係d售票機發現,原來Euro star票價都係30歐羅;所以真係無咩著數,返而無咁彈性,如果唔係車票剩下一日未用,我唸唔會黎Florence,只係抱住唔好蝕既心態,我寧願住多日牧場呀~




沒有留言:

張貼留言