2007年3月10日 星期六

Day 15 威尼斯離島遊(意大利威尼斯)

2006-10-16 Day 15 晴 
住:彿羅倫斯B&B Euro$50



意大利,我既行程又開始緊密,無之前係東歐
咁寫意lu,因為意大利唔係我重點ma~

食早餐時,我帶埋本旅遊指南一路食一路plan
行程,於是就決定去威尼斯外圍既島嶼Burano
及Murano遊覽~


早餐後參觀完呢度最著名既橋Ponte di
Rialto,其間再次見返久未露面既香港人,然後
坐水上巴士去到叫Fondamenta Nuove既地
方轉船,呢度比較平民化,有小販檔及超市,我就
係度買左d茶點,準備去Burano島一路欣賞風
景一路食!

Burano及Murano各具特色,Burano有漁夫
之島之稱,島上的住家色彩繽紛,不過我鍾意係
呢度既寧靜~

Murano既特產係玻璃,世界聞名,島上既玻璃
製品同玻璃工場隨處可見,我當然係度買左d咁
有特色既手信啦!



呢條就係威尼斯最出名既橋 ”Ponte di Rialto”





橋上風光





在水上巴士上





貢多拉





色彩繽紛既Burano島









面具當然係威尼斯特產啦~





Murano島既玻璃工場









週街都係玻璃製品





返回市中心聖馬可廣場,仲唸住係露天茶坐嘆番柸咖啡tim,不過無時間...





嘆息橋





哈哈~DHL都有專船





=====================================

玩吓玩吓又玩左大半日,咁啱又比我趕到搭
16:32分班火車去彿羅倫斯~
到步又已經入夜了,一出火車站就有人兜我住
宿,推開房門一看,Euro$50一晚係意大利黎講
已經好OK啦~

之後酒店老闆娘仲好好人,挪幅地圖介紹,仲
比左好多博物館既資料比我,真係多謝
佢...可能真係睇得太多大教堂,古建築同
博物館,覺得有d悶...其實我黎呢度只係
想去米高安哲奴廣場同附近既”意大利標誌”
比薩斜塔咋~

拿~呢度收我Euro$50 就差不多!


沒有留言:

張貼留言