2007年2月28日 星期三

Day 14 再見美麗的東歐(斯洛文尼亞Postojnska)

2006-10-15 Day 14 晴 
住:威尼斯B&B Euro $60



一早起身,就去參觀聞名既鐘乳洞,因為要入鐘

乳洞必需要跟tour,由於淡季,所以一日只開三

場,於是我便參觀左09:00 am頭場既tour;




參觀完鐘乳洞便拿拿臨返B&B,挪返D行李去

搭12:55pm既巴士去邊境城市再轉車往威尼

斯,點知等左好耐都無車,一問之下原來該班車

只係星期一至五(今日係星期日)下一班要

2:40pm 呀!巴士個牌又只得斯洛文尼亞文,旅

遊中心又無開,問唔到information;於是去左

一間"吧"叫左柸野飲坐吓等夠鐘...差唔多夠鐘咪

又去等車law,點知再問途人原來呢班車又

無,4:30pm先有車,之前比人"坤" tim...



最終都係搭5:10pm既火車去威尼斯,我起初唔

想搭呢班火車就係因為時間太晏...



由於鐘乳洞路線太長,所以頭段就坐兩旁的火車參觀







 









 










 

據導遊稱洞內呢條橋係俄羅斯戰事掘的,可以通往俄羅斯







 

=========================================



到威尼斯已經8:30pm lu ,一出火車站已經被呢個

咁特別既地方吸引,週圍好有藝術氣息既建築

都被水包圍著,但隨即心情由高處跌落谷底,因

為到步已經好夜,便立即係聖馬可廣場附近週

圍搵住宿,我當然搵平o個d啦~ 點知問左三間

打正旗號Hotel其實似時鐘酒店既賓館,竟然要

Euro $100,而且Full晒...(使唔使咁貴呀)個

心情當堂灰晒,搵平住宿都係死左條心啦...比

咁貴既價錢瞓d咁既住宿,我寧願瞓火車站呀!

背住個大背囊走呀走, 正當我唸住瞓街之際比

我搵都間Euro$60既住宿,一開房門真係細得

可憐,幾幅牆有數十隻蚊被人拍死既屍骸,原來

窗外樓下係放垃圾既地方,我緊係既刻關窗

啦...要$600港幣住呢d地方一d都唔值呀!!!



而且物價超貴,唔怪得我之前睇報紙講50年後

威尼斯因物價昂貴而會完全無本地人居住lu~



聖馬可廣場





 





 






 

寧靜的威尼斯








 

像時鐘賓館的房間,竟然要收Euro$60







 

< >








15 則留言:

  1. $600一晚住d咁既房... too bad呀... 去泰國呢個價錢住到五星啦...>.<

    回覆刪除
  2. 威尼斯真係好靚呀, 不過間咁既酒店要 $600.00一晚真係貴得離譜

    回覆刪除
  3. 已經算平啦,普遍$1000以上呀! 所以就係比呢d咁昂貴既生活影響到旅遊既心情law...

    回覆刪除
  4. $600 就真系有d 過份law!!

    回覆刪除
  5. 你都話係呢~ 超過份...

    回覆刪除
  6. 真係嚇死人呀?!好差wo...好鬼貴呀....

    回覆刪除
  7. 哈哈~ 你地好似群起圍攻威尼斯既住宿咁!

    回覆刪除
  8. 我覺得坐小火車入去鐘乳洞好有探險feel!

    回覆刪除
  9. 係呢~ 不過我未睇你斯國之旅...只係睇左羅馬尼亞同保加利亞咋~

    回覆刪除
  10. Oh.........咁要多多指教喇!  我上次去斯洛文尼亞9-10 日左右, 同你一様, 陸路去威尼斯!

    回覆刪除
  11. 你剩係去咗Postojnska Jama無去Skocjanske Jame? Skocjanske Jame重正過Postojnska Jama!

    回覆刪除
  12. 哎呀...錯過左一處好地方tim~ 謝謝你呀sweetHomer!

    回覆刪除
  13. 本來我都打算入鍾乳洞,不過行程改左所以無入到, 係咪真伙好靚?我打算下次再去一次,一定要入去先得﹗

    回覆刪除
  14. 我覺得OK啦~ 係一個特別既景點咁law~

    回覆刪除
  15. 銀仔, 我06年8月去, 不過之前在hostelworld.com訂左hostel先, 在威尼斯29歐元乍(6 張床的房),都ok企理, 佢仲送地圖同一粒玻璃糖比我, 不過可能你果日先搵又咁夜, 所以好難搵到好的hostel, 訂定先有好有唔好啊! 彈性冇你咁大, 不過就唔使搵唔到hostel時慌失失
    [版主回覆04/07/2008 01:19:00]嘩咁平!!!
    今次得到既經驗係...
    如果真係要決定去呢d咁細 ,咁貴 ,咁特別既地方
    一定要book定住宿至得!
    唔該你個web site呀~ 值得參考!

    回覆刪除