2007年2月1日 星期四

Day 11 事與願違(斯洛文尼亞Ljublijana)

2006-10-12 (Day 11) 晴 
地點:斯洛文尼亞Bled 
住:B&B Euro$15











由克羅地亞搭火車去斯洛文尼亞首都Ljubljana期間,

我一邊計劃我係斯洛文尼亞既行程,

一邊欣賞車外既風景,

又係看到好多牧場,

所以我決定要解決

我在波斯尼亞住唔到牧場既心願,

用晒留係呢度既三日時間,

係阿爾卑斯山腳既小鎮Bled住牧場!




===============================



到左首都Ljublijana逗留左個多小時,

略略行一圈後便隨即搭火車去Bled,

但好景不常,竟然搭過龍,

去到個不知名既小鎮,

一問之下呢度連住宿都無呀!!!

於是搭巴士返轉頭,

去到Bled已是6:00pm了!

天都黑埋...唉...又住唔到牧場...



係首都既"龍橋"









首都既"三棟橋"













我就係搭過龍係呢個站落車啦...









一落車有d徬徨,不過見到有個牌寫住YHA,

我係度唸,我唔住YHA呀,

只係比多幾廿蚊住民宿

就可以唔使同人一齊share一間房,又有早餐食...



於是我沿住大路行左十幾分鐘,

終於比我搵到間民宿,

而且十分唔錯架!



我既住宿 Euro$15










5 則留言:

  1. 你好勁呀...如果係我...都唔知點算好!! 我想問你識當地語言咩?!?!

    回覆刪除
  2. 一d都唔勁呀!我唸你都可以架~其實一條友旅行都係個training黎架~ 唔識woo...不過用簡單既英文都可以既...

    回覆刪除
  3. 好彩最後都比你搵到間民宿, 睇落都唔錯呀

    回覆刪除
  4. 係呀~ 係瑞士型既小屋黎架!!!

    回覆刪除
  5. 你仲記唔記得間民宿個名同地址呀?
    [版主回覆04/07/2008 01:01:00]我記得點行law!!!

    回覆刪除