2007年2月24日 星期六

Day 13 在森林和園野(斯洛文尼亞Bled)

2006-10-14 Day 13 陰 
地點:斯洛文尼亞Postojnska 
住:B&B Euro$12



唸住8點幾早D起身睇人揸牛奶,點知已經揸完

了,之後牧場主人為我預備左豐富既田園風味

早餐~



食完早餐便係牧場用Euro$ 1 租左架單車去週

圍影吓相~ 呢度既寧靜,清幽,騎單車橫過一個

又一個既小山丘,不禁令我想起一首兒歌,一路

踩住單車一路唱
在森林和園野是多麼的逍遙...




田園風味既早餐










我就住係呢個小鎮啦~










向鏡頭微笑的馬










飬馬的牧場










小鎮全貌










==============================



直到中午,帶住依依不捨的心情離開牧場
(我
小時候作記敘文永遠都咁黎結尾架~)真係捨

不得咁寫意既生活...無法啦~鬼叫之前又搭錯

車,耽誤左一日時間,呢個鎮離意大利又遠,於是便

向下一站Postojnska進發,順道參觀著名既

Postojnska鐘乳洞



==============================



幾經轉折下終於黎到Postojnska,已經下午4點幾,

因為係Bled無車直接到Postojnska,必須返回首都

再轉車,我這時真的好後悔當初係香港點解唔

用80蚊挪個國際牌呢...



Postojnska既火車站真係荒涼,空無一人,只

係得兩人落車,唔通個鎮真係咁細 ? 書裡亦都

無記載有關任何既住宿...



沿住一條無人行既路,用左差唔多廿分鐘行到

大街,終於搵到間B&B lu~





我的行程










4 則留言:

  1. 你既田園早餐... 應該唔係好夠你食

    回覆刪除
  2. 草原好青綠好大呀, 隻馬又真係好似識笑咁喎. ...點解鍾乳洞無相睇既 ?

    回覆刪除
  3. To 青         :咁都比你知~ 食多幾塊麪包咪飽law! 不過發酵左既牛奶好難食呀!(白色個舊呀) to amkiki :係woo...唔記得寫去到已經傍晚tim,鐘乳洞第二日先去呀~(等我更正返先)

    回覆刪除
  4. Hello, may i know which b&b dis u stay?? where is it?
    [版主回覆06/28/2010 18:06:00]你係講呢間牧場b&b?
    搵到啦... 叫"FRCEJ" e mail係 zupan.anton@siol.net
     

    回覆刪除