2007年2月4日 星期日

Day 12 湖光山色(斯洛文尼亞Bled)

(Day 12) 2006-10-13   
住宿 :牧場Euro$23

行程 :斯洛文尼亞Bled 





食完早餐後便去該國出名既度假地區,位於阿爾卑斯山腳,Bled湖區遊覽; 呢度碧綠既湖水,湖水有山既倒影,又有天鵝暢泳,湖中心有個小島,島上有一座教堂,湖光山色,風景十分幽美~

繞湖半個圈後,便決定上山上既城堡欣賞整個湖既全景因為據書講,城堡係欣賞整個湖全景既最理想地點; 於是便開始登山,約行左廿多三十分鐘,終於到左城堡,全身寒意盡消(因為得9度咋),但城堡要入場費Euro$8 ,我對呢座城堡興趣不大,所以無入去...

於是便係外圍睇吓有無可以欣賞風景既地方,點知比我係城堡則邊一個"NO Entry"既山路,搵到個絕好既地區欣賞湖區,一呆就大半小時...







尋晚就係住係咁有瑞士feel既民宿啦~









係城堡欣賞山下既風景,欲窮千里目,梗係更上一層樓啦~









落山時仲比我發現松鼠搵食tim~







我之前就上左山上既城堡啦!



















天鵝湖???









遊湖完畢便到旅遊中心問牧場住宿既資料,經介紹下,去到離Bled湖區約十多分鐘車程的一個小鎮既牧場,呢度既主人十分友善,個牧場都幾大,有騾仔同乳牛,而且依家係秋
天收成期,園內有好多蘋果同藍梅任摘任食tim~ 

嘩!!!我期待已久既牧場呀!!!





牧場門口









園內動物









牛媽媽同牛仔仔都識望鏡頭架 !!!









做農民好辛苦架!!!我見佢地由朝做到晚...我都有幫手摘返一筒蘋果架~



















呢度風景都十分靚,好似飄零燕裡既景色,一個又一個既山坡,不過呢個鎮太細啦,只係得牧場,並無餐廳及任何食野既地方...只好借架單車用左十幾分鐘去左隔離鎮一間Pub用膳啦~ 回程時黑麻麻了...







一個又一個既山坡









秋天紅葉既美景













我既房間

















9 則留言:

  1. 嘩...我最鍾意既倒影呀...好靚呀... 有好似飄零燕既草地... 我去到一定勁興奮呀

    回覆刪除
  2. 呢度真係好靚, 好似世外桃園咁呀 祝你

    回覆刪除
  3. to 阿清       :你呀~真係好靚呀~ 我唸你同阿恆係度漫步賞湖都幾浪漫! to 水晶晶   :Sorry,今次用錯左顏色,多謝你捧場,你依家算係半個意大利人woo,  "Grazie" to amkiki :你都話靚呢~ 恭喜發財

    回覆刪除
  4. 你好啊! 由於我6月去克羅地亞, 搵料時睇到你個網頁, 我都好想住牧場, 你可唔可以提供你這間牧場的資料?謝謝!

    回覆刪除
  5. 呢間牧場係斯洛文尼亞唔係克羅地亞WOO...你會唔會去埋? 我唔記得呢間牧場叫咩名LU... 不過你可以去Bled湖畔既一間旅遊資訊中心,佢可以比到d資料你,同可以同你電話預約,大約廿幾Euro一晚 牧場普遍係湖區外十多分鐘車程既小鎮, 但係呢d小鎮大多全是牧場,無咩娛樂,我住o個鎮連餐應都無,要過隔離鎮攪掂! 唔怕悶同想感受住吓牧場可以一試架~

    回覆刪除
  6. aya..........我上次無去牧場呀, 原來咁靚wor! 噫, 你好似無坐船仔去湖中島wor!

    回覆刪除
  7. 下次你要住下牧場啦~ 係呢...唔知點解當時唔想去湖中島呢...

    回覆刪除
  8. haha........我估你一個人坐怕悶 gua! 而且一d都唔浪漫!

    回覆刪除
  9. 我今年夏天好可能會去斯洛文尼亞, 如果有機會去得成, 一定要睇下同住下你呢個牧場先得!
    [版主回覆04/07/2008 01:11:00]有問題隨時問我啦~ 如果解答到既話...
    牧場都幾好架! 不過你要記住唔怕悶先得呀!!!

    回覆刪除