2007年1月25日 星期四

Day 10 球迷奇遇記(克羅地亞薩格勒布)

2006-10-11 Day 10 寒 
地點:克羅地亞薩格勒布 
宿 :YHA Euro$7





晨早六點就到左首都薩格勒布,

一出火車便感到寒氣迫人,

在溫度計上顯示原來只得8度,凍到震呀!




清晨六點火車站外既Tomislava廣場








整潔既街道








出到火車站已經唔同左之前,今次無人招攬住宿,唔知係咪太早呢於是走去住青年旅舍,點知話要十一點先可以check in; 由於我係羅馬時已checkinternet,英格蘭會係今日係呢度作客克羅地亞既歐洲國家柸外圍賽,於是我便走去買波飛,順道遊覽幾度出名既名勝遊覽完後就返去check in 同大覺瞓lu~ 由於尋晚無覺好瞓,所以瞓醒已是4點了!



聖母升天教堂








聖馬克教堂








順利買到波飛,$250kn大約港幣$320








仲買埋頸巾tim








當我離開YHA,看到每個街口都有好多防暴警察,唔通d英國流氓球迷真係咁恐怖??? 去到廣場已經見到雙方球迷唱歌,隔住電車既月台叫囂,簡直未開波先興奮呀! 仲有好幾個球迷被打到頭破血流Tim!!!

由於真的很多人迫唔倒上車,一位當地婆婆主動為我開路迫上車,一位白髮老人家,當然連粗暴既英國球迷都會讓她上車啦我就好似佢個孫咁比佢拖左上車勒~

原來她就住係球場附近咋差不多全車都係英國球迷,全程不停拍打門拍窗,唱歌,真係全車都震晒!





滿佈球迷的廣場










一定要擺返個靚pose既親切婆婆








球場內好似開P一樣,氣氛超好雖然我都係英格蘭球迷,但係身在克羅地亞,反而想主隊贏woo! 所以我事前買左條主隊既頸巾入場打氣~
由於婆婆住既地方係一個龍門既方向,入場後我問警察我坐係邊先知係英格蘭既陣地,唔怪之搜身咁嚴格啦! 佢問完我話唔係英格蘭fans,就帶我離開英格蘭既座位區
一離開英格蘭fans,我先夠膽攞條克羅地亞頸巾出黎咋~ 到場內,主場既球迷都用好奇異既目光望我,可能只係見我一個亞洲人呱,又咁投入~
我跟主場球迷一樣,揮動頸巾,一起叫喊,唱歌,(雖然唔識當地語言,不過都盡量發音叫出黎)


最後主隊贏20,雖然買左十歐羅和波輸左,但都好開心人生未必有第二次機會睇到呢d正式既比賽架由於得我一個亞洲人,比賽後被主場球迷爭相捉住影相,在歡呼聲離開~



誤闖英格蘭陣地








球場內氣氛一流








11 則留言:

  1. 嘩...好正呀...我都好想去呀...你下一次會去邊度呢??

    回覆刪除
  2. 正?邊度最正先?你都可以架! 下次去邊?我都未定呀~

    回覆刪除
  3. 克羅地亞風景都好靚呀, 你重可以親身入去睇球賽, 真係好好氣氛呢 .... 我睇左你既相部啦, 暫時只係睇左埃及, 因為你實在太多本啦, 要慢慢睇.... Dahab真係一個好靚既地方, 藍天碧海, 不過我上次見我朋友係紅海影d相都係差唔多, 呢度同紅海係咪好近 ? 不過睇見你埃及d相, 同我去既地方一樣, 令我又好懷念我既埃及之旅啦  

    回覆刪除
  4. Dahab係紅海既另一面,係開羅揸車要揸成日先到架~ 果度絕少見到香港人既出現!

    回覆刪除
  5. 原來克羅地亞, 波斯尼亞係咁靚. 仲有, 能夠現場入場睇波, 同當地球迷打成一片, 的確興奮.  

    回覆刪除
  6. 係呀真係超靚呀~ 而能夠入場睇波真係呢個行程既意外收穫呢~

    回覆刪除
  7. 嘩..太多啦...我未睇晒...我最想去greece...好想去呀~

    回覆刪除
  8. 係呀!我都好鍾意Greece~ 你同男朋友去勁浪漫呀! 一定要stay "Oia" 呀! 果度超靚超浪漫呀~

    回覆刪除
  9. 見到你D相好有親切惑啊,因為你去的地方我都剛剛去過﹗

    回覆刪除
  10. 等我得閒都睇吓你既Blog先!!!

    回覆刪除
  11. 係wo~! 好野呀~ 不過對英格蘭波飛竟然即日仲有得買,真係估唔到~
    [版主回覆05/19/2011 23:10:00]係喎~ 我諗如果無得買, 應該即場都有黃牛飛賣既~
    旅途中一個外國人教既~

    回覆刪除