2007年1月7日 星期日

Day 8 有驚無險之旅(波斯尼亞Blagaj)

(Day 8) 2006-10-9  
住宿 :B&B Euro$15

地點 :波斯尼亞Mostar --> Blagaj -->克羅地亞Split 









中午去完Moster附近一個小鎮"Blagaj"音"爬街"後就座巴士離開波斯尼亞lu~我係波斯尼亞呢兩日既憂累終於出現啦...




路線圖








早餐




係Mostar對我很好的一家人




"爬街"景色




Mostar唔捨得你呀...



美麗既住宅



食午餐



由於當初我無經考慮便去波斯尼亞,所以亦都無check特區護照使唔使簽證當我從克羅地亞搭巴士進入波斯尼亞時,邊境d差人無係我本passport度蓋印,原來係歐洲過境,好多時都不會蓋印; 當時我當然順利闖關啦! 其實心唸呢個制度都幾有問題,佢地會唔會當我 I.I....



點知離境時邊境d差人真係Hold住我,又話要Visa 又話我本passport無蓋印... 我當時死都話呢本係香港護照,唔係中國護照,不用Visa(因為中國passport很多國家都要簽證的)最後攪左差不多45分鐘,D關員都好無耐咁放左我走lu!


(返到香港彼上網Check,原來特區護照去波斯尼亞係要簽證架!!! 哈哈~ 賺晒!!!)


哈哈其實我一d都唔驚,就算佢地拉我I.I. 最終又咪送我返香港! 不過就對唔住全車既人lu,係車度等左咁耐! Hehe~



最後9點幾先到克羅地亞既Split...

Split夜景



我的住宿



10 則留言:

  1. WOW...點解每一個地方都有D咁靚既景架... 真係好似人間仙景一樣呀... 不過你都真係幾唔識死喎...大返人地轉頭都得既... 耳...你終於有床訓啦...

    回覆刪除
  2. 你同阿恆下個月去馬爾代夫honey moon d景仲正啦! 要影多d相返黎比我睇呀! 我都好懷念馬爾代夫...

    回覆刪除
  3. HI, 波斯尼亞我覺得係一個好神秘既地方, 估唔到風景會咁靚架

    回覆刪除
  4. 係呀~我都估唔到咁靚架! 有d誤入桃花源既感覺呀!

    回覆刪除
  5. Petite poupee @安提比2007年2月17日 下午6:10

      見識 !!見識 !! 多謝你分享旳旅遊樂趣!!真捧 !! I prefer Blagaj, 真好玩 !! If you like nice natural view, go to Corsica( france) or Sardeng ( Italy), theya re i the mediterrean sea.

    回覆刪除
  6. 水晶晶 多謝你既意見! 值得參考! 唉! 你都去過Bosnia?

    回覆刪除
  7. Petite poupee @安提比2007年2月27日 凌晨12:28

    no, not yet, my husband got some friends from Slovenkia. They have invited us many times to go there. But we don't have chance yet. After seeing your pics, it is on our priority list !!

    回覆刪除
  8. 哦...I see Mostar好值得去架!

    回覆刪除
  9.  嘩, 你真係好好彩呀! 45mins搞掂..........

    回覆刪除