2007年1月13日 星期六

Day 9 優閒小島遊(克羅地亞Brac島)

(Day 9) 2006-10-10   
住宿 :火車上
行程 :克羅地亞Split --> Brac 

原本唸住去有"克羅地亞既九寨溝"之稱既十六湖國家公園, 但由於沿途好多人都話跟祖國既九寨溝相比簡直天同地之比,加上時間關係,所以就無去lu

呢張係我網上面揾既十六湖國家公園既照片




===========================================

其實克羅地亞有無數美麗既小島,所以今日都我揀左Split附近的一個小島渡假,該小島叫"Brac"島,我選擇左南部既一個小鎮"Bol"作一天遊

到Bol後,買左甜筒一路食一路漫步去呢個島最出名既沙灘(唔記得咩名),一去到...嘩...又係勁多人天體呀~原來書講,[克羅地亞係歐洲第一個以商業運作容許天體既國家]所以就有好多人係呢個國家天體啦~



最後係咁好既陽光下,我都除剩條老孖曬埋一份lu!!!



昨晚既住宿




Brac島南部既小鎮"Bol"




呢個沙灘既資料




好特別既自然現象,我記得中文係叫"沿岸漂移"係地理讀過




好多人天體呀~






呢度係個沙灘既盡頭




我都除剩條"老孖"曬埋一份先!




優閒的快樂老人




又一Day lu




坐火車離開 Split lu~




呢一晚係我整個行程最辛苦既一晚!




12 則留言:

  1. 十六湖國家公園真係名不虛傳.

    回覆刪除
  2. 小雲 :我無去呀... d人話不能與 九寨溝相比 , 不去也吧呢 ,可能叫名不副實吧 !

    回覆刪除
  3. haha..........我意思係睇相都咁靚, 應該係名不虛傳. 如果係我, 我應該會入去.......因為呢d國家好難再去一次.

    回覆刪除
  4. 無法呢...時間所限 ,必有取捨既... 不過我覺得用多左三日去波斯尼亞係無選擇錯呢~

    回覆刪除
  5. 但係,我覺得"十六湖國家公園"靚好多喎,不過各花入各眼啦﹗ 兩個地方我都到過,我都係鍾意"十六湖國家公園"多D﹗

    回覆刪除
  6. 唔係woo...
    我話係我選擇左波斯尼亞既Mostar,而放棄左十六湖呀!
    你都到過Mostar? 
    我覺得Mostar係我呢次行程中既一個驚喜呀~

    回覆刪除
  7. 我誤會o左添............. 波斯尼亞既Mostar我無去過啊﹗
     

    回覆刪除

  8. 嘩~~ 一入嚟見到呢座樓.........好驚呀~~ 呢度係咪 split 嚟架?? 我果陣喺 split 都係住呢度呀??
    [版主回覆11/05/2009 15:45:00]哈哈~~~~
    正是呀~~~

    回覆刪除
  9. 今日克羅地亜十六湖國家公園區即是當年讀書年代去既未解體南斯拉夫 (Yogoslavia) 其中的一個縣,真係好有親切感呀!
    [版主回覆06/17/2012 11:11:19]所以我見好多去晒歐洲大部分國家既人,都係留學既學生••• 咁近真羨慕••• 我就每次都要山長水遠出發! 不過去得多先進既歐洲應該有d厭噃~ 我唔係去過好多,但已經無乜興趣Lu...
    [友達回覆06/17/2012 08:41:11]當年英國讀書時大部份人都做 part-time 自供駛用,假期通常都唔會留在老家,所以基本上去過歐州唔小地方,南斯拉夫當年還是共產國家但是比較開放那一纇,同班同校的都有唔小南斯拉夫人,非常高大人種,中學生個個都六呎幾高,男女一樣。可有試過當地一隻飲品叫 "mis mash"? Orange squash + 紅酒,兩隻色的。Bp
    Bingo, 網名正是這個意思!
    [版主回覆06/16/2012 23:43:39]咁耐之前以經去拿, 你個"友達"網名係咪有隱喻架... (旅遊"友"達人)

    回覆刪除
  10. 個海灘叫Zlatni rat - Golden Cape, 我老公唔肯去島仔

    我岩岩去完十六湖返来, 遇著連場大雨, 成個公園好似噴泉, 水花四射, 没有太陽都仲好靚,

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解唔肯去呀? 去完? 有無打你荒廢既blog呀?

      刪除