2007年1月14日 星期日

上天既安排...

估唔到剛踏入2007年,上天就係短短兩星期裡帶走左我兩樣重要既東西...

一)"豬扒" 2001~2007 



       由BB係寵物店買返黎樣到依家,個性頑皮,喜歡搞事,估唔到一場大病就係2007年1月5日帶走左豬扒,我承認未盡全力,不過真係後悔莫及...  愛得太遲...



依家只剩下銀仔一個好孤獨,時不時係度哀號,唯有對佢好d lu... 我唸飬埋銀仔後都唔會再飬寵物了,因為始終都要死的,點都有感情既...

約一歲的豬扒&銀仔




豬扒獨有既休息方法




剪毛後的豬扒




豬扒行的最後一段路




二)我架車(古惑仔) 2002~2007



     雖然係死物,但係由於新車買返黎,從撕車箱內既包裝紙開始,全部一手一腳打理,亦有好多美好既回憶,亦都考慮左好耐先捨得"放盤",好有感情!



由於架車係用我一個同事既名出車的,所以借給他用一兩日,但好景不常,係2007年1月13日的一場交通意外帶走埋"古惑仔"total lost,醫返都晒藥費! 好彩我同事無受傷...

其實我都想幫佢搵頭好住家,雖然個同事當買左我架車,不過...唉...






我架靚車梗係成日比人挪去做花車啦!不過...




8 則留言:

  1. 唔好唔開心啦...舊既唔去新既唔黎嘛...可能咁都意味住你今年會有好大既轉變呢... 不過...聽到你話你架車total lost左...都真係好驚訝....可能我之前淨係知道你第一件事啦..  

    回覆刪除
  2. 唉...依家唯有專心儲錢啦~ 希望會係好既轉變...

    回覆刪除
  3. 真係好down wo...不過唔好唔開心啦...luckily你個同事冇事真的太好!!! 你依家係邊樹返工呢? 你話唔係機場呢... 喂喂...你同kathy 約時間出黎啦...我ok ga...我依家身體好好~~ 你有冇msn? 你有我email ga...same as msn~  

    回覆刪除
  4. 我依家係葵涌返工呀! 我都知你無事啦~我都有睇你個blog ma... 遲d約埋Kathy啦!我唸佢依家都好悶,因為佢男友調左上大陸呀! 我 add你msn la

    回覆刪除
  5. E...MSN冇你WO... 我住係荃灣...好近你呀!  

    回覆刪除
  6. add 左你啦~ 我知你住大攞柚ma... 你唔記得兩年前你地去完泰國我車過你地返屋企咩!!!

    回覆刪除
  7. 係呀...好記性!好叻呀...我仲記得呀...個次唔該你呢... 我知你add 左我啦...不過都無見過你online    

    回覆刪除
  8. 唔使唔該~我同Kathy都識左十幾年絡... 係呀...近來有d忙,連blog都懶寫左...

    回覆刪除