2007年3月25日 星期日

流浪後記

流浪後記



我還記得出發前,好多同事知我去克羅地亞&斯洛文尼亞,都話好危險,話我可能有命去無命返,又話呢d國家只係o係新聞先聽倒等等...



去完東歐幾國,返回意大利真的完全比下去,意大利不但物價超貴,而且到處流氓,街頭到處垃圾,人民不友善,又要擔心自身安全,仲要提防小偷...不過都好值得去...所以呢~




香港人少去既地方,唔代表唔靚,唔安全既,都不知幾多其他國家既遊客去呢D地方旅行呀!(尤其是日本人)

香港人唔好再孤陋寡聞啦~



======================

在此感謝沿途有send sms關心過我的人

特別鳴謝:車房”南哥”幫我揶返個handfree,如果唔係全程都                      無歌聽啦!

                   "Adrianne"幫我途中係HK 上網搵資料

超對不起:媽咪,我竟然唔記得媽咪係中秋生日 ,

                     我當時係克羅地亞賞月,直到返到香港

                     比家用阿媽時(你使唔比錢阿媽生

                    日架!)我先記得咋~

本行程最喜愛既地方:克羅地亞Dubrovnik

最喜出望外地方  :波斯尼亞Mostar

最靚景地方    :波斯尼亞Mostar

最寫意生活    :斯洛文尼亞牧場(但要憂柴

                                          憂米)

最特別地方    :意大利威尼斯&波斯尼亞薩

                                          拉熱窩

最有文化藝術氣息 :當然係整個意大利啦~

講完好野梗有唔好野啦...

最雜亂地方    :意大利羅馬(龍蛇混雜,滿

                                          街垃圾)

物價最昂貴    :意大利威尼斯

最愁雲慘霧地方  :波斯尼亞

7 則留言:

  1. 唔梗要~ 唔知係咪我屋企部電腦有問題呢? 就算用最大既字都好細,同埋睇唔到走左位woo... 不過係其他電腦度就真係睇到問題既存在!

    回覆刪除
  2. 克羅地亞Dubrovnik,這將是我下回到克羅地亞必遊之地。 波斯尼亞,原來無意到當地一遊,唯是看見兄臺所述,最愁雲慘霧的地方,又有點想去看看。 東歐的黑山共和國著實亦風光如畫。

    回覆刪除
  3. 不羈 : 你好呀~ 我知你係寶寶個friend ma~ 係呀 ~ Dubrovnik真係超靚呀!!!  無錯 ,真係估唔到波斯尼亞都咁靚 !

    回覆刪除
  4. 銀仔可否SHARE呢個TRIP 的行程住宿。。。。。
    我計劃SUMEER 去斯洛文尼亞, 克羅地亞, 波斯尼亞,

    由威尼斯入,
    搭船(車)去 ROVING>>PULA>>
    想去十六湖,
    SPLIT
    拉熱窩
    DUBROVNIK 走人

    牧場住宿唔錯, 我都想TRY 下.....
    THINK 到頭痛, 串連唔到......可否幫忙

    回覆刪除
    回覆
    1. 好押! 但我去已是9年前,out晒 date了,個遊記希望幫到你啦~
      唔使think到頭痛,學吓我咁唔好plan,去到先隨機應變,最緊要你心中都有條route,幾順吖~

      刪除
  5. 波斯尼亞薩拉熱窩, 可否幫忙比D 意見, THANK YOU!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 你睇晒我篇遊記未? 我當年係無諗過去既情況下去左波斯尼亞,所以無資料,意見未必比到你,sorry...
      不過最吸引既係參觀戰爭時留下遺跡,危樓(我覺得),鍾意歷史既話䏲睇引發第一次世界大戰既橋! 但係近來巴爾干係香港大熱,好多blog友都去左,可以睇多D update既資訊

      刪除