2007年4月3日 星期二

Day 6 蘇彝士運河(埃及蘇彝士)

2005-07-06 Day 6 

住:蘇彝士運河HKD約$200 


一早食過Milly整既早餐,我地一行4人(我,阿泰,Milly,大力)就出發前往我今次既重點Dahab,並且多謝阿泰抽空陪我玩!


 其實我整個行程都係唸住一個人玩唔想打攪阿泰架! 黎開埃及唸住係阿泰度借宿一兩日...點都估唔到阿泰竟然有時間陪我玩woo!

 

我點解咁想去Dahab呢? 其實我一直有做開旅遊既剪報,係睇返呢d剪報,發現原來之前新假期介紹個呢個未被香港人開發既地方 - "西奈半島"  ,Dahab就係西奈半島既東面, 本書講到好靚,好有渡假feel,於是我就決定今次一定要去Dahab!!! 

 

Dahab係一個係紅海另一面既新興旅遊景點,主打既係未被污染既海水,紅海係十大潛水聖地之一;佢離開羅好遠好遠,約千幾公里,無火車到達,要橫過一個大荒漠才到! 主要歐美及以色列遊客為主,香港仲未有旅行團去架!

 

不過同阿泰傾完後,佢竟然話樂蜀,阿斯旺等埃及著名景點通通未去過,只係係開羅工作! 不過我都明白佢係黎工作唔係玩既...但Dahab佢早一兩年已經去過啦~真吹脹!

 

出發前,我地去左係香港執晒笠既"家樂福"大型超市買左d游水用品,同埋一箱水,因為阿泰話一年前Dahab無淡水woo,要用礦泉水黎沖涼...最後買左幾百蚊,阿泰爭贏比錢,o個個阿泰好似d阿叔咁成日找數...

係香港執晒笠既大型超市"家樂福"

 

食完晏後,我地驚太晚,不能到Dahab,所以決定去蘇彝士運河住一晚,於是我地坐阿泰既私家車,  其間我都有揸車,我特登係香港用$80挪個國際牌架,揸左軑車感覺好得意!

 


出發前與我地架戰車合照


開左幾個鐘頭車,去到蘇彝士運河附近,住海邊既酒店,一間房約HKD$200,放低行李後,我地立即進行下水禮,感受下紅海既海水先! 雖然沙灘同水質都係一般,不過可以接受; 

我同"大力"住頂樓,阿泰同Milly住二樓

室內分為兩間房 , 我瞓呢度 , 大力瞓隔離房 

露台望到對開海面不時有大油輪排隊進出蘇伊士運河


由於呢度係蘇彝士運河既出入口,所以不時見到d大型油輪係對開海面經過...埃及人係信奉伊斯蘭教,女人既服飾大多同中東人一樣穿長袍,傳統既甚至包埋個頭只係露隻眼出黎,不過得意既係,佢地遊水期間全部都唔會除,連頭紗都帶埋遊水架~

 

到左晚上,我地係沙灘,瞓係沙灘椅上睇星星,我當然坐開少少唔做電燈膽啦~ 成千上萬顆星星,仲不時有流星出現tim,雖然唔係好大粒,畢竟係我咁大個第一次見到流星,真係開心!!! 於是我便聚精會神咁等待流星既出現...


就係呢個時候,"大力"話佢依家好掛住屋企既老婆,子及女兒。我隨即唸阿爸阿媽年幾唔大又唔使我掛,咁我可以掛住邊個呢... 看見阿泰同Milly多麼的幸福...於是我看著美麗既星空,默默沈思...

翻譯"大力"



 


 


9 則留言:

  1. 西奈半島如果唔係睇你個blog都唔知, 重以為埃及只有紅海可以游水咋 個沙灘真係好靚呀. 夜晚都好浪漫呢

    回覆刪除
  2. 睇左你去阿里山既相部啦 ! 真可惜我無坐小火車經過森林去睇神木呀. 點解你影 d相總好似靚 d 咁既 奮起湖老街好似幾多野食咁喎...最衰我又係冇去到  

    回覆刪除
  3. 唔係丫...我都係用普通既數碼相機之ma~ 你都可以架! ============================== 其實果度都係紅海黎架~ 同香港人常去既洪加達係同一邊,叫蘇伊士灣, 而Dahab就係西奈半島既另一面,同樣係紅海,叫阿拉伯灣! 係呀,真你好浪漫! 又不時有流星...不過只係睇住人浪漫...

    回覆刪除
  4. 咁第時有機會咪同心愛既人去多一次..咁自己都可以好浪漫架

    回覆刪除
  5. 算啦...依家都唔多唸lu...

    回覆刪除
  6. Petite poupee @安提比2007年4月30日 清晨5:19

    I've beeen to Hugada many years ago !! this plac eis really nice.  Did you see the corals and fishes?? Snorkelingor diving?

    回覆刪除
  7. 我無去Hugada呀~ 因為果度係香港人既熱門地方,而且係最早開發既潛水區,覺得無咁靚law... 我係dahab有潛水,見到好多珊瑚呀!

    回覆刪除
  8. Petite poupee @安提比2007年5月6日 下午4:21

    what a coincidence !!! teddy bear  has just left yesterday and come to Suez Cnal for a month. She has checked in the guide book there is no good hotel there. He has already requested his boss for me to come here to join him when I finished school at the end of this month.

    回覆刪除
  9. 咁啱既!!! 市中心無咩好酒店架~

    回覆刪除