2007年4月26日 星期四

Day 7 出埃及記(下)(埃及費藍綠洲/Dahab)

2005-7-7 Day 7 

住:Dahab HKD$180

 

當係個小鎮食完午飯後,我地便再次出發,其間不時有軍人把守既哨站查問;我同阿泰輪流揸左3至4個鐘頭,開始由沿海轉入山區,進入西奈山脈;首先經過一個綠洲,名為"費藍綠洲",之後就到全世界最古老既修道院"St.Catherine修道院"



費藍綠洲

在費藍綠洲之前路經一個荒涼小鎮,見有羊經過,便落車影相。看到有清真寺,便想借廁所一用,這時Milly也急,姑且一問,估唔到都可以背心短褲唔使包頭入內喎!確是一種很好的經歷!

荒涼小鎮


西奈半島既荒漠,主要係遊牧民族貝"都因人",主要飼養山羊和駱駝


無論多偏僻都有清真寺架


來到費藍綠洲,好似上緊地理課咁! 在荒漠中有一片樹林。返學時只係書本度才睇到綠洲,依家就在眼前,緊係要落車拍照留念~ 衰影左幾張相時,聽到遠處有機關槍聲,我地驚起上黎梗係拿拿臨走人啦!!! 

  


St.Catherine修道院

 St.Catherine修道院是全世界最古老既修道院,它依山而建,而該處就係"西奈山"喇!  相傳係摩西頒布十誡既地方! 而書講亦都係觀賞日出日落既好地方!

 

雖然我並無宗教信仰,但係既然來到,我好想入內參觀,由於已差不多5點,仲有一大段路未走,見到阿泰其實有唔係好願意既表情,不過好彩Milly都想入內參觀,最後阿泰當然要一齊啦~ 


其實經過呢件事,覺得幾friend都有意見不合既時候,更加促使我之後喜歡一個人去旅行,自由自在!

 

由於唔可以揸車入內,所以我們步行入內參觀,呢度有Camp site,同有住宿出租...參觀左大約一個鐘就走lu... 最遺憾就係影唔倒整個St.Catherine既靚相...





呢張相係上網搵既St.Cathrine修道院既全景取自https://landioustravel.com/egypt/christian-monuments-egypt/monastery-saint-catherine/


其實當駛到近費藍綠洲時,發覺開始無油,徬徨既係連經4,5個油站都話無油供應,(吓! 油站都無油供應) 不過沿途見到有好多油車經過,但阿泰話果d係水車黎woo...最後好彩係近St.Catherine修道院既小鎮搵到有油既油站解決問題

 

Dahab

參觀完St.Catherine,便向Dahab進發,揸左兩個幾鐘頭車,係入黑前終於到我最想去既Dahab啦~ 而且有個埃及人仲話認得阿泰係年幾前住過佢間酒店tim (真定假架~) 於是用HKD$ 180 住阿泰之前住過既酒店,但依家有淡水供應lu~

 

據阿泰講Dahab發展得很快,年幾前只係得幾間酒店,仲無淡水tim,但依家已經發展到有十幾廿間lu,我唸仲會不停發展,希望唔好破壞呢度未被開發既海洋生態啦...

我既住宿 HKD$180 低到爛呀!


 

安頓一切後,我地食左餐海鮮宴;不過唔知點解,呢度近咁靚既海,盛產海鮮,但只係得雪藏魚食,可能外國人鍾意咁啦~


食完飯一個人逛左一陣,發覺當地人對我來自邊度好好奇,可能因為極少亞洲人係呢度出現o瓜,原途d埃及人不停順序問我,Japanese,Korean,Taiwan,Chinese...我便回答Hong Kong,他們通常會再講 "Jacky Chan" , Bruce Lee...

原來阿泰講埃及人勁鍾意"成龍"同"李小龍"架~ 可想而知Dahab仲未被香港人開發呢! 不過我相信Dahab當成為香港既旅遊熱點前,已失去原來既風味了...

好靚~

開了燈的酒店

 


9 則留言:

  1. 你說得對,連香港旅行團都去得到話,Dahab 巳失去了原有的自然風光了。從你相中看到 Dahab 真係好靚 !可惜太遙遠了 ........ 在你處欣賞好。

    回覆刪除
  2. Petite poupee @安提比2007年5月6日 下午4:45

    我地都好似上緊地理課咁 ! 你點解吾系St.Catherine修道院度租住宿,看日落+日出! teddy bear 去過St caterine , N年前,我也看過 video!真系要考慮到下親香港旅行團都未去到前,去下   Dahab!   海 鮮全部 frozen, 系味天氣太熱呢?

    回覆刪除
  3. 呢個沙漠中的綠洲真係有點似海市晨樓, dahab 果然係一個唔錯既地方, 你住既酒店180元真係又平又靚, 有點希臘 feel呢~ 

    回覆刪除
  4. Nice view. Thank you for the sharing.

    回覆刪除
  5. 間hotel吾錯喎,咁平真係好抵 我都試過架車將快冇油,個個油站都關了, 真的徬徨死

    回覆刪除
  6. Thanks for sharing.

    回覆刪除
  7.  to 寶寶 :係呀~ 大部份既去旅行既香港人,都只係去香港人去開既旅遊熱點咋... to amkiki :我覺得Dahab係全埃及最靚既地方! $180對香港人黎講真係好平,不過當地已是好貴啦~ to Yummy :咦~ 大家都一樣遭遇呢~

    回覆刪除
  8. to 水晶晶 : 如果我一個人我會架...上文都提過,其實阿泰想盡快到Dahab ma~ 我相信大部份外國人都係得                       雪 藏食吧...你身在外國,有無見到像香港用個魚缸飬住D海鮮賣呢? (唐人街除外) tata&不比 凸 : 多謝參觀

    回覆刪除
  9. Petite poupee @安提比2007年5月14日 下午3:58

    We don't have fresh fish in europe except the Eels, they are in the tank !! don'tknow why only the eels.

    回覆刪除