2007年4月17日 星期二

Day 7 出埃及記(上)(埃及西奈半島)

2005-7-7 Day 7


其實尋日住既酒店,我發覺一件好得意既事~ 當我尋晚想"開大"既時候,發覺原來坐廁裡正中間有條像魚鉤既水喉,即係話如果坐落去,條喉就對住你個(see惚窿),所以我開親大都坐埋一邊,驚插住舊"排泄物"<-------- 太文雅啦! 哈哈~  

原來聽阿泰講,呢度d人開完大就係用果條喉來洗patpat架~ 佢地覺得我地用廁紙唔乾淨woo...


一早係露台,就見到佢地兩公婆鬼死咁浪漫係度行海灘


 

瞓醒食完早餐後,就開始踏上征途啦~ 我地先去油站入滿油,埃及既油價仲平個買支水,只係一蚊=1 L 相比香港13蚊=1L足足係13倍,原來埃及都係產油國...最後用左$40幾埃磅入滿油,即係港紙$60,如果係香港同樣既車要4至5百蚊呀~  真係想即刻賣左部車!!!

 

當駛到近穿越蘇伊士運河既隧道時,看到馬路兩旁,隧道頂,全都是軍人係戰壕裡用重機槍描住所有經過既車輛,突然感到生命受到威脅呀!!!咁又係,蘇伊士運河極具戰略價值ma~

 隧道裡


當穿越橫過蘇伊士運河既隧道,便踏入西奈半島啦! 整個西奈半島大部份都係荒漠,一出隧道只係見到馬路兩旁盡是一望無際既沙漠,而馬路就一直伸展到望不到既盡頭,起初條路係近海而行,雖然只得一條路,我仍然好奇地望著旅行社書既地圖,呢本旅行書Discovery Channel出既中文版,只係介紹埃及,並不是旅遊指南。因為我係香港搵過數十間書店,都搵唔到有介紹西奈半島既中文旅遊書,只係呢本有略略介紹...

一望無際既大荒漠



 

途中既水都已清澈見底


途中起緊既海邊小屋,好可能是渡假村



從書中所知,原來我地會路經當年聖經裡"摩西"帶領猶太人既出埃及記既路呀~ 不過"摩西泉"Miss左...不過遲d會經過相傳耶穌頒布十誡比摩西既地方。


途中改為我揸車,嘩!!! 原來係兩旁一望無際既沙漠揸車既感覺係咁正woo~ 開左兩個幾鐘車,途經小鎮食午飯,埃及人樣樣食物都係烤,真係食到怕!

食午飯既小鎮



 

10 則留言:

  1. 哈..我又唔覺得埃及既洗手間有條鐵喎, 係咪你果度先有咋.... 西奈半島又真係幾荒蕪喎, 四週都無乜大既建築物既...

    回覆刪除
  2. 其實我相信伊斯蘭教既國家都有既... 你會唔會無留意或果d5星級酒店無呀 因為我上次去東歐係卡塔爾"多哈"轉機, 機場既廁所都有woo~

    回覆刪除
  3. 係呀~ 西奈半島只係得幾個算得上城市! 而去Dahab途中只係見到幾個小小小鎮仔咋~

    回覆刪除
  4. 多哈機場都有 ? 咁真係冇留意啦, 會唔會係男廁有, 女廁無呢...唔通係男人先要洗....haha

    回覆刪除
  5. 丫係呀...有魚鉤水喉應該係舊款 新款果d係有條膠喉係廁所隔離架! sorry

    回覆刪除
  6. Petite poupee @安提比2007年4月30日 清晨5:22

    wah 11 it is better than safari!! the sea is so blue and  water is so clear !!!!!

    回覆刪除
  7. 膠喉係廁所隔離我就有見到呀, 不過我係唔會用來洗喎..始終唔係好習慣

    回覆刪除
  8. to 水晶晶 :係呀~之後去Dahab 個海仲靚呀! to amkiki: 當然啦,我地係香港人ma...不過我試過用一次  

    回覆刪除
  9. Petite poupee @安提比2007年5月6日 下午4:31

    i ve to read your blog, I'm now considering....

    回覆刪除
  10. 唔使考慮啦~ Dahab 我擔保無介紹錯既! 不過要小心D炸彈人呀~ 曾經發生過恐怖襲擊!

    回覆刪除