2019年12月27日 星期五

Day 7-10 羅馬假期(意大利羅馬)

(Day 7-10) 2019-12-(22-25)
住宿:Airbnb
行程 : 羅馬/梵諦岡

港女於聖誕元誕假期來到意大利陪伴我走一段旅程,頭數天會遊覽羅馬。羅馬景點大部份人都耳熟能詳,加上聖誕節遊客眾多,草草遊覽便算。 









我在2006年獨自背包來過意大利,相隔十多年再次舊地重遊,感受到時代巨輪的轉變。那時沒有智能電話、沒有酒店Apps、沒有Google map,如欲上互聯網就要去網吧。還記得當年同樣是晚上到埗,發現酒店價格昂貴,便將目標轉往民宿。背著大背包在Termini火車站一帶尋找,在建築物大門門鈴牌看見類似住宿,便按門鈴詢問。還記得當時一出Termini火車站便流氓處處,沿路受到不少滋擾。今時今日外遊容易得多,但就缺少了靠自己走出一片天的感覺。


這次一樣看到治安不靖,一出火車站便看到兩名黑人正在「私了」。沿途步行,跟港女細說當然流浪的種種,恍如隔世。可惜欲尋回昔日的味道,可惜已再找不到那間在火車站附近的百年老雪糕店……(後來回港再網上搜尋,那間雪糕店仍在,只是我當時找不到,為食港女沒有口福了🤪)


民宿仲有意式Moka咖啡壺
自製早餐,慳返不少


現在歐洲物價往往令我很有驚喜,要知道從前香港物價十分便宜,來到歐洲根本吃不消,那時經常以麵包渡日,或一天吃兩餐,捱著餓遊玩,所以每次遊程完畢,必定輕了數磅。現在則不同了,歐洲物價沒有變化,甚至乎更便宜了。反而香港百物騰貴,來歐洲旅行更化算。例如在萬神殿附近的餐館用餐,€15四道菜已吃到飽。當吃到第二道菜芝士長通粉,我還以為是主菜呢!





此外,羅馬地鐵也使用無線付款裝置,如智能電話的Apple pay, google pay或信用卡付款十分方便。如Slava所言,她很久沒接觸現金。看來人生一場真正數字遊戲是大勢所趨了。當然,大眾化智能付款令到更便利,但如某國使用別樹一格的系統則難為了遊客。


事隔十多年,今次除了普通水還有有汽水隨處可享用




16 則留言:

  1. 我只去過羅馬一次,那是八十年代,後來再去歐洲,老伴都覺得羅馬不順路,不安排此行程。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!你八十年代的羅馬是始何?一樣是那麼多流氓丐幫處處嗎?我記得九十年代去過的朋友返來講,話意大利乞兒都養狗架!🤣

      刪除
    2. 那時也說治安不太好,要小心扒手,但印象還不太差。

      刪除
    3. 扒手方面,今次玩咗咗多日又唔係點覺喎,經常夜媽媽行街都感覺OK

      刪除
  2. 我最近睇一個youtuber話有汽水係冇汽的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係化⋯⋯ 咁汽從那裡來⋯⋯🤔

      刪除
    2. 係咪好似汽水咁,開咗d氣就會消失

      刪除
    3. 乜youtube,send嚟睇睇啦

      刪除
  3. 講真....真心覺得歐洲物價唔貴
    連冰島都覺得正常...我俾澳門訓練得我好好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都俾香港訓練得好好!😆
      值頭覺得平!現今啲人仲加個光環什麼窮遊,除非佢自己生活都咁慳啦! 我就見過啲想出位達人,係香港就識飲飲食食,去到外國就話自己窮遊幾巴閉⋯⋯🤷🏾‍♂️

      刪除
  4. 銀哥啲景點相都影得好靚啊
    天氣也挺好的,係咪不太冷?
    唔知五年十年後會否真的完全不用實體貨幣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝基爾兄~
      羅馬晚間都得幾度咋,幾凍
      又唔係喎,離開羅馬又多數用回現金

      刪除
  5. 吓! 火車站附近的百年雪糕店冇左?! 每次去羅馬都會幫襯

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知我講果間係咪你去開果間呢?

      刪除
    2. 我去果間叫1880 Giovanni Fassi

      刪除
    3. 係那間呀!現在google map再尋找,應該只是我當時找不到
      update返上面先

      刪除