2009年6月4日 星期四

Day 1 -- 廉價航空(馬來西亞亞庇)

(Day 1) 2009-4-23  亞庇

住宿:海濱酒店 myr$115 



由於要響澳門機場起飛,
所以為求方便
,


早一晚就去左將軍澳個friend
阿牛屋企瞓
,


第日同佢一齊出發。


但係, 佢屋企有部PS3既關係,

我打機就打到三點幾先瞓,

所以唔夠瞓, 瞓幾粒鐘就起身。





八點零鐘阿牛個表哥

揸車送我地去港澳碼頭
,


試下一個號稱方便快捷既服務!

呢個服務係香港

就做晒臨時
BOARDING及寄埋艙,


坐船到達澳門時

就有巴士直接送到去客運大樓。


唔駛響澳門又出境又入境!

費用 HKD134(船飛) + HKD70(服務費),

試過呢個服務之後我覺得一啲都唔值,

因為等了又等,

到左澳門碼頭嗰邊

等左好耐先有車黎接我地
,


上左車後又要等好耐

等埋個海關人員先一齊開車
,


攪到我地1310 BOARDING ,
1230先到達機場,


一進入TERMINAL之後

就已經俾人地開咪嗌我地個名勒!!!

我選擇呢個服務都係但求快捷方便嗟,

但計計下呢個服務俾多左嗰百四蚊 ,

搭的士都唔駛咁多啦!!!

仲可以一早到機場唔駛咁趕添,

而且我地用HKID出入澳門都好方便啫!!!

==================================== 





我地係坐簾價航空AIRASIA既航班,

其實我都係第一次坐簾價航空咋,

覺得感覺超好呀, 雖然係細機,

但飛機幾新, 每樣野都係逐樣計錢,

覺得好均真, 食個飯都係廿零蚊咋,

但最好一早就預訂, 因為好少量既,

於是我響飛機上食左個熱九

同埋飲左我響埃及時

好鍾意既
LIPTON檸茶,


估唔到響呢度可以再飲返喎。






每架機都咁靚架~














"廉架"機票

==================================== 



1600就到左沙巴既阿庇機場,

原來阿庇有兩個termanuls

其中一個更是Air Asia既專用機場TIM!!!

而佢既航線遍佈東南亞 ,遠至倫敦 ,澳洲

甚至北京上海都有航班TIM!

可見Air Asia雖然係廉航

總括黎講一D都唔cheap

比好多航空公司還大得多呢!!!  





我地去市中心決定唔搭的士 ,

就等左大半個鐘公共巴士(一個鐘頭一班),

只係用一蚊馬紙咋 (=HKD2.17)搭去市中心,

到左阿庇市中心,
我地就拖住個大喼去搵酒店喇
,


搵酒店呢件事

又令到我諗返響埃及去旅行時既問題
,


就覺幾FRIEND都好,
始終都有意見唔同既時侯。


就例如今次搵酒店, 阿牛係有要求的,

最後就搵左一間企理

而平價既酒店
- ”海濱酒店1930










阿庇市中心













安頓好一齊之後就搵野醫肚喇,
響街度行下逛下,


發現原來呢度好多好似香港既

打冷同大排檔咁樣
,


我地就簡左響馬來西亞好出名既肉骨茶。

開頭我都傻仔,

以為肉骨茶係可以飲嗰啲茶
,


原來係用來浸住野食啲湯就叫做肉骨茶,

晚餐食左HKD35











食完飯後就同阿牛左逛右逛,

阿庇市中心真係好細,

用左兩個零鐘就已經行晒喇
,


行到攰得滯就同阿牛

走入STARBUCKHIGHLIGHT TEA,

MYR$47@2200






2345就去到機場會合埋另一個女團友,

佢響大半個月前

一早已經自己到左馬來西亞玩喇
,


突然見返感覺好奇妙



返酒店安頓好後就一齊落BAR飲埋,

玩到好夜先至返酒店瞓喇。










1 則留言:

  1. 咁機票來回要幾錢呀?
    [版主回覆06/12/2009 01:50:00]其實air asia成日都掉D free 既機票出黎
    來回共港幣6百零蚊 ,呢D係行政費機場稅等費用~~~~

    回覆刪除