2009年6月14日 星期日

Day 5 -- 順遊澳門@沙巴洲之旅(完)

2009-4-27 (Day 5)

行程: 沙巴-->澳門-->香港



一早5點鐘就要起身搭早機

雖然租車果度我地

可以今朝係機場先還車

但還車都係一個問題

因為太早個職員都未瞓醒

打了幾個電話比佢都唔聽

最壞打算諗住求奇泊起路邊就算啦






好在後來都打返比我地

最後我地將條車匙交比機場裡一間既海味舖

我地就check in 走啦~~~





返到澳門 ,我地順道遊覽一陣同飲茶

原來我發覺我只係第二次黎澳門咋!!!

而且遊覽更係第一次TIM!!!

因為上次只去左賭場








飲完茶,又係阿牛買手信既時候啦~

阿牛就揀左...咀X園買手信買手信~

但我都無左個意欲去買手信LU...

可能呢D地方容易去呱~

之後就搭船返香港

沙巴洲之旅完結~~~~









沒有留言:

張貼留言