2009年6月15日 星期一

出發前準備(2) -- 未見官先打八十







搜集呢中亞三國既資料時發現,原來香港人去中亞等國家係極之困難! 因為特區護照同BNO都要簽證架! 而且咁多國家只有哈薩克係香港先剛剛有領事館咋!!!
其他既中亞國家既領事館,最近有D都要係北京,上海,烏魯木齊先有! 所以只好係其他地方做簽證勒!


而特區護照更要當地旅行社既邀請函,Letter of invitation簡稱為LOI
要有LOI先可以攞Visa架!!!
呢D咁煩既野,聽講話係前蘇聯留落黎既政策WOO… 好在烏茲別克可以做落地簽證,但都係只局限由空路進入首都機場才可辦理



其實申請VISA之前需要既LOI亦一樣咁麻煩,攪個LOI又手續繁多,又要公司信,POSSPORT COPY,又要出入境日期,仲要講明要係邊間領事館攪VISA等等…
出入境日期對於我地去流浪黎講有D難度
我地就度過期比當地既旅行社勒


攪呢三封 LOI 期間 ,來回都SEND左十幾個E-MAIL比旅行社,全程當然用雞腸啦!!! 好彩有佢一齊去,幫我攪晒呢D瑣碎事咋~ 如果得我一個我諗一世都去唔到呢D國家呀! 或者比錢係香港D旅行社代辦,任人魚肉…
其實香港都有D旅行社幫人代辦VISA同LOI既,我地亦都問過,佢地食水勁深呀!!!
起碼要4至5倍價錢呀!!! 例如我地只係問其中一個國家既LOI+VISA,佢地竟然要索取將近HKD $2000,食水深度令人咋舌!!!


其實LOI係中亞每個國家大約要USD $50-100,視國家同日數而定,而VISA亦一樣咁既價錢,計計吓三個國家既LOI加VISA,大約要HKD $2000 + $2000
即係HKD $4000
就算同本過了N年期既BNO續期都好
都要千幾蚊,唔平得好多…


於是係個幾星期前就匯左錢,兩人共USD $300 (只係攪LOI)同有關文件FAX比當地旅行社,但仲要講到明唔一定辦妥,辦唔到仲要收返十幾個%手續費TIM!!!
攪LOI需時都要十幾日… 而我既假又唔可以延遲,所以時間都幾緊迫…
可能係唔到香港既哈薩克領事館攪簽證… 於是我地諗住經新疆再飛入烏茲別克攪落地簽證,再係當地攪下個國家既簽證,到下個國家又攪再下一國家既簽證…



當時覺得只係呢幾個國家LOI+VISA,都已經用左咁多錢,與其都用左咁多錢,於是諗住用呢晒個假期玩盡呢幾個國家勒!

5 則留言:

  1. Petite poupee @安提比2009年6月22日 凌晨4:24

    恭喜你找到一個可以同你去旅行既另一半!今次不會孤單寂寞,
    看星星也有人陪!
    [版主回覆07/25/2009 02:29:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 恭喜晒你呀, 今次有未來夫人相陪, 一定唔會寂寞啦 ~~ 話時話, 諗住幾時結婚呀 ~~
    [版主回覆07/25/2009 02:30:00]到時靜靜雞話你知

    回覆刪除
  3. wow~~
    唔洗流浪喎
    未來夫人?
    旅行結婚呀??
    [版主回覆07/25/2009 02:31:00]都一樣係流浪啫~~~~~~~

    回覆刪除
  4. 佢已經成為我既未來夫人啦 <<< 恭喜恭喜! 以後唔使做獨行俠了。
    你真好命,搵到個志同道合嘅伴侶,人生好精彩!
    [版主回覆07/25/2009 02:32:00](Empty)

    回覆刪除
  5. 鬼馬呀你, 隱瞞左咁耐, 真係好替你開心, 有未來夫人陪玩一定好開心啦! 等你返黎update我中亞有幾好玩啦! yeah!
    [版主回覆07/25/2009 02:32:00](Empty)

    回覆刪除