2009年6月12日 星期五

本年度最後一次既旅行(初步行程確認)

初步行程確認



本年度既最後一次旅行將會提早來臨,係早兩個星期前確認既! 因為我隻右腳個膝頭,又要係9月做入廠大修,到時就要SICK LEAVE好耐,而且SICK LEAVE完仲要休養好耐TIM…
所以,去埋今次有排都唔使去啦!

決定係6月22號出發勒! 全程將近一個月~ 而今次亦再唔係獨行俠,係再次結伴同遊啦!!! 呢個人係我之前講過,個個月都攞NOPAY LEAVE,去旅行既人,亦曾經一個女仔去左柬埔寨十多日; 佢依家值頭索性唔DO走去旅行,佢之前去左馬來西亞將近一個月,我後其同個FRIEND咪LAST果幾日,會合佢玩沙巴洲LAW!
所以我之前既馬拉之旅佢亦有份架!



其實佢同我既旅行都有個共通點,就係唔怕辛苦,同以流浪既方法去旅行,而我倆亦可互補不足,佢天生就係資料搜集員,又精通英,國語,以前仲要做過旅遊既工作TIM!!!
但可惜佢對歐洲完全無興趣… 算啦~ 反正之前都已玩過唔少地中海沿海地方,而我對西歐亦興趣不大,所以係時候探索吓呢個世界既其他地方啦~~~~


3 則留言:

  1. 一個月1去流浪,好正! 更難得遇上月同路人, 好好享受人生呀!
    [版主回覆06/14/2009 00:35:00]係呀係呀~~~
    難得攞到咁長既假期 ,難得遇上同路人呀!

    回覆刪除
  2. Petite poupee @安提比2009年6月22日 凌晨4:34

    帛琉-- need to change flight at Manila ,
    Philipinnes airlines ,
    [版主回覆07/25/2009 02:18:00]   我都知, 但我唔想坐夜機, 我只想經台灣去

    回覆刪除
  3. 真係好羡慕你呀, 又去旅行~~~
    [版主回覆07/25/2009 02:19:00]你都成日去旅行啦

    回覆刪除