2009年6月16日 星期二

出發前準備(3) -- 貪心的人辛苦了







路線修訂圖



當個幾星期前,搜集資料既時侯,

發現原來比中亞國家申請VISA更加覆雜

既俄羅B竟然係71日免簽証喎


由於真係好難得免簽証

而西伯利亞又好近哈薩克,

所以我地就好貪心想去埋喇!

原先我地都飛起蒙古國淨係玩中亞三國,

但最後修訂既行程就係,

先用十零日玩中亞既三個國家

然後就由哈薩克入俄羅B

既西伯利亞玩一兩個城鎮

(諗住玩貝爾加湖附近)

然後再座西伯利亞鐵路入蒙古,

再由蒙古入北京然後返香港。



由於我地好貪心,

所以呢次既旅行係走馬看花,

行程好緊密,我地就會好辛苦喇。





但係呢次旅程仍存在多變數

例如攪LOI

同喺烏茲別克當地攪其他兩國既VISA

仲有火車既班次問題等等

而且香港依家有好多豬流感個案

怕人地國家歧視

同埋我一D都唔驚豬流感

只怕自己有普通感冒驚入境時被隔離咋





所以諗到咁完美既行程都未必能夠成功,

到時可能會隨到時改變既

咁唯有去到再隨機應變LU~

1 則留言: