2009年5月28日 星期四

撒哈拉之旅(完)

Day 6 -- 撒哈拉之旅()


係寂靜無聲,滿天繁星既撒哈拉沙漠露宿過了一晚,係太陽未出現之前已被凍醒... 沙漠既溫差真係好大! 我諗入黑後溫度只得幾度! 而最緊要係因為沙漠空曠既關係,好大風!
可能瞓醒後個人比較虛弱,雖然蓋了三張毯,但仍寒風透骨,再也不能入睡了!


望一望手上既手錶,原來已經係5! 瞓醒後再次被美麗既星空包圍住! 我相信不久太陽將會出現,美麗既星空將會消失,於是拿出相機拍下最後的美景。


過了一陣,東方既地平線上隱約出現一道光芒,扎掩蓋了萬千既星空,未見太陽,先見其發出既光芒; 此時見營地既另一面,駱駝主人們生了一個成層樓高既大火唔知做咩呢?
而一個男團友係亦瞓醒係營地既邊沿小便,我於是都捨棄離營地老遠既廁所,有樣學樣~ 並用樽裝礦泉水黎洗面漱口後,便去營地既東面欣賞日出~


係籬笆探頭觀望,見到我地日頭所乘既十多隻駱駝係營地外圍,唔使用繩挷住唔驚走失咩???


由於東面遠處有一大片沙丘,阻擋住日出,久久也未見太陽伯伯既出現... 但太陽既光芒已開始照片整個大地,黎明既感覺到生機重現,煩擾既蒼蠅亦都動員出擊,果然真的充滿生機呀!!! 真係唔明點解D蒼蠅入黑後消失於無形呢? 而佢地又厘埋係邊呢???



此時駱駝主人們所生既大火已變為細火,於是我都過去取暖順便睇吓佢地攪咩先? 原來佢地做阿荗呀! “整餅
佢話係我地既早餐WOO~ 見佢地係火堆旁沙地上佈既一塊布上,起勁咁搓麵粉成餅狀,然後好似睇射鵰英雄傳裡既黃蓉整比洪七公食既乞兒雞! 係地下用沙裹滿製成餅狀既麵粉上,用火烤起來; 烤得一會,麵粉變硬,沙中透出麵包香味,知道地道既經已製成啦!
然後見佢地再煲當地人飲既茶,就成了撒哈拉沙漠地道既早餐啦~~~


幫我翻譯既德國情侶~

好多問題問我而又唔識講英文既法國夫婦


食完早餐就準備回程,駐營地既當地人向我們收取TIPS; 我見其他團友每人都只係比 $1 dinner,我於是比佢 $2 dinner, $ 2 dinner其實都係得於港幣十零蚊咋! 佢都覺得好似滿足咁呀!!!

我尋晚就係瞓係呢兩個營地中間既地下 ,被千萬顆星星懷抱下瞓覺啦~

食飯既大營

打道回府!

德國女團友背部失守! 其實每個人都失守!


然後騎駱駝回程,竟然咁啱又坐返尋日騎既駱駝WOO! 算係一種緣份呱~


回程時感覺特別快,無耐就返到近DOUZ既沙漠邊沿,又係比TIPS既時候啦! 駱駝主人感覺亦都係開心滿足呀!!! D都唔貪錢不求回報呀~~~


見到同團友臨分開之際,佢地都拿出撒哈拉戰利品”,我突然發覺原來我未攞戰利品架!!! 於是係附近地下執個膠樽,再入D... 但呢度D沙已經唔係沙漠既內部咁純正,有雜質亦有垃圾... 其他團友見我咁慘都紛紛比D沙我,佢地真係好人啦! 最後都湊夠大半樽!


結束撒哈拉之旅搭四驅車返回20 MAR HOTEL,隨即清洗我風塵僕僕,兩日無沖過涼既身軀~ 準備離開DOUZ,去下一個既目的地Matamata~


總結呢次撒哈拉沙漠之旅,雖只係去到了撒哈拉沙漠既皮毛,但就玩晒騎駱駝,睇沙漠日落,欣賞滿天繁星,睇日出等等!!!
一切都是令人印象深刻難忘的經歷! 兩日一夜都只係$ 45 dinner,相等於港幣二百零三百蚊,就可以玩齊感受到咁多野真係物超所值呀!!! 仲有親切既駱駝主人呢~ 突尼西亞既其他地方及馬耳他


P.S. 所剩下十多日既行程就稍後再寫先寫剛去完既馬來西亞沙巴洲之旅先~









6 則留言:

  1. Petite poupee @安提比2009年5月30日 凌晨3:37

    你呢個 trip  好充實,咁早起身可睇日出m 又原來可以睇土人生活起居,   
    簡單明瞭, 亳不做作!
    [版主回覆06/04/2009 20:14:00]係呀!!! 仲好抵TIM~~~

    回覆刪除
  2. 係沙漠上整餅...好特別呀 ~ 不過如果要我2日唔沖涼, 我未必頂得順呢
    [版主回覆06/12/2009 01:43:00]係呀 ,撒哈拉行程全部都好特別架!!!
    但係要入撒哈拉沙漠就必有取捨LU...

    回覆刪除
  3. i like the places which u've been to. 我都好想去下bosina 中亞同中東國家.......加油, 繼續去旅行!!
    [版主回覆07/06/2010 00:06:00]點解你去黑山又唔去埋bosina呀?

    回覆刪除
  4. 唔夠時間ma....同埋我唔知bosnia使唔使visa, 所以無去到....如果下次, 我會去ga la,去埋bulgaria, romania, albania, etc.......haha~~ 好想去玩!
    [版主回覆07/12/2010 17:03:00]我當時就要 ,依家唔使Visa啦~
    哈哈~ 你講既我全部都想去~~~
    不過我之前太注重歐洲啦 ,去親都差不多係歐洲... 呢個世界咁大 ,所以我依家要放眼世界 ,襯依家仲後生去D更難更遠既地方呀! 畢竟歐洲都係比較易去D~

    回覆刪除
  5. right right!!! absolutely agree!! 越大越無guts, 重有越黎越多責任 ......趁而家後生, 重有少少guts, time n $$......到去得幾多得幾多la.....我希望黎緊可以遊晒地中海沿海國家, 中東(iran, morocco, syria個邊) 同中亞 .....你黎越去邊樹??
    [版主回覆07/16/2010 00:38:00]你黎越去邊樹? <--- 呢句典解
    地中海沿海國家? 同我一樣~ 哈哈~ 我之前去親都係地中海沿海既國家呀!

    回覆刪除
  6. 我都唔知點解,總之就想去la........但我諗我會鍾意morocoo rather than tunisia la~~
    [版主回覆07/30/2010 23:54:00]其實兩個國家我都鍾意 ,只不過果期剛做完向世界出發摩洛哥 ,好鬼hit ,咪唔想去Law!

    回覆刪除