2006年12月11日 星期一

Day2 羅馬一天遊(意大利羅馬)

2006-10-3    Day 2    晴    
住:羅馬Termini火車站附近的B&B Euro$25



次旅程毫無計劃,只係最想去克羅地亞Dubrovnik既舊城區,但由於多航班到羅馬,所以羅馬係起點亦係終點,既然來到便順道到此一遊吧!

我今日一口氣玩左梵諦岡,鬥獸埸等既羅馬著名景點...




一早勁多人排隊既梵諦岡博物館  建議下午才去!!!          






聖彼得大教堂頂部眺望整個聖彼得廣場







鬥獸場及其內部











意大利街頭到處都有呢d食水供應 ,令我節省不少開支,因為一支水盛惠HKD$25





直到傍晚時份才回列旅館,沖完涼準備夜遊許願池;期間順道遊覽西班牙廣場,當到達許願池已是晚上9點了...嘩!!!真係勁多人呀,而水池既雕刻真係好宏偉,仲好多人拋錢落水池許願tim...不過我竟然遠道而來唔記得掉錢落去許願...唉... 況且我仲見到有人係池邊釣魚tim...唔係,應該係釣錢...算啦~總好過比佢賺(唯有咁安慰自己啦)



d意大利人真有藝術細胞!!!






勁多人遊覽既許願池






我呢個旅程唔係做乞兒架~有出入過餐廳,不過點錯餸...(都唔知點解外國人整魚永遠都係炸同烤既?)








沒有留言:

張貼留言