2006年12月9日 星期六

Day 1 MP3 伴我行

2006-10-2  第一天
其實一直都有好多朋友叫我寫Blog, 今次係我第一次寫旅遊日記唔知寫成點呢!
等緊上機其間想聽歌時,發現我既handfree竟然留左係車尾箱…
心情灰曬,因為我已經入左禁區出唔返去啦!對於自己一個人去旅行黎講,有得聽mp3係好重要的,於是我緊係不停求救啦…最後因為我係機場工作既關係,識得朋友多,終於係boarding前解決了問題,直頭開心到死啦~
我坐的是卡塔爾航空,上到機我已感到不錯,然後每人派一個我本人覺得幾"青見"既袋仔,裡面既野一應俱全,連牙膏同旅行裝牙刷都有呀~係我之前所搭既長途機都無既!不過聽阿媽講有d會放係廁所入面;有d同事話英航都有...
其實我一上機已留意老遠已有個貌似東歐既男人虎視眈眈住我隔離o個三個位,由於我坐係中間排,隔離都無人坐,於是他就走黎問我可唔可以坐,無所謂啦,點知佢老實不客氣就"擺橫"霸左三個位,其實我有唸過一起飛後即刻"擺橫"架~霸曬四個位,不過為左配合返意大利時差決定遲d瞓
就讓比佢瞓啦!



3 則留言:

  1. 為表支持...留下言先.. 你真係一世好運呀...入左禁區都比你拎得返個handfree... fr:青

    回覆刪除
  2. 多謝支持呀~ 全靠打正一期MP咋! 揸車"南哥"特登挪出黎比我架~ 所以呢個行程要特別鳴謝"南哥"呀!!!

    回覆刪除
  3. 上次去埃及又係坐卡塔爾, 上機時先發現唔記得帶牙膏牙刷, 即時勁 down, 點知又係比我發現左個黑色袋仔,裡面有晒我想要既野, 真係覺得佢地好體貼呀  

    回覆刪除