2006年12月9日 星期六

續Day 1 時差(意大利羅馬)

2006-10-2  仍是Day 1 
住:羅馬Termini火車站附近的B&B Euro$25


—到左多哈機場係當地時間5點鐘,仲要等幾粒鐘先上機呀~緊係第一時間走左入間瞓覺房度瞓啦~

瞓醒好肚餓,於是食早餐,由於我無卡塔爾幣,只好用歐羅la…用左十蚊歐羅找返廿幾蚊卡塔爾幣,食完後唸住去找換店la,我沿指示行




搵極都揾唔到,原來一問之下竟然無找換店!?…堂堂機場無找換店!  明明指示牌有woo…唉…算啦,唸住買枝筆用,點知又無…唉…唯有等我回程再買…我相信呢個機場年中都賺唔少!

終於係當地時間1900到左羅馬la~班機又delay左個幾鐘,到步已經係黃昏,因為太夜又未揾住宿,唯有比特快火車賺la…搭30min要成euro11…簡直好似香港既機場快線咁掠水呀!

到左市中心已經8點半,最初仲唸住夜遊許願池同西班牙廣場tim…依家咁唯有急急腳咁去揾地方落腳la,開頭搵到間由華人經營既旅館一間房€50一晚,梗係覺得貴la~於是再去揾...點知仲衰,好多都要成€70-80一晚,嘩!挪命咩…仲要好多都full 左tim,咪唸住去返開頭o個間law…點知比我發現又有一間由華人經營的B&B一晚€25咋,一個人都無乜要求啦~最後仲同佢講價€45兩晚tim!



因為時差,原來依家仲係10月2號咋…

3 則留言:

  1. 因為時差..你又賺左一日啦... 依然o個句啦...你真係好運啦...八點幾先搵住宿....@@" fr:青

    回覆刪除
  2. 哈哈~ 其實都有d冒險...我都係博一博咋~ 唔在hk book 定酒店... 喂!我知你都有寫Blog bor...比個wet site黎啦~

    回覆刪除
  3. OK....send去你依貓... 不過你唔好比人呀...  

    回覆刪除