2006年12月17日 星期日

Day 5 期待已久的古城+中秋賞月(克羅地亞Dubrovnik)

2006-10-4 Day 5  晴 
點:克羅地亞Dubrovnik

住:B&B  Euro$10





唉...

因為尋日覺得比屋主欺騙

所以
今日一早便同佢鬧交!

話說尋日一早落


佢就向我"touting",

又話Double
room Euro$17一晚,

點知晏晝行完
街返黎

間房竟然多左件行李,

一問之下
佢竟然話隔離床租左比人,

真係嬲!



實我都唔介意,

佢只要係租比我果陣
清楚就得law...


之後就租左半山
既B&B,

反正今晚中秋,方便賞月!




我在半山的住宿





================================

安頓一切後

便立即去期待已久的古城
區,

今日陽光普照,

果然係希望在明天



古城太靚啦!!!要睇”青見”景梗係要上城牆啦~ 城牆

收費Euro$12





古城的美景






咁靚既景梗係要坐底”嘆”吓啦~呢個位我"部"左好耐架!





清澈見底既海,仲好多人天體tim~





古城區全景,要honeymoon既人都可以考慮吓架~





最新款既Benz呢度都係用來做的士咋!





歐洲既巴士係用呢部機來打票,仲有八達通功能架~邊個話呢度落後!!!





=================

去完古城,突然有個賞月既唸頭...

因為
今晚中秋ma~

而且住在半山又有個大
露台,

當然唔
可以浪費啦!





於是我去超級市場買左包餅

同一支細支
裝既紅酒

(需
然我不僅品嚐紅酒),

係歐
洲既紅酒是很便宜的,

可能
係出產地既關係吧!





到了晚上,

我取出所有賞月食物準備賞
月,

包括一支
水,一支紅酒,一包餅

及一個
在香港臨出發前

家人給
我的傳統食物..."月餅",

呢個月餅我專程留到今日
食架~





其實我咁大個仔

都係第一次真真正正係
中秋賞月咋~

(細個時通常都係煲吓臘
同玩吓臘祝)




當一個人既時候,

就好似廣告話要自己
尋找樂趣啦!

不過我通常會係外國

先會做d係香港唔
會做既事!

有個後山阻隔,

所以等左好耐先見
到月光,

不過
最後欣賞左十幾分鐘就瞓lu~



賞月的部份食物,呢支紅酒約港幣$10 ,當然有月餅啦~







只有我一個人用的大露台







月亮終於出現啦!!!





















12 則留言:

  1. 個古城好靚!!! 你好堅啊, 一個人去克羅地亞.

    回覆刪除
  2. 我鍾意去旅行,又揾唔倒人陪咪一個人去law~ 其實一個人都好架,自由自在~ 你去希臘d相好靚呀,你得閒都來我本相簿睇吓啦! http://www.wretch.cc/user/cccccat

    回覆刪除
  3. 個古城真係好靚呀.... D水仲見到底.... 正....

    回覆刪除
  4. 你地遲d去馬爾代夫honey moon D水仲正啦~

    回覆刪除
  5. 嘩, d水好清呀, 香港d水咁清就好lu......... 飲紅酒賞月都幾有feel wor...

    回覆刪除
  6. 係呀,d 水勁清呀... 賞月? 反而我呢個不考子當時連阿媽係中秋生日都唔記得呢~

    回覆刪除
  7. haha........咁你咪同媽咪講一向慶祝舊曆生日lor.......

    回覆刪除
  8. 嘿 ! 我阿媽偏偏係舊曆生日呢...

    回覆刪除
  9. 你又係一個人去?我上兩星期(9月26日)才在東歐回歸,也是一個人去啊﹗ 同你玩的時間差不多(差一年啦),不過你有月餅食,我就返香港食﹗

    回覆刪除
  10. 咦係woo~ 差足足一年 ,又會咁啱既!

    回覆刪除
  11. 我地筒左呢度慶祝十周年!

    回覆刪除