2006年12月19日 星期二

Day 6 冒險之旅(波斯尼亞薩拉熱窩)

2006-10-07  Day 6 晴 地點:波斯尼亞

薩拉熱窩 住:民宿 Euro$10

今次既行程突然改變,將會去"波斯尼亞"! 其實早在我到達Dubrovnik,在巴士總站睇資料時,見到有巴士去薩拉熱窩,當時我就被呢個地方吸引著,覺得太刺激啦! 咁就毫不考慮下決定去看看究竟! 不過,我手上無任何波斯尼亞既資料,全無準備下去呢個陌生國度,係咪好有冒險精神呢?



一早起身個月光仲咪走,真係好大呀!!! 唔通外國既月光真係特別圓 ?








較早前就係比呢架巴士吸引著啦!!!










波斯尼亞全名叫波斯尼亞黑塞哥維那; 係巴士沿途既山明水秀真係令我目不暇給,平時爛瞓既我竟然長時間係巴士度欣賞風景,名山大川都唔係中國既專利架~


其實除左靚景外,沿途所見有好多頹垣敗瓦,墓地...可見十幾年前既內戰傷亡十分慘重! 咁靚既國家竟然受到戰火既洗禮...


順利入境








我就係o係呢個咁靚中途站"Jablanica"食午飯啦~








沿途既靚景 !











=================================


坐左6個幾鐘終於到薩拉熱窩啦~ 一落車有個好熱情既女人向我兜住宿,我便立即應承佢; 去到佢住半山既鐵皮屋放低完行李,然後去當地既旅遊局挪d 資料; 屋主仲帶我到市中心週圍參觀tim~



美麗既圖書館








呢條橋勁出名,讀歷史既我緊係知啦!爆發第一次世界大戰既原頭 !











呢間酒店炸成咁,返而吸引好多遊客變成景點,真荒謬!!! 據屋主稱,呢

間酒店係於1992年內戰其間被塞爾維亞炸毀的 !








据個扒先








市中心








薩拉熱窩大部份經已重建,市中心頗多乞丐;自己逛完街据完扒返到民宿後,竟然見到屋主為我整晚餐!唉...包埋我食又唔早講!



不過屋主太過熱情了,成日〔"high"”high”勢〕又話自己得29歲(仲老個我阿媽),仲問我要唔要按摩!都唔知佢有咩企圖...睇黎聽日都係早走為妙!!! 不過她特別鍾意日本人,成屋有好多關於日本人留下既postcard等擺設。



熱情既屋主








我既住宿




11 則留言:

  1. 薩拉爾窩?! 比我睇到個英文都唔知去邊呀.. 你都勁呀...無plan下去到... 另外...終於見識你口中講o個個屋主啦...呵呵

    回覆刪除
  2. 笑啦!即管笑啦! 我唸返都想笑呀~

    回覆刪除
  3. 薩拉熱窩呢個名都係因為細個聽Sammi首歌先至知咋...........你好勁呀! 一個人去! haha...........個女屋主側面都咁 "巢", 年紀起碼都應該係29乘3倍啦!

    回覆刪除
  4. 我無咩牽掛啫...  個女屋主古靈精怪 ,笑我啦!!!  XP

    回覆刪除
  5. even無牽掛, 一個人去旅行都要有膽量, 唔怕悶, 屋企人唔 '哦" 先至得! 我就係怕一個人悶, 兼屋企人會 '哦"...........  所以都唔會一個人去旅行!

    回覆刪除
  6. 一個人就會有一個人既玩法架~  做 d平時唔會做既野呢 ! 依家屋企人都唔係點 "哦"我 lu~

    回覆刪除
  7. 好想去sarajevo.根據我的research,特區護照要簽證,BN(O)好似不需要,請問是否真的?

    回覆刪除
  8. 黑山共和國我都想去,不過原來咁近Dubrovnik,真係唔知添,如果早D見到你個BLOG,我今次行程都會順道加埋入去啊.......

    回覆刪除
  9. 鬼叫你你又唔一早睇我個Blog...
    唔係黑山呀~ 黑山係再過d!
    呢度係波斯尼亞黑塞哥維那呀~
     

    回覆刪除
  10. 係喎,唔係黑山喎,不過都係未去過,有機會一定要去下﹗
    [版主回覆10/27/2007 18:16:00]係呀~ Mostar一定要去呀!!!

    回覆刪除