2006年12月13日 星期三

Day 3 去旅行,搭車又搭船~(意大利Bari)

2006-10-4   Day 3 陰天 
住:夜船 Euro$39 




因為係HK已check過今晚會有船係南部Bari去克羅地亞既Dubrovnik,所以今日便要離開羅馬,臨離開旅館前上”馬會”個網check吓睇吓有無機會睇返場意甲啦~點知比我發現英格蘭會係 11/10去到克羅地亞既首都薩格勒布作客克羅地亞既歐洲國家柸外圍賽,對於球迷既我黎講簡籍開心死呀~而且克羅地亞亦係我今次旅程既重點所在...哈哈~真係一舉兩得呀!


=================================

坐左好似5個鐘終於到左Bari啦!仲以為歐洲之星好快tim,開得鬼死咁慢...

歐洲之星







到達Bari已是傍晚啦~



 

到Bari後緊係即刻去碼頭買船票啦!係搭巴士前往碼頭時,發現巴士裡既人差不多全部人都背住一個大背囊,當然我都係啦!呢架巴士好似比我地呢d背囊友包左咁,好攪笑!!!





=================================

船票有兩種Euro$79有床位,Euro$39無床位

我緊係選擇後者啦~因為之前去希臘時坐夜船雙人房都係Euro十幾蚊咋!

意大利真的大部份價錢都很唔合理,簡直可以用"搶錢"來形容!!!例如一罐可樂要Euro$2.5等...

在意大利期間不時都食呢d pizza Euro$ 3 你話貴唔貴?





唔知點解有種好興奮既心情~因為將會去到我今次行程最想去既地方Dubrovnik...買左船票後係碼頭週圍影相,一架架大客輪,令我回憶起以前去希臘時都係坐呢d船,而且係度仲比我發現有一架船係去雅典tim,真係想搭該班船...我愛Greece!!!







係船既晚餐非常滿意,平時食飯好少飲酒既我都飲起啤酒來...

食完飯後同一對美國來的母子傾左一陣就瞓lu~



(東南歐之旅二 再續)

船上的晚餐





無床位咪瞓梳化law~





今天的行程





2 則留言: