2015年7月5日 星期日

Day 19 一無所有by港女(古巴夏灣拿)

(Day 19) 2014-11-19
住宿:Casa René
行程:夏灣拿 


港女:古巴係我今個旅程最想體驗嘅國家,可惜期望愈大,失望愈大。一到埗已諸多阻滯,幸好民宿主人非常幫忙,住宿一帶都尚算安全。第二日影完結婚相就一直落雨,只可以喺舊城區徒步閒逛。到第三日,接二連三嘅打擊實在令人崩潰。



一早起身食早餐,有多款生果、果汁、麵包、雞蛋,仲有屋主親手沖嘅espresso咖啡,佢話真係好好飲。期間發現民宿對面天台有隻狗(洛威拿),活動範圍只得天台,覺得佢都好可憐。

打點行李後,同民宿主人要求左好多次,佢終於肯換本地貨幣CUP$75俾我地,仲教我地點兌換當地使費。起程去Viazul巴士站買去Camagüey車票。的士司機唔肯收本地貨幣,最後CUC$4成交。去到車站,幾經詢問,職員話未來幾日去Camagüey沿線嘅巴士飛已售罄,於是臨場決定去Trinidad同Cienfuegos。買完明天嘅車飛,銀仔話要行去古巴一大地標"革命廣場",結果兜兜轉轉行咗差不多一小時,沿路見到不同類型嘅房屋,可見共產都唔係眾生平等。


冒住風雨去到革命廣場,影咗一輪相,就搭的士返舊城區CUC$3。原本一心去革命博物館,但沿路銀仔想睇下有無其他選擇,於是喺車上睇書,而濃烈嘅汽油味令我感到非常唔舒服,幾經顛簸,去到原來目的地後急急落車。得知博物館於5時關門,便打算先去醫肚,就喺呢個時候,銀仔問我拎相機影博物館門口嘅坦克車,我先發現相機不翼而飛,相信係我忙亂間無將相機放回慣常位置,落車時留咗喺車廂。的士一早已絕塵而去,我諗到呢大半個月好多快拍,同在地人合照,仲有最重要及唯一一段,係巴哈馬群島結婚行禮嘅片段全部遺失! 只有六神無主,喺附近街頭希望撞返架的士。結果當然喺無功而回,最大嘅不幸往往由連串失誤造成。今次買新相機附送32gb記憶卡,好用到無諗住備份。到達古巴後曾經諗過換另一張記憶卡,但又感覺安全而作罷。。。民宿主人都有話幫手搵,不過跟住都係沿路行多次,又係再次失望。相信呢個一生人一次嘅旅程,相遇嘅人和事,只能盡力靠腦袋記住,而健忘嘅銀仔就算唔記得呢個旅程嘅種種,都一定會以呢個天大嘅教訓嚟不停警惕我。今日係同銀仔結婚後,佢第一個生日,真係有說不出的難忘。

天陰又落雨,苦候好耐才有架舊車經過做襯托⋯

心情非常沉重,喊咗好幾次。6點幾先午飯晚飯夾埋一齊食,去返尋晚間靚餐廳,但感覺已是天淵之別,只好當補影前一晚嘅相。港女好耐無試過食不知味嘅感覺,叫咗一份牛扒同一份龍蝦,都無咩心情品嚐。。。銀仔話好彩佢自己部相機都有好多靚相,而且一直有備份,但願餘下旅程可以順順利利。
CUC$35($280-HKD)


之前一晚D相無晒,依家瘋狂補影,認住係"Los Nardos"



如無記錯好似係蝦及飯,好足料,但齋蝦好似drydry地⋯

古巴Malta麥汁當然唔少得啦~

食完落返地下仲多人排隊呀!


食完飯出門口,仍然忍唔住張望馬路上嘅車輛,希望奇蹟出現。最後拎返民宿嘅係兩個總值CUP$10嘅火腿芝士包,係第一次成功用到本地錢。呢CUP$10用得著其實好艱難,原先去第一間麵包舖買包竟然收我$3-CUC($24-HKD),即時踩佢都傻啦,於是再去第二間見有個價目表$5-CUP一個包,我即刻想問清楚幾錢一個麵包,即時被經旅行驗豐富既銀仔制止,就係咁,扮當地人咁,一手攞麵包,一手放低$10-CUP二話不說就走人。 都係銀仔旅行時經常掛起咀邊既一句說話「唔係要識講價,而係要知價」


銀仔叫我執聽日去Trinidad嘅行李,但我只想今日快完,所以打完呢篇文就瞓覺喇。

餐廳就係國會大樓斜對面

好好人既屋主Reńe叔叔,跟港女傾計

一般古巴民居既格局,我相信Reńe是比較富有嘅一群

當年屋主René去馬德里表演時嘅Poster,大大張鑲係牆上,之前嘅相唔見左即時補影!



12 則留言:

  1. 發生嘅少少事仲令呢個旅程更難忘啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:真係太難忘了。。。好在有兩部相機,未至於total lost,否則會發癲~~

      刪除
  2. 唔駛喊啦銀嫂~~~~~其實嫁到個好老公最緊要,相機和照片只係小事,相信你哋往後會有更多美好回憶和旅程^^
    去長途旅行有時真的會有疲倦和不留神的事情發生,我也試過遺失背囊和相機(幸好不是passport,否則更煩),正如銀哥講當係警愓也不錯,自此以後重要隨身野我都會check下^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:哈哈,你咁講會有人好沾沾~ 呢個教訓真係好大,希望唔會再咁唔小心 :(

      刪除
  3. 最大嘅不幸已經過去,前路會更好的。人能夠平平安安就好啦!

    回覆刪除
  4. 港女,雖然唔見咗好可惜,但係比有相的更印象深刻。 接下來一切會變得美好! 繼續享受旅程和蜜月啦! ^3^

    回覆刪除
  5. 相當可惜,幸好還有美好的回憶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女: 阿Q d 諗,如果有相有片,可能好少翻睇,慢慢會唔記得~ 相反而家就成日無端端會諗返~

      刪除
  6. 雖然唔見咗D相,但你兩個都好叻記得返咁多細節,一齊努力回憶寫返旅程都好sweet呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個遊記,大家真係諗到頭爆呀!之後仲比一個旅程隔一隔,更加有難度⋯

      刪除