2015年6月24日 星期三

Day 18 婚照煞科(古巴夏灣拿)

(Day 18) 2014-11-18
住宿:Casa René
行程:夏灣拿


由於係香港一早經facebook預約好當地攝影師(到而家都唔明點解佢地可以咁自由上FB),替我們影一輯婚紗相。原本約早上9時,不過喺牙買加發現9點已經好熱,所以改為8點。早D無乜人又無咁熱,所以0600已起床準備;港女穿起婚紗化埋妝,屋主René叔叔即時眼前一亮咁呀!


準時0800時有人係樓下叫我們,出露台一望已見有三人在樓下等候了,估唔到幾認真製作噃!



攝影師年約40歲,另外有一名女助手及年青人幫手,裝備睇落十分專業,全片幅相機、多支鏡頭、閃燈等等一袋二袋。我與港女穿著隆重既衣著,跟隨著攝影團隊穿越破落不堪既大街小巷找尋景點。


影相其間發現忘了帶花球,無理由用珍貴既時間返轉頭架! 都係算吧⋯ 攝影過程歷時一小時,當然係可以加鐘啦,不過同港女都覺得差不多了。而且隨著太陽上升,天氣開始炎熱,大汗既港女開始滿面水珠。 完結吧! 約好下午來Reńe家中交收。
於是穿著婚紗沿最旺既步行街行返民宿,因為唔太熟路無得選擇,沿途都吸引所有人既目光呀! 






古巴既婚紗相算是最後一輯婚紗相了,呢個歷時一兩年,係世界唔同地方既個大Porject終於完結了!!! 以後唔使煩! Yeah~ 因為影婚紗相都幾打擾旅行既時光的。 起初諗住緊接住墨西哥既七大奇蹟奇琴伊察會再影,但原來發現要申請的,因為當地係神聖之地,而且從未有人成功過。 回想起成個影婚紗相歷程,較遺憾應該係冰島時無影⋯


以下係銀仔與港女影過婚紗相既地方:(專揀D無香港人影既地方 :D ) 

俄羅斯西伯利亞、蒙古、馬里亞納群島羅塔島、巴哈馬群島、牙買加及古巴。


由於昨天提款不成,即時返住宿換衫,去銀行再試過,先試ATM又唔得,而其他人就攞到;再排隊,銀行可以唔知透支定碌卡,諗住十拿九穩,再比恆生visa試,點知又唔accept,徬徨之際再走返住宿攞埋最後張HSBC master卡,再攞埋港女張銀聯,及剩下既所有美金($300-USD),如唔得都可以頂得住;剛去到港女剛啱試完佢張恆生visa都係唔得比人趕返出黎,諗住再排過,點知門口控制人流既阿嬸好好人,見我地由尋日開始已不停排隊,叫我地唔使排直頭係頭位等召喚,好在最後機會張master卡攞到錢,攞$600-CUC額外扣多$19-CUC費用,呼! 一天都光晒~ HSBC果然最信得過! 有錢身痕,即時擦返餐飽先~


$10-CUC($78-HKD) 一個西班牙式套餐,有前菜、主菜、甜品及兩杯飲品;主菜係原隻龍蝦,咁既價錢絕對超值啦~ 而據港女學西班牙語時得知,西班牙套餐最特別係有兩杯飲品,最後一杯通常係咖啡或茶; 餐廳內有樂隊駐場,小費醒左$2-CUC,食足個半鐘!



食完返住宿,攝影師們已到,播相我地睇,覺得好滿意,請人影打晒燈係唔同D,有隻好精美既CD rom比我地,全程$200-CUC+$20tips($1600-HKD)。 攝影師走之後屋主擰晒頭,話$100-CUC係當地已有埋化妝幾套衫既攝影套餐啦,仲有硬照同相簿喎⋯ 算吧,$1600-HKD影一輯婚紗相真係去邊度搵。
諗住掉既即棄婚紗屋主要左,花環同無用過既花球就俾左攝影師。


其實第一張係古董車前影嘅婚紗相感覺好正,諗住曬大佢做油畫,於擺酒當日作門口相,可惜send比曬相公司將其放大時發現了攝影師有輕微手震,即曬大相會效果無咁好; 於是要選擇另一張相,其實最後一張係教堂前影都唔錯,可惜又覺得太普通,感覺像去了歐洲婚紗照熱點一樣(現在興歐遊影婚紗照嘛),最後選擇了由銀仔自己操刀,係牙買加一個好有牙買加風情既街邊檔影既婚紗相。



下午開始落雨,都算天公造美,影婚紗相時就風和日麗! 於是雨中行街,有銀係身終於有心情走入商店,看見一式一樣同等價錢既手信。

食當地人排晒長龍既甜筒$1.3-CUC,及飲古巴可樂。臨返民宿前係士多買兩罐古巴可樂及"來老野"既雀巢中筒裝雪糕返民宿個雪櫃雪住佢先~



蔬果店,當然要入去睇下啦~




雨果博物館及其真跡,不知是否"鐘樓怪人"呢?




古巴行程係港女最想去既,所以由佢plan,而英文版既Lonely planet當然只係佢識睇啦。 行完街返到住宿,覺得今日好似無乜地方遊覽過,講吓講吓話到港女發脾氣,其間話吓比本LP佢唔識用之類既說話(因為無中文版),唔識重點遊覽,錯過左好多特別景點,如古巴最出名,一諗就係哲古華拉、革命、雪茄、冧酒既野,但比佢plan,佢話去Museo de la Ciudad,點知LP個開放時間係錯既,冒雨去到已經夠鐘閂門,門口職員都話知道旅遊書個時間係舊既。港女原來一直無提及其他選擇… 最後我都找出原因,因為港女係backpacker新丁,比個重擔佢當然有問題啦,係我錯! 對唔住⋯ 都係我衰啦愛理不理,哈哈~ 不過最衰都係我唔識英文喇! 古巴既LP我都覺得無之前睇過既咁好,據港女講只教人搭的士,因為當地巴士班次好混亂,車廂又好擠迫而草草了事! LP既風格通常係教人體驗當地文化嘛!


民宿主人推薦抵食晚餐,要行出大街,感覺無步行街咁安全,因為烏燈黑火襯托著殘破建築物,也有較多無所事事既人留連。到達餐廳既建築物,地下排晒長龍,建築物有三層,全是餐廳,不過排隊既人全是René介紹三樓既餐廳,看來很多遊客都慕名而來噃! 排隊期間個職員詢問排隊既人,會否選擇其他樓層既餐廳,因為即時有位,但排隊既人都堅定不移! 


排了差不多半小時終於到我地⋯ 上餐廳內再等! 餐廳內部感覺豪華,而且有人彈鋼琴,看來古巴好既餐廳必定要有音樂元素噃!

叫了兩個set晚餐,分別是羊脾及牛排,不過René極力推介既羊脾就一般,而飲品就係古巴啤酒+麥味飲品。
巴哈馬牙買加Cayman麥味飲品牌子係Vita Malt,而古巴則另一款叫Malta,太好飲,已愛上了,唔知香港有無得賣呢?(港女按:商店好似聽到我地呼喚,而家喺某超市同數字屋搵到。)




民宿主人好熱情,幫我地收衫,執好左間房,又話帶我地去巴士站買飛,平價賣雪茄俾我地,仲話陪我地去景點影相。開頭都受寵若驚,但冷靜諗下,開始有點懷疑,佢會唔會想從中撈一筆呢?銀仔旅行一向有自己風格,所以都唔太熱衷俾人帶住玩,而且之前都有類似不愉快經歷


P.S. 古巴國內流通的兩種貨幣:(取自網上http://www.thenewslens.com/post/10403/)

古巴上世紀90年代陷入經濟危機,時任領導人菲德爾・卡斯楚1993年授權,批准美元在古巴境內流通以回籠資金。一年後,古巴宣布廢除美元流通,改為實行貨幣雙軌制,一種是「古巴比索」(Cuban Peso,CUP;1美元約合25比索),大部分古巴居民的工資以及購買日常生活用品均以此貨幣支付,該貨幣被禁止帶進或攜出古巴

而發行於1995年的「可兌換比索」(Cuban Convertible Peso,CUC;1美元約合1比索)大部分由外國旅遊者在古巴消費使用,並於古國全境享有與美金同級之強勢貨幣效力。在古國國內各主要都市,其市區內均有錢幣兌換所之設置,可提供各國外幣兌換古巴比索之服務。(美元於古巴國內兌換時須加收10%之稅金。)

23 則留言:

  1. 如果最後都係提款不成你哋有乜打算㗎?鏗啲使?

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗住換美金,之後慳D使同只玩夏灣拿囉⋯

      刪除
  2. 老爺車街景之前睇過你那張沒有哈哈笑遮掩版本,真係影得好鬼靚!!!!!!!
    銀嫂本身識西班牙文,都可以唔駛民宿主人帶路嘅
    不過如果唔識講,就由佢帶去買車飛會方便D,收多咗咪當係畀少少tips佢囉^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊! "銀仔相展"果張! 係呀,果張我好鍾意架!
      咁又係,但我都係鍾意自己探索多D.

      刪除
  3. hsbc好堅bor
    1600影婚照真係好抵, 原來已經收貴左添, 睇o黎食都唔貴, 古巴物價都幾吸引喎
    係架, 要儲經驗, 你地應該雙劍合壁一齊plan嘛, 其實大部份旅遊書d英文都唔深, 只在乎你願唔願意睇

    回覆刪除
    回覆
    1. HSBC果然係環球業務既銀行!
      食既真係幾吸引,不過選擇不多,通常係豬牛羊及龍蝦,差不多相同價錢,當然以龍蝦價錢較吸引啦。
      比你講出我既心聲添,係我唔願意睇啫,哈哈~

      刪除
  4. 老爺車街景婚紗真的好靚!!!!!!
    我間中也會享受做下遊客的樂趣.(Join local tour/)

    回覆刪除
    回覆
    1. 請人影打晒燈係唔同D既~ 哈哈~
      Join Local tour既樂趣暫時仲未有,除非唔join去唔到既景點

      刪除
  5. 貼個開心公仔呀嘛!
    揾d靜英英嘅街影相,點影都得喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢張相我地個表情真係咁架! 哈哈~
      其實條街都好多人,影咁多度婚紗相,最靜英英係Rota island,成個島好似無遊客咁架!

      刪除
  6. 你們的婚紗照獨一無二,1,600元影一輯婚紗相真係好抵.香港無兩三萬都影唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,所以$1600對我地香港人來港算唔貴了

      刪除
  7. 老爺車街景婚紗相好好feel, 好靚呀!

    回覆刪除
  8. 銀仔,婚照唔夠喉😬,可否整多幾張世界各地👀👀

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁牙⋯ 遲D整篇婚照紀事啦,哈哈~ 不過現在積存好多遊記⋯

      刪除
    2. 期待!女人最喜歡睇呢啲!

      刪除
    3. 真?我會叫港女攪 XP
      佢都好想記低呢D美好回憶嘅~
      如我開始寫實通知你的!

      刪除
    4. 好!謝謝先,記得不要「改頭換面」,hehe...

      刪除
    5. emoji應該是必須的,呵呵~

      刪除
  9. 結婚相影得好有feel,我下年復活節去古巴都想影輯相,介唔介意share個photographer嘅資料呀? Thanks. XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:你好。佢地個FB PAGE係 https://www.facebook.com/AVsmile-cuban-wedding-decoration-112217199140595/
      或者e-mail: av.smile@hotmail.com

      佢地英文好好,我想練西班牙文,佢地都係同我講返英文,所以溝通無問題。 :P

      記得早啲開始呀,如果唔係會好熱~~

      刪除