2015年6月14日 星期日

Day 17 時光倒流(古巴夏灣拿)

(Day 17) 2014-11-17
住宿:Casa René
行程:開曼群島 —> 古巴夏灣拿


今早食自製早餐,麵包夾火腿、烚蛋,仲攞埋屋主最後一個鬆餅,因為呢個鬆餅係屋主由我地入住既第一日整比我地食的。 臨別影了張合照,但唔見埋。


趁有時間去George Town買Postcards,然後去郵局寄,郵局極富殖民地色彩,而個職員十分風趣,叫我地寫咩文字都得, 最緊要用英文寫國家名。



首先要返機場還車,循著依稀記得既路到達機場,還車後先check in後食午餐。


出發前check過入古巴係要簽證的,但有好多人既經驗只需係check in時一刻才買張叫travel card都無問題,但之前徬徨既係網上大多數人都係由墨西哥、俄羅斯出發,開曼群島就無,又唔確實有無得買,不過我覺得既然有機去應該有得買既,去左先算吧。 (港女按,香港都有古巴領事館可以辦理簽證,但要交相,hkd$250,需時五個工作天,仲要就佢極為唔方便的office hour去,又要提供到住宿地址,實在太麻煩喇)
好在係check in時都可順利買到古巴既travel card $20-USD,喺櫃台填埋個人資料俾地勤核對,地勤千叮萬囑唔好寫錯,如果唔係要再買一張。


午餐食機場既餐廳”Hungryhorse”,竟然平過市區,跟巴哈馬群島一樣喎! 兩個餐$23-USD,飽死!


保安檢查後,前往古巴既旅客係有關員特別招待的,檢查一下passport就放行,亦都無離境印。

1340 Cayman airways 準時起飛,40min機程準時到達古巴首都夏灣拿,關員細心查問,因為係特區護照見唔到開曼群島個印章左揭又揭,之後仲睇埋BNO,當見到美國VISA時偷笑。 因為出發前網上搵資料時得知,美國曾經視去過古巴是一種罪行,所以唔想麻煩當然用另一本特區來蓋印啦。



行李大堂只得兩條reclaim belt,兩條都係同一班機,只見當地人將大量物資運入境,而且好多人帶電視機入境,仲見有人一次過帶4部tim!可想而知真係幾咁封閉喎!但亦衍生咗認領行李嘅服務,只要將boarding pass交俾職員,佢地就會喺一堆堆行李裡面幫你尋寶,同埋運上車。


但睇螢幕顯示,竟然有美國機直航喎! 後來港女網上查到是有定期既包機由美國前往,接載有親人喺兩地嘅國民,同埋屬於指定專業嘅人士。


係專係book古巴民宿既英國網站,book埋程的士接送,半小時車程竟要$30-CUC($240-HKD) ,嘩! 咁貴! 咪仲貴過香港?古巴呢D地方可能係成個月人工了! 此刻便與港女互推責任,我就話佢喜歡book定晒,佢又話我無幫過手,大家都口燶面燶,當然大家都好快無事啦! 我就係鍾意港女呢種性格!鬧完交好快無事。(港女按: 開頭誤會咗係1蚊英鎊,原來只係按金,我又係太天真嘅)



接我們既的士算是不錯,係韓國車,不過司機好趕,話有下一單生意。沿途所見建築物殘舊不堪,汽車大部分都是古董車。 的士經過舉世聞名既海濱長廊Malecón。無耐司機知我地喺佢催逼下,未換到當地錢,就車我地去高級酒店換錢,我地當然知道酒店匯率奇差啦,所以無換,最後都係先到達目的地。(港女按: 對古巴嘅第一個印象係時光倒流,潮濕嘅空氣,加上淡黃嘅太陽光線,好似影相用了懷舊filter咁)

去到民宿,屋主Rene已係樓下等,並帶我們上樓,由於我地未換當地錢,所以的士司機第二日再來收數。 民宿要行三層樓,好辛苦,屋主話自己係鬥牛勇士,仲比心口條疤痕我地睇,牆上掛有佢當時去西班牙表演既大Poster,又真係佢個樣喎! Rene間屋似足香港既唐樓格局(小型單位),有一間大套房用來租比遊客,自己同兒子則住在板間房內。


安頓好一切,趁銀行未關門,問清楚Rene銀行大約位置就出發。 沿步行街直行,發現住宿坐落既步行街Obispo應該係遊客區既中心地帶,兩旁盡是較高級既餐廳、紀念品店等等,亦有好多遊客在街上遊覽。 沿步行街行好快到達銀行,門口排隊約有十多人,排了十多二十分鐘終於到我,但只准一人入去; 步入銀行,去到一個櫃台,櫃台上貼滿可以提款既方法,Visa, Master,銀聯等等,我選擇了恆生Enjoy既Visa,登記了護照,寫下中文姓名比職員核對後就出了張單,滿以為攞錢成功,殊不知係失敗⋯ 身上除了恆生Visa就只有Citibank提款卡及美金,古巴同美國面左左多年,銀行講到明換美金係要收取20%手續費,於是諗多兩諗已被人趕出去了⋯
出去即時叫港女排隊再試佢張卡,我就試吓ATM都係提款唔到,眼白白見其他人都係ATM提款成功⋯
港女試左恆生Visa都失敗,見身上有僅餘既歐羅及英鎊,唯有再排隊換晒佢! 換完銀行剛好夠鐘關門。
就係咁,今日係銀行排左三次隊,換了當地既錢都係只夠俾稍後影婚紗相既費用。


最衰都係我懶老定,係開曼群島唔係ATM提款,就算開曼群島錢都好吖! 於是好沮喪咁遊覽,一邊行一路諗解決方法,明天都係再試埋另外D卡,最壞打算焗住換美金囉,但換左都唔足以玩一個星期,唯有邊度都唔去留係夏灣拿了。

排長龍的銀行


夏灣拿有好多海明威及雨果到過既足跡,如海明威當年住過既酒店,經常留連既酒吧;雨果舊居等等。


行到海邊大家都好徬徨,無晒方向,港女連食晚飯都唔想食,想慳返D錢。
返回住宿跟Rene講剛才既情況,佢即時再帶我們到大馬路既另一部ATM提款,但都係失敗,佢話部機可能無錢,叫我明天再試。 佢知我地唔捨得食飯就介紹了街角既一間餐廳,話又平又抵食喎! 仲帶埋我地入去,當時餐廳空無一人,看看餐牌價錢算是合理,每人叫左個set,主菜味道不錯,但係白飯奇少,嚴格來講兩啖食晒,好彩叫佢加飯都無收錢。 開始用餐期間餐廳開始多人,好似旅行團咁。呢餐好似食咗十幾CUC, 有飲品(啤酒或汽水),同埋雪糕,算係咁了。 
回想返遊覽了夏灣拿幾小時,印象唔錯,感覺安全。


食完飯,就返住宿沖涼瞓覺,因為聽朝要一早起身影結婚相。

"單車的士"整個行程都無坐過,因為一睇就知貴野

海明威當年經常下榻的旅館Hotel Ambos Mundos 


今日只有這些照片⋯

讀萬卷書不如行萬里路之認識海明威:(取自Wiki)
厄尼斯特·海明威


歐內斯特·米勒·海明威英語Ernest Miller Hemingway,1899年7月21日-1961年7月2日),美國記者作家,被認為是20世紀最著名的小說家之一。海明威出生於美國伊利諾伊州芝加哥市郊區的奧克帕克,晚年在愛達荷州凱徹姆的家中自殺身亡。海明威一生中的感情錯綜複雜,先後結過四次婚,是美國「迷失的一代」(Lost Generation)作家中的代表人物,作品中對人生、世界、社會都表現出了迷茫和彷徨。
1939年至1960年間,海明威在古巴定居,並稱自己為「普通的古巴人」。在這段期間海明威寫下了聞名於世的代表作《老人與海》。古巴革命成功以後,海明威曾與古巴革命的領導人菲德爾·卡斯楚會面。2002年11月11日,卡斯楚更親自出席了海明威故居博物館的落成儀式。


現在我都係部Pad部下載了老人與海慢慢睇了。


P.S. 古巴首都,相信香港開埠以來都叫夏灣拿,但近呢幾年就跟隨祖國叫哈瓦那,好多用語或譯音亦如是,如”弗吉尼亞”、”手遊”、”拉美”,有的是簡化、有的是譯音,但對於講開廣東話既我地來講不太順耳;以及港女做翻譯工作來講,”拉美”呢D字簡直是會令中文水準下降! 但回歸後所有媒體(包括”反中”媒體)都取用,不自覺地已融合⋯ 所以銀仔流浪記仍然會叫作”夏灣拿"的!

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 係"手機遊戲",真吹脹! 最衰連所有既電視,收音機新聞都係咁報喎!

      刪除
    2. 我好記得小學時中文老師話"地鐵"呢個term係唔啱,地上一舊鐵咩. 應該要寫 "地下鐵路"。

      刪除
    3. 仲有HK初初講"全民退保"時,我未updated,仲以為乜啲保險公司咁大穫個個做咗保險都要退保. 哈哈.

      刪除
    4. 係喎,歌都有得唱地下鐵碰著他啦~
      "全民退保"經你咁講又幾攪笑喎,如果係金融海嘯時講"全民退保",D人一定好亂,我記得當時AIA就黎執笠,真係好多人退保架!

      刪除
  2. 鍾意港女呢種性格===>證明你地夾到絕啦^^
    雖然剩下的照片不多,不過街景真係感受到時光倒流味道,正呀
    好耐好耐以前旅行會用旅行支票,不過今時今日visa card和ATM太方便,我諗旅行支票係咪已經成為歷史文物?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又比你笑。。。
      其實旅行支票我一次都未用過,哈哈~ 最初旅行時其實都相用,但發現唔係間間都攞到錢,就算有得攞錢既手續費都唔平,依家ATM咁方便,一樣都收手續費更加唔使用旅行支票啦! 況且銀聯,及Citi ATM咭仲唔收手續費添~

      刪除
  3. 我去旅行都習慣帶多少少錢傍身,咁好似安全D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有美金及少量既英鎊歐羅,但唔夠之嘛,不過都係怪自己係Cayman時懶,懶老定唔攞錢啫。

      刪除
  4. Silver,我都好恨到古巴一遊.

    回覆刪除
    回覆
    1. Andrew兄,我見你都成日環遊世界噃,心動不如行動啦! 古巴正在變天中,真係有買趁手啦!

      刪除