2015年7月31日 星期五

Day 24 自駕遊開始(墨西哥Valladolid)

(Day 24) 2014-11-24
住宿:Hotel Don Luis
行程:Cancun —> Valladolid


瞓到約1000時自然醒,起床後離開Motel。諗住沿前往奇琴伊察嘅180D Highway搵食,點知⋯ 當離開Cancun範圍後就四野無人,更加無得食!


開車至公路收費亭,才見一間小食店。原來是旅客中心,專推銷奇琴伊察套票,即門票+導遊+餐飲。我直覺覺得這些套票一定無著數,加上為求彈性我當然無買啦!小食店只得飲品同零食,唔啱醫肚。

尋晚我住30號!

陪我走本行程最後一段路嘅車

180D公路要收費的


經過兩個多小時車程,到達一個較接近奇琴伊察的大城鎮Valladolid。剛進入城鎮範圍,一落車就感到又熱又餓,係城鎮邊緣搵到一間地道小館開餐。眼見地道食物(相信係Elote)製作中,佢話需時幾個小時,要今晚先食得。喺饑不擇食嘅情況下,叫咗碗掠水雞湯,成$55peso一碗($27-HKD)。

後來亂逛時先知這小鎮嘅物價比墨西哥城平好多!剛才嘅地道小店果然又是一間「謀人寺」。



搵住宿時,有平到$100-200peso,但清潔程度一般、無空調,又要共用廁所;有貴到$600-800peso,有泳池同埋包早餐,不過喺小鎮無謂咁奢侈。最後搵到間滿意住宿$450-peso($230-HKD),好似烏溪沙、北潭涌渡假村嘅格局,有專用停車場。房內有兩張大床,仲有濃郁臭丸味,哈哈。放低行李就出去再搵嘢食。



於酒店大堂取了地圖,職員亦作出簡單介紹。出到去我地都係求其向一個方向前行,可能正午天氣炎熱,路人很少。行到一個似整車、雜貨、賣五金嘅區域,完全見唔到有餐廳,後來見有便利店門口有熱狗套餐,當然即刻走入去食啦!有用餐區,可以坐低慢慢食。自助熱狗$10-HKD、可樂$3-HKD,仲食埋雪糕Tim!(港女按:便利店內見到超大型墨西哥啤酒,價錢非常便宜,相信銀爸銀媽見到會好開心。此外,唔知「自助熱狗吧」喺香港行唔行得通呢?大家可以思考吓。)
@1500


路經一個教堂


食飽飽離開便利店,溫度無咁熱,繼續周圍逛吓。行到去Museum San Roque,是超小型免費入場博物館。館內講述馬雅文明及當地發展,由港女「估」西班牙文理解。及後去到市內的一個洞穴景點Cenote Zaci,每人入場費$25-peso 。剛啱有好多亞洲面孔嘅tour到達,因為唔想同人逼,所以無入去。只是喺位於洞穴景點嘅市集行咗個圈,幾經格價就喺其中一間紀念品店買了一個瑪雅石製月曆,但原來我地買得太早了。

博物館


街上路見傳統服飾的女人

紀念品市集


於是向住宿的另一個方向行,行到一個大廣場Parque Francisco Cantón。廣場中間有個大公園,公園內D櫈設計得好得意,方便兩個人面對面傾偈,唔想傾又有自己空間~ 圍繞廣場有大量食肆、紀念品店、教堂、ATM等等⋯ 原來呢度先係中心區域!於是係廣場角落的一間較高級嘅餐廳Las Campanas食晚飯,叫咗沙律、牛扒、啤酒等等,埋單約$200-HKD。一坐低就有盤tortilla連同辣醬送上,想慳嘅其實叫返杯嘢飲就夠,餐廳內有個亞洲青年就係咁樣。本來想等in house歌手表演,但等極都等唔到。


好得意的"談心櫈"



教堂內部
食晚餐



飯後繼續於廣場一帶遊覽,廣場旁有個旅遊中心,攞了地圖及詢問一些旅遊資訊。於同一座建築物,即City hall 二樓有一個畫廊,以幾幅大型畫作,講述墨西哥歷史,露台仲擁有超靚景觀,影咗好多相。離開時見到一班當地人喺花園練跳舞,有老有嫩,喺香港比較少見。



City Hall


City Hall露台景觀


19 則留言:

  1. 回覆
    1. 依家香港都有大媽係街跳舞,不過小孩仲未覺,可能掛住打機~

      刪除
    2. 後生既比$$$做 gym 嘛 ^^

      刪除
  2. City hall 夜景好靚。帶埋腳架去影夜景/鐵手???
    我帶埋腳架去都沒有拍夜景,日日朝9晚6,
    行到早腳仔軟,晚上都無力再戰夜景。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 回歸拿Bell?
      我隻鐵手邊有咁勁吖,係用腳架影架~
      你咁攰,行程中唔好咁趕嘛~ 哈哈~

      刪除
  3. 小鎮啲人係咪都係有午睡時間,同埋夜晚比較夜瞓呢?
    買得太早===>係因為太重定還是買貴咗?
    公園果張談心櫈真係幾唔錯喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 午睡就唔太覺噃! 可能我玩得唔夠深度見唔到呱⋯ 之前巴拉圭或老撾真係路經都見周街有人午睡架!
      買得太早? 係買貴左,下篇你就知了⋯
      談心櫈設計新穎,我係第一次見咋!

      刪除
  4. 有冇去奇琴伊察呀?
    有夜景影幾好呵!不過靜唔靜得滯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀! 下一篇去啦~
      夜晚都幾旺喎,而且呢D小鎮感覺治安唔錯!

      刪除
  5. Silver,我去墨西哥玩是跟Local Tour,我好佩服你可以自駕遊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦? Andrew為何你當時唔選擇自駕呢?

      刪除
    2. Andrew,因為墨西哥治安比較差,所以選擇跟Local 團.

      刪除
    3. 我每個旅程都有這些顧慮,但每次親身去到當地,才發現心中的恐懼,往往大過真實嘅危險,所以我才對親身感受呢個世界咁樂此不疲。

      刪除
  6. 我之前都是住這小鎮,可以第一時間去到奇琴依察呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有懷念! 因為當時我研究了瑪雅文化和歷史有年多後,第一個去的瑪雅遺址!

      刪除
    2. 如果你你專注研究一個文化,咁更加深刻了~ 好似我鍾意左隊球隊廿多年,能去主場捧場一場,有種朝聖嘅感覺。

      刪除
  7. 這裡同我之前五年前去的時候變化很大, 當時這裡感覺幾亂, 閒雜人多, 據悉處處爬手, 常聽到有劫巴士和遊客!感到治安幾可怕,地方很不清潔, 住的Hostal 要鎖上重重保安! 我當時剛下巴士見到好亂, 想立即走, 但因太夜又人生路不熟! 我當時出街時, hostal 的工作人員勸我不要外出! 現在幾成感覺好了很多, 地方清潔, 食店又整潔! 看來治安好了很多! 真係變了另一個世界似的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我睇到人地D blog,去過我多年前曾經到訪過嘅地方都同你心情一樣,「哦,原來依家變成咁,哦原來依家又發展成咁了」特別是曾留下美好回憶的國度,真係好得意~

      刪除