2015年7月22日 星期三

Day 22 偽日本人(古巴夏灣拿)

(Day 22) 2014-11-22
住宿:Casa de Juan y Margarita 
行程:Cienfuegos —> 夏灣拿

屋主晨早斷斷續續拍門,開頭都無理佢繼續瞓。到預定起身時間就應佢門,佢話1030有客人入住,要求我們1000執好行李。


磨到最後一刻,先去巴士站旁,睇吓之前經過、毫不起眼既火車站,望落一架不知是否已廢棄既火車車廂,如果要搭應該好難頂喎!

毫不起眼建築物就是火車站



臨離開前,再去昨日食過既餐廳(港女按:La Cueva / Avenida (street) 46, No. 4908 E/49
&51,有緣人不妨一去),encore昨午一樣既美味海鮮炒飯,食飽飽才上長途巴士返夏灣拿,剛好數夠散紙埋單。(港女按:簡單同侍應仔講再見,話我地將會返夏灣拿,臨走握手時我心裡默默祝福佢。返到香港睇雜誌,知道原來喺古巴做侍應分分鐘好搵過做醫生,希望佢都係啦。)


返住宿攞返行李,聽講下一位客人也是中國人,由於我們要借廁所,民宿主人又唔想我地用佢私人廁所,所以開返間客房俾我地。看到床上行李本旅遊書係繁體字,應該是台灣或香港遊客;臨走屋主仲同我因今早拍門嘈醒我而say sorry tim (好在喺佢破門前剛好瞓醒左)。

街頭掠影1

街頭掠影2

候車室

上車前再要出張車票



巴士開出,係一個小鎮中途站有一位東方人面孔上車,於我們的前排座位坐下來。佢一坐下後即時問我們來自那裡,而佢自稱係日本人,但一開口已出賣左自己了,操純正京腔。雖則佢話自己係北京出世,又喺美國住咗廿幾年,但言談間話古巴開放都係靠大陸,坐緊既巴士又是中國製,講到偉大既祖國是天上有地下無一樣,又話香港正在鬧事等等…
再者日本人大多性格內斂,唔會一上車見亞洲人面孔就即主動傾談,加上及後係另一個中途站,臨排隊上車前係正車頭路中心大大聲「咳吐」隨地吐痰!正正是一個不折不扣的劣質中國人典範!我剛才仲同佢傾計,怕成車既人都標籤埋我地呀!


話說去到中途站,又一條條水魚魚貫而入食自助午餐,精打細算既我就係知呢個中途站係「謀人寺」,所以上車先前食飽飽!之前食過一件三文治都要$3.5-CUC($28-HKD),記住呢度係古巴!不過唔食正餐我地都會消費既,港女飲了最愛既山竹汁$12-HKD,我就嘆返杯附送竹蔗的古巴咖啡$20-HKD,再食一大杯雀巢雪糕$16-HKD,抵過香港食蓮花杯。

古巴咖啡

上車後,當然同呢個偽日本人再無交流啦!佢唯一一樣可能講得啱嘅嘢,可能就係美國成日講平等自由,但其實只係白人嘅平等自由。


其實我見得最多,並不是香港人,而是中國人唔認自己係中國人,特別是擁有其他國籍嘅,因為我曾經係機場工作見得太多及旅途上都見不少,我工作時見過最誇張嘅係仲未入籍,手持中國護照,只係攞左綠卡就死都唔認係中國籍!


後來落車四散前,佢仲想兜搭我地一齊搭的士,我真係差啲忍唔住潤佢!唔認都唔緊要,都唔使認有血海深仇嘅日本人架!



夏灣拿

返到首都夏灣拿,仍然烏雲蓋頂,同港女商議後決定再次步行去有哲古華拉做外牆圖案既革命廣場,補影返遺失了的風光。沿途再行熟悉既道路,穿梭平民區之間,遇上當地平民兩父子,沿路閒談間,聽到佢地對開放既渴望,爸爸希望阿仔有更多發展機會...


遍地都是類似藍莓嘅果實,從樹上擇下來試一口⋯ 苦苦地!

左上:有點像葵涌

中:發現古巴人好鍾意望街,應該太悶


微微細雨下到達革命廣場,到達有哲古華拉同卡斯特羅肖像嘅地標,微微細雨已變狂風暴雨,快影了幾張唔滿意既照片後即時著雨褸速逃!行到無乜車既大路,好不容易才截到一架”泥鯭的”回市中心。

 José Martí紀念碑



滂沱大雨中~


讀萬卷書不如行萬里路之古巴革命廣場:(Wiki)
革命廣場是世界最大的廣場之一,其面積達72000平方米[3]。革命廣場為許多政治遊行的舉辦地,同時也是古共中央第一書記菲德爾·卡斯楚及其他政治人物在古巴經常發表講話的地點。菲德爾·卡斯楚曾多次在重要場合在此對超過100萬人次的古巴人發表過講話,其演講時間通常為每年的5月1日或7月26日(古巴革命節)。廣場的主要建築物為何塞·馬蒂紀念碑,高 109 米(為哈瓦那市最高點之一),基座高18米。國家圖書館和許多政府機構的建築均坐落於廣場四周。紀念碑後即是古巴國務委員會主席的辦公地革命宮(Palacio de la Revolución)。紀念碑對面是內政部大樓和電信部大樓,其中內政部大樓上有著名的切·格瓦拉(西班牙語:Che Guevara)的畫像及其名言「直到最後的勝利」(西班牙語:Hasta la Victoria Siempre)。

革命廣場和何塞·馬蒂紀念碑是在古巴前總統富爾亨西奧·巴蒂斯塔的任期內修建的,於1959年完工,這一年菲德爾·卡斯楚取得革命勝利。革命廣場原名「公民廣場」(西班牙語:Plaza Cívica)。在1959年的古巴革命後,改為現名「革命廣場」。到達紀念碑頂部有電梯。


返到René樓下抬頭大叫René,無人回應(因為當地人都係咁樣搵人的),唯有係佢民宿對面有瓦遮頭既地方呆等,並由港女打漫遊致電René,當然都係無人接聽啦!呆等期間唯有自得其樂,架起腳架影底暴雨中的夏灣拿先~
過左一陣終於搵到René,佢話等雨細啲就返嚟。佢返到嚟,話以為我地尋日返,喺巴士站接唔到我地,於是就將間房租咗俾人。佢話隔離樓有間民宿俾客人甩底,可以俾我地住,唯有好啦。
銀仔跟René上樓,冒雨喺天台搬返個背囊去新民宿,好在雨勢已無咁大。





來到另一間民宿,發現有LP推薦嘅招牌。以為民宿主人叫Juan,原來擺了烏龍,Juan & Margarita係佢父母,由佢繼承之後亦無改招牌,一為紀念、二為俾遊客可以繼續按圖索驥。
閒談間了解到古巴的變遷,現任屋主Eisler稱父母來自西班牙,本來該建築物是他父親整幢買下來的,但當卡思特羅上場並與美國交惡後,強行共產制,整幢建築物就被政府沒收重新分配。佢父母就分配了該單位,子女要搬去市區外圍區住,真係一個悲慘的故事!


另外也講到做民宿被政府抽重稅(一開始收登記費、之後每月收定額稅、每年按收入再收一次稅)等等。如果瞞稅(如報少租金、出租無登記嘅房間),仲有機會被人告發,後果應該幾嚴重。當晚就係有對法國夫婦本來無出現,點知我地安頓好之後,佢地亦到埗。Eisler唯有戰戰兢兢開埋另外間房俾佢地瞓,仲叫我地唔好話俾René知…
同時亦交代雖然出面水浸街,但幢大廈就爆水喉,得返後備水源,叫我地慳住用。


趁雨勢減弱去食晚餐,去返第一晚、即係身無分文當晚食既餐廳,為左影下遺失了的記憶。及後搭的士去另一區中心區Vedado,慕名來到全世界最好Jazz club之一的酒吧 (LP咁講既) la Zorra y El Cuervo $10-CUC($78HKD)包兩杯飲品。來到古巴,當然飲住Mojito欣賞Jazz啦~ 今晚表演嘅樂隊係-Yasek Manzano & Su Grupo! 聽咗一個多小時先完第一SET、等埋小休、聽左一陣第二SET,見已經夜深,唯有打道回府~
港女本來想買隻CD,但身上CUC已經用得七七八八,唯有作罷。

晚餐,無較回白平衡,"黃禁禁"


LP所講,全世界最好Jazz club之一的酒吧


喺門口截到的士返民宿,沿住Malecon行車,見到一大堆夜蒲青年、三五知己、一雙一對喺海傍意猶未盡咁傾偈、嬉戲。。。就好似尖東海傍咁樣~
古巴之旅就這樣到了尾聲(港女按:銀仔叫我問司機想唔想換新車,司機話梗係想,因為架車真係太舊。銀仔跟住就話,如果無晒舊車,對遊客就無咁吸引~~司機跟住答咗啲嘢,我聽唔明喇 >.< )


9 則留言:

  1. 之後在夏灣拿仲有冇見到偽日本人?XXD
    如果可以試下搭火車都幾盞丫
    執果粒「藍莓」食,唔驚有毒咩?@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦!唔想再見到佢!
      我遲D有機搭呢D火車了~
      唔驚有毒? 你識我日子短嗎? 冒險既野我專長! 哈哈~

      刪除
  2. 司機跟住答咗啲嘢聽唔明>> 銀仔會唔會鬧港女冇鬼用㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然無啦! 王子你咁睇我⋯
      雖然遊記記載中我成日都鬧港女,但佢鬧我嘅我又無寫得咁詳盡啫~

      刪除
    2. 邊會鬧呢!佢地都係直腸直肚講野之嘛!講完就抹粉筆字咁抹左去啦!

      刪除
    3. Jane果然了解我地,我地真係下個小時已粉筆字咁抹左去啦~

      刪除
  3. Silver,古巴通街都是古董車.強國人真係好難頂,仲要扮日本仔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 通街都是古董車,愛攝影嘅你實like啦~
      諗返起個強國人⋯ 無野好講!

      刪除
    2. Silver,去到一定影到不亦樂乎.

      刪除