2014年9月9日 星期二

Day 11 白衣少女(寮國琅勃拉邦)

(Day 11) 2014-5-30
住宿:Thony 1 Guesthouse 
行程:琅勃拉邦


由於尋日買定今日既巴士票去”風沙灣”,我咁樣傷法邊度都唔使去啦! 比左張票比婆婆個仔,佢話幫我改期喎,我話唔使啦,自己盤算休養耐D,唔再四圍去啦!
其實堂大佬都叫我提早返香港,但我覺得現在周身傷仲要舟車勞動咪仲辛苦! 好在仲有大把時間,慢慢休養~


一早去最近既餐廳食早飯,睇黎有排係呢間餐廳食了,因為近,我又唔太方便,半身包著繃帶,而附近都無乜餐廳($22-HKD)


食完後去租車既舖頭,原來間舖頭只係Agent黎,話要帶我去租車公司相討賠償,我話周身傷唔想去,要幾多迷賠囉! 唔知佢聽唔明定一定要我去,就用電單車載我到不遠處既租車公司; 見返尋日架電單車,好在唔係好傷,甩左兩個燈蓋,同左邊車身有點花,經尋日個年青職員點算後,賠左$400多港幣;
及後有個漂亮女孩出來,細看下那女孩長髮披肩,皮膚雪白,穿一條白色連身裙,感覺清新淡雅,長相有點像香港既黃翠茹!這種女孩來到寮國未曾見過的,當地女孩通常皮膚頗黑,所以佢有種萬中無一既感覺!當然不是驚為天人果種啦!但佢竟然係一家租車公司既老師闆更難以置信! 
佢先講解電單車話損毀不太嚴重,賠償不太貴,及後關心我傷勢,並留我同職員們一同食午飯Tim~ 太好了,免費梗係食飽佢啦! 


午餐係寮國style,與老闆及職員們一齊食,當地人主要食糯米,用手拿一舊飯再加點餸就放入口,餸就係牛雜




食完午餐後,我見膊頭既傷口出水,已濕透厚厚既沙布,連衣袖也弄濕,老闆娘就二話不說,用私家車車我醫院。


去到醫院等了一陣就到我,診療室裡基本上全是外國人! 嘩! 發生乜事呀!? 
今次呢個醫生面口麻麻,搣甩緊貼著傷口既沙布時當然痛到忍唔住大叫啦!老闆全程充當翻譯; 當清洗傷口後,見老闆比了幾美金個醫生,(咦!我尋日都無比喎)醫生話進展唔錯,反而係右手掌心差D,並叫我三日後覆診喎~ $139-HKD


排隊時遇到個德國人,話佢太太玩騎大象,落地時跌斷左手喎... 仲大家都有同感,覺得係第三世界國家,唔係大城市都有間咁既醫院同服務,價錢又便宜唔屈遊客,真係好唔錯了~


洗完傷口老闆車返我回公司,係公司教左個年青職員Siay一陣普通話數字後就回guesthouse ,唔教咁多,自己都半桶水⋯
年青既阿Siay原來係呢間租車既老臣子,他只有18歲,佢話12歲時當老闆Say開舖時已經幫手啦! 現在已婚仲生埋小朋友Tim! 佢其實睇落都仲係個稚氣未稅,不過落後國家通常都係早結婚。

臨走時老闆相約我食飯... 都好!佢幫我咁多,又車我去醫院,等我請返佢!



晚上年輕職員Siay駕駛佢boss架辣跑電單車來接我到公司,關舖後老闆駕駛佢架辣跑電單車,車我去食飯; 雖然係辣跑,但沿途佢開得好慢,我係後面,微風將佢既秀髮輕灑在面上,心跳不禁加速...



晚飯去食當地傳統火鍋,就像香港既打楩爐加韓燒二合一!但就係三十幾度高溫下對住個火爐⋯
傾談間發現佢並不是普通女子,原來佢竟然同我同年35歲,已有個女16歲大啦! 但已離婚了十多年… 但佢外表頂多只有廿多歲,夠竟有乜駐顏術? 興趣全是男人玩意,電單車,射擊,槍既型號十分熟悉! 佢係公司亦有50架電單車之多,亦曾辦學校,不過已荒廢,而佢係首都萬象也有舖頭賣衫,真係估唔到! 一個嬌滴滴既女仔點可以做咁多野架!
原來佢話爸爸係警察,一家人住係首都,打本比佢做生意既,我相信呢d可能係民脂民膏… 佢話想寧靜,就自己一個在琅勃拉邦喎。佢個名叫Say,乜當地不論男女個名都差不多架!

諗起剛才與佢既種種畫面,免得她誤會,我都主動話佢知我已有港女⋯ 佢聽後都好開心,仲話我將來結婚影相比佢睇tim~

今餐AA制請唔到⋯


14 則留言:

  1. 算唔算艷遇呢?^_^
    咁熱食韓燒,又熱氣呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,我成日話女性朋友就艷遇咩⋯ 不過你追看落去啦~ 哈哈~
      當地又韓燒,又BBQ,熱上加熱呀!

      刪除
  2. 呢段邂逅好純潔,應該唔會係令港女火遮眼果單,唔通仲有更激?又或者呢單仲有更爆炸性片段你未講!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無你想像得咁激,哈哈~ 最衰都係衰多口啫,你睇落去就知啦⋯

      刪除
  3. 嘿, 又有艷遇......算唔算係呢?????
    要懂得珍惜身邊的一切一切呀^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好珍惜架! 總之港女一講起就嬲,哈哈~

      刪除
  4. 形容得咁到肉,唔驚畀港女扭你耳仔XXD
    最後有冇同老撾黃翠如合照留念?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,當時炒大獲tim...
      合照緊係有啦,佢同香港D女仔一樣,好鬼鍾意自拍,係咁比佢影

      刪除
  5. 嘿, 晒呀,晒呀,晒呀 . . . 作C 你吖 . . . 搞到好似睇緊[衛斯理]咁. . . 科幻冒險小說. 哈哈哈

    回覆刪除
  6. 嘩, 艷遇呀, 有冇寮國黃翠如o既相呀?
    唔錯唔錯, 都幾老實, 連艷遇都冇避開唔講, 咁即係光明正大啦, 你女朋友可以放心喎 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有,遲D post出黎!
      我要冒生命危險記下行程點滴,咁先至係遊記嘛~

      刪除