2014年9月13日 星期六

Day 12 泰國風(寮國琅勃拉邦)

(Day 12) 2014-5-31
住宿:Thony 1 Guesthouse 
行程:琅勃拉邦


瞓到日上三杆,食完飯返guesthouse 再打遊記,回想尋日與老闆Say一起相處既時光,不禁打個噤寒,我就無野,因我對港女一條心,餘下日子都係不見佢為妙…



所決定今日全日留係Hostel 休息! 
打遊記到黃昏無咁熱既時候,決定慢步出去走走,並去城鎮另一面既夜市食飯,諗住受傷後第一次正式外出,仲帶埋相機tim! 點知係馬路上有人叫我個名,原來租車老闆Say正駕駛私家車,準備去食飯,並叫我上車一齊食⋯ (個鎮真係好細) 佢話關舖後職員全部有佢地既家庭,一係就拍拖,所以每晚都自己一個食喎… 我諗,反正我尋晚都表明有女朋友,做個朋友有乜問題? 旅途上就係結識到好多朋友架啦! 好似早前識既法國男人Julien,我現在經常回憶起一齊探險過既山洞,當正佢今個行程既莫逆之交架! 依家因為我有港女就咁多顧慮?

佢知我洗頭好困難,所以佢帶我去saloon 洗頭($15-HKD); 之後去一間全鎮唯一一間日本餐廳食晚飯,可能物以罕為貴呱,價錢比香港還要貴; 佢仲話十多年前剛離婚唔開心時,就經常一個人來食野喎。





食完飯正車我回guesthouse之際,佢收到電話佢細妹有兩個friend係附近,於是就一齊落當地酒吧飲番杯,佢阿妹既朋友果然係年青人,佢地一男一女係泰國人,來這裡guesthouse 打工。


飲完再去食老撾燒烤,之後交換了facebook就歸家了~ 回程車上播出既一首歌,全車既人好陶醉咁係度唱,呢首歌我係之前搭小巴入琅橋都聽過,當時個司機都口upup唱架! 睇黎好鬼Hit咁噃! 一問之下竟然係泰國歌曲,佢地話寮國文同泰文好相似,如你好叫”沙嘩Dee”,好多野都受泰國影響,好在佢地係泰國人,可以send首歌比我聽; 我當年就係係克羅地亞,係當地經常聽到既一首歌曲到依家都未搵個名,真遺憾⋯ 



到今晚飲得多左,返到去涼都無沖即刻上床瞓覺Lu...



18 則留言:

  1. 旅途上遇到的人和事總會令人回味^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔敢回味⋯ 快D打完就算⋯ 哈哈~

      刪除
  2. 能在旅途中遇上、也是一種緣份呢!相處愉快也豐富了行程與回憶!

    回覆刪除
  3. 又食燒烤,有冇涼茶飲o架?聽歌唔知歌名,我時時都係咁喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有涼茶喎⋯
      唔知歌名唔緊要,最緊要搵返隻歌!

      刪除
  4. 飲多咗,仲唔沖涼 。。。黃河水都幫唔到你囉>:)

    回覆刪除
  5. 心動......嘿, 作C呀你!!! 港女睇見肯定嬲到爆啦........ @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 無心動呀⋯
      一早已如實報告左啦! 嬲到爆!
      佢都叫我如實寫出比各位聲討喎! 嗚嗚⋯

      刪除
  6. 咁同法國男有冇交換了facebook?

    回覆刪除
  7. 拿拿, 上一篇讚壞左, 睇埋呢篇o既事態發展, 作為一位女性, 我就唔幫你喇! 你俾緊藉口自己再同寮國黃翠如相處bor, 應該話有事唔得閒嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢車出車入果吓吸引嘛⋯ 嗚嗚⋯ 係我錯⋯

      刪除
  8. OK 啦,佢都仲未話鍾意你,你又講明名草有主,做朋友唔算過分丫,不過可能仲有下文?

    「克羅地亞,係當地經常聽到既一首歌曲到依家都未搵個名,真遺憾」–––– 我第一次去印度恆河城市Varanasi匆匆一日,街頭行到街尾都聽到一首印度文歌,當時唔覺特別好聽,但對我來講佢就代表左 Varanasi,第二次再去Varanasi 住左幾個禮拜,依然成日聽到呢首歌,臨走果日好想買隻碟留念,但唔知歌名揾唔到,好遺憾!於是返到屋企,憑著印象最深刻一兩句歌詞,上網 Google揾左個幾鐘,竟然真係被我揾到!上年第三次再去恆河流域,我終於買左隻碟,仲買足兩個唔同版本!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幫我講好說話⋯ 我留係當地未完架⋯

      印度文你都識? 好勁噃~ 買CD,我有時都會咁做,玻利維亞local tour坐車係山區聽住傳統既音樂,別有一番風味,最後係街邊檔都買左了~

      刪除
  9. 今晚飲得多左,返到去涼都無沖即刻上床瞓覺==>俾我一定唔信囉...港女有無大刑侍候你呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有乜懷疑呢? 你哈好係度製造恐慌噃⋯ 嗚嗚⋯

      刪除