2014年9月18日 星期四

Day 14 做個老實人(寮國琅勃拉邦)

(Day 14) 2014-6-2
住宿:Thony 1 Guesthouse 
行程:琅勃拉邦


晨早樓樓瞓到被個肚痛醒,肚痾了... 可能尋晚食左太多芒果,痾左成朝!


@0700


今日邊都唔去,因為要揼返港女先… 事緣尋晚我話比港女聽唔使擔心,係當地有人照顧及車出車入; 不過可能我太誠實,忘記了女人係一種容易妒忌既動物,我乜都如實報告實死,仲得意忘形講到阿Say好完美,係香港一定搵唔到,所以佢以為我鍾意人,攪到港女好唔開心... 其實我係欣賞啫,我都講明我認定左架啦!



攪到好耐⋯ 午飯後再返guesthouse 


1800再出動,今晚唔搵老闆啦,無車要行了,好熱!要去食市集中地,必要路經租車公司,好在無人再叫我⋯


於是先去洗頭,再去出事前既餐廳食飯,原來老闆係中國人,今日第一日接手⋯ 咦! 咁即係幾日前食野時仍未轉手噃!



飯後去night market 買衫,壓價差不多一半$30000-KIP買下了~

為什麼晚上都咁熱架!平時少流汗既我都成身濕晒! 今多次去saloon洗頭今次最無用,因為無車坐,太熱,成頭濕晒,要自己再洗過!




10 則留言:

  1. 應該如實報告,冇做虧心事就坦坦白白乜都講,你當對方係知已才會直言的。

    回覆刪除
  2. 畀著我都會講事實,不過一定唔係事實的全部kakakakaka....
    港女無話要飛過來搵你咩?
    結果在那裏養了幾日傷?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂喂! 你唔好連唔吩咐果句都講出黎噃⋯
      港女要返工,過唔到黎; 養傷多兩日,共6日

      刪除
  3. 好明顯你係心無屎先至會100% voluntary disclosure,心虛先會收埋。你做得好正確,純粹睇你寫出來既報導,我覺得港女唔應該嬲,發「啷黎」反而仲可能令你以後唔敢坦白。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉⋯ 有時一個人在旅途上,就係會認識不同既朋友,咁啱機緣巧合,焗住留5日先會加深認識啫;
      不過我當時同講女講既野,真係可能令佢誤會先會嬲啫

      刪除
  4. 港女咁下次仲畀唔畀你自己一個去旅行?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hehe~ 人生在我手,呵呵~
      佢應該唔會既⋯

      刪除
  5. 完全理解你女朋友o既感受喎, 相信佢都欣賞你o既坦白! 但理智上明白, 不代表能夠控制到呷醋o既心態 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Venus 你以女仔角度,應該講中晒港女既心聲呀!

      刪除