2014年9月17日 星期三

Day 13 萬能女俠(寮國琅勃拉邦)

(Day 13) 2014-6-1
住宿:Thony 1 Guesthouse 
行程:琅勃拉邦


已經幾日,同租車公司既職員已打成一片了,公司內個個都係朋友! 尋日老闆話有請開人洗衫做家務,即靚仔Siay個老婆,叫我放心攞衫黎洗喎!
等我攞左D衫褲來,先知佢今日放假,並叫年青人Siay幫我洗,我即時示意因為我當佢係朋友,所以唔比佢洗,此時Say不耐煩既樣,二話不說說搶左我D污糟衫褲,裡面還有炒過車既污糟衫,入去廁所用純熟既手法洗衫,問她做乜唔買洗衣機,因為話請左人而無買喎!


午睡後靚仔Siay車我去舖頭,老闆Say剛剛做完運動,買了兩大束鮮花回來插花,我同埋Siay 都一齊幫手,而對面屋既婆婆來到探訪,當地人叫呢D婆婆做"Grandma",並送一瓶花給婆婆,並一齊食我最愛既芒果~
食完後GrandMa又為我祈福,手上又多兩條幸運繩了~ 當見86歲既GrandMa要返對面既屋企時,老闆Say親自扶佢慢慢行返屋企,我望住佢背影,真係好似有一個光環,神聖不可侵犯咁呀! 



食飯前Say 又帶我去洗頭,但今晚太多客了,Say又肚餓,要快便要親手替我洗頭,我當然say no啦,但佢眉梢言語間仿佛有一種威嚴...
洗頭時見佢用純熟既手法,跟洗頭職員無異! 佢話一個人既時候,很無聊,就來到這裡學化妝、洗頭,又買埋晚餐請晒職員一齊食,所以熟晒喎!


今日星期日,好多餐廳都無開或提早關門,於是求其係河邊搵間餐廳食完就返guesthouse 啦!


回程見佢手車好掂喎! 我話香港部份女子揸車比較差(得罪晒)我問佢究竟有乜野係唔識架? 真係一個超人!


嬌滴滴一個女子有自己租車公司、又曾經辦學有笡地、又有時裝店; 嗜好玩實彈射擊、槍械、做運動、辣跑電單車、插花; 懂得煮飯、用手洗衫、揸車、用髮郎妹手法洗頭; 對老人家有愛心,對員工當朋友看待,加上有錢! 有錢後通常都唔會做上述好多野既! 完美既女人,就係寮國遇上!
心動? 無! 因為我有港女,而我對佢只係欣賞!







12 則留言:

  1. 拿拿拿...讚到人哋咁...港女唔嬲就假啦!

    回覆刪除
  2. 仲要個人靚添~~~~完美到呢.....XXD

    回覆刪除
  3. 忍唔住懷疑佢係幫男人洗慣衫洗慣頭所以如此熟練…… 實在真係太完美,正所謂 If it looks too good to be true, it usually is ––––好到唔似真既野,通常都唔係真。下集應該向你示愛喇掛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好到唔似真既野,通常都唔係真<-- 真的嗎?
      下集? 欲知後事如何,請看下幾回分解吧! 哈哈~

      刪除
  4. 咁佢有冇唱情歌你聽呢?

    回覆刪除