2014年9月22日 星期一

Day 15 重拾相機(寮國琅勃拉邦)

(Day 15) 2014-6-3
住宿:Thony 1 Guesthouse 
行程:琅勃拉邦


受傷後終於再次拿起相機,計計吓足足有五日了! 0515起床出發影布施! 因為幾日前只係布施,無乜點影相。


雖然早幾日前已親身布施,今日以第三者身份再感受,回想返當日既布施,真係施比受更有福呀! 最後影了張自己非常滿意既照片~


睇完布施返去再瞓;瞓醒後食麵又返Hostel,只食個麵啫,個人溶化了...

食左好多餐既餐廳

到下午時候,去租車公司,相約好老闆Say車我去醫院覆診; 老闆Say提議不如先自己拆除繃帶,因為佢話上次睇住個醫生唔理我死活,係咁搣黐住傷口既沙布喎… 好提議!並叫靚仔Siay出去買鹽水等用品。


幾個人小心翼翼幫我都拆左個幾鐘,因為我怕痛嘛!
拆完後發現傷口大部份都極輕微,只不過係大範圍咁解,都唔去醫院啦! 叫靚仔幫我買黃藥水洗洗,過了半小時已全部結焦了,包括最嚴重既手掌。


一攪攪成兩個鐘! 下午茶老闆Say叫人買燒雞食,太飽了~

看見肥仔”阿醒”(來來去去都係呢D發音),大熱天時3,4十度高溫,有時做勞力工作時,總是著住件冷衫; 而來到寮國後,發現當地年青人都經常著牛仔褸等外套,何解呢?於是問老闆阿Say,佢話就係要型囉! 阿Say同我都頂佢地唔順! 咁鬼熱,最好除晒! 最後都成功勸阿醒一齊玩除衫影相,哈哈~




我留在琅巴班(琅勃拉邦)算是尾聲,所以黃昏時老闆娘提議上Posti普西山,於是同埋靚仔Siay,三人一齊去,當地人上Posti係唔使錢的! 
上到去頂部既Posti塔內,Say 替我們每人買了每人兩盤花,他們原來都好誠心拜神架,仲求籤Tim! 我在後面觀看,最後都叫我求埋一份,求得28號籤,但架上既28號籤文無晒,於是再求多次仍是28... 好神奇呀! 即沒有答案啦...


阿Say對員工好似對朋友一樣


晚飯一齊去食本地餐,有冷氣,但好貴,靚仔就最開心,因為佢好少食咁貴既野,其實4點先食完燒雞,依家都有D飽! 
食飯時叫靚仔比心機幫手,因為世界上好少搵到個當員工係朋友既老闆,係工司內每餐都一齊食,打成一片,所以靚仔都話如老闆外出,佢地全部人都會好肚餓架! 哈哈~

鎮上大部份地方都望到普西山既普西塔架!


返住宿時由我駕駛,靚仔建議遊車河及去我炒車既現場; 由於現場係城外約8公里,路面無街燈照明,尋找現場其間老闆Say突然攞把手槍出來上膛⋯ 嘩! 做乜事!!! 原來佢話怕危險喎! 話D緬甸人會殺當地既女人同小孩喎! 既然佢咁驚都係回程吧!



15 則留言:

  1. 睇完last o個句冇人會去緬甸喎

    回覆刪除
  2. 咁危險梗係好去啦!!!!
    果然又真係有啲黃翠如feel喎^^
    我仲以為佢地天氣咁熱其實早已慣咗除衫,乜個個都咁怕醜咁嘅XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地唔係怕醜,係要型啫!
      其實我估又無佢地講到咁危險既⋯

      刪除
  3. 拆繃帶時傷口有冇血呀?拆完先至結焦咩?聽你講都驚!
    頭尾兩張相都靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 拆時無血呀! 原來用生理鹽水整濕個傷口拆繃帶時,整濕D焦以為未好,當乾晒時其實一早已結焦了~
      頭果張有用心去影,尾果張求其影

      刪除
  4. 布施張有特色, like!!
    安全至上好D.....

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe~ 多謝! 呢張我用個心去影架~
      其實都唔知係咪真係咁危險

      刪除
  5. 嘩.........好危險呀! 好在你一路上都係遇上好人咋!
    真係有d黃翠如feel, 但外型上你後生好多喎, 睇唔出差唔多歲數 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔知係咪真係咁危險;
      我後生好多? 你係咪睇錯果張合照呀? 哈哈~

      刪除
  6. 我細個去泰國探舅父時, 佢帶我出去食宵夜都係帶槍架....咁驚我情願唔食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能當地合法唔覺乜野大不了; 你舅父係泰國?

      刪除
    2. 係呀,我媽咪屋企喺泰國架,佢細個返大陸讀書之後嚟咗香港就無返泰國住啦~

      刪除