2014年8月28日 星期四

Day 10 無牌駕駛,後果是⋯(寮國琅勃拉邦)

(Day 10) 2014-5-29
住宿:Thony 1 Guesthouse 
行程:琅勃拉邦


晨早5點,婆婆像媽媽叫醒我起床,其實我已被傾盆大雨所嘈醒,婆婆為我準備好飯,用傳統既竹製飯壺裝住,並為我帶上像頸巾一樣既巾打斜咩住,就冒雨出發去布施!




布施時每人都要低過僧人以示尊敬,所以我學婆婆咁去到有瓦摭頭既簷蓬,搵野蓋住濕地坐係度; 以我所見布施既人大部份是長者,睇來新一輩已不是虔誠,可能不久將來又一個傳統消失了… 而今天不知是否落雨關係,也見不到遊客,今天的僧侶可能無飽飯食了… 


清晨時份一隊隊既僧侶,一個跟一個於街道上接受布拖,布施時用手攞一細舊米飯放入齋鉢,直到最年老既僧人都經過後就布施完畢!



布施完再瞓,瞓到0900食個唔飽既湯麵,食完租電單車$120/per day,去南部既Kuang Si 瀑布;呢度租電單車唔需要車牌,而騎電單車算是我第二次吧! 對上一次一年前回鄉探患病既姑媽,試揸過約30米咁大把! 取車時雞手鴨腳,之後好快純熟了,其實跟踩單車差不多,只不過行機器啫~


整個城鎮都係世界文化遺產,睇開我遊記都知,我無乜理會世界文化遺產,都不用多講! 近來祖國有兩申請成功,話成功會令到好好保育喎! 唔通唔成功就唔去保護? 真荒謬!

賣生果姑娘,已幫襯


先去入油,$25-HKD已可打爆油缸,好抵! 之後路經參觀兩間寺廟,食埋午飯就出發去三十多公里外既Kuang Si瀑布了! 

鎮內每逢有通往寺廟既通道,都好似龍珠裡既蛇道咁! 我係咪去搵界王呀!


又係識講普通話



一路無事,只是路面偶爾有凹陷情況,問題不大; 約一個小時車程就順利到達瀑布,泊車$2-HKD,入場費$25-HKD,正進場時聽到打雷聲在山頂發出,並下起微雨來… 勢估唔到呢場雨將帶來不幸…


一進園內先經過熊保育區,黑熊真係第一次見咋! 這個保育園,列出熊不人道既待遇,這些電視也睇過,困係好細個鐵籠裡,被鐵通插穿膽囊取膽汁,雖然無講邊個國家,但係唔使講到明啦! 離開時經過一個捐款箱,放下少少心意,為國民積點陰德吧…






沿小徑一值上山,水流經一個個既水池拾級而下,有點像九寨溝,不過我相信世上類似這類的自然景觀都好多既,就好似克羅地亞也有一個~


最低既水池可以游水,所以濟滿了人,而我則繼續前行,沿途不停看見港人口邊常覺得優越民族既西人,係不準游泳既池游水!





於是上到一個近瀑布既位置就唔打算登頂了!沿路落山,拍了幾張滿意照片,並係璧綠既水池中浸一浸,雨開始越來越大時,就離開瀑布公園了。

呢張好攪笑,模擬對白:天降洪水,快D走呀!


冒雨回程,開頭仲開得幾快Tim! 到後來多灣並落斜反而慢了下來; 睇住路旁既石柱,距離琅勃拉邦開始進入倒數十公里八公里階段,而雨帶亦被我穿越,雨停了,只淨下路面濕滑;



其實這時已經放慢車速了,一個不留神見路面有個缺口想收慢車速之際,冼軚倒下了… 記得當時係滿佈碎石既路上左邊身落地滑行左一段,個人都暈暈地呆在地上,望著身體各處既傷口,血,開始流出來了,地下小水氹漸漸變為血水... 而斜咩既相機袋亦在我身邊只是打開了...  不一會感覺有人從後夾住我格勒底扶我起身,原來是頭先曾被我爬頭既當地人;後來再有接滿遊客既專車停下來協助,車上有兩名熱心外國女子用水幫我清洗傷口,傷口上也佈滿了沙石,沖洗時痛得死去活來!


感謝剛才兩個當地人、兩名替我洗傷口既女遊客,也感謝旅遊專車送我到醫院。
去到醫院醫護人員第一時間替我治療,脫衣服時發現整個左邊身,由膊頭到左腳,及右手掌全是傷口,範圍都幾廣! 第一樣就係洗傷口啦! 再次痛到叫苦連天,真係非筆墨所形容呀!


洗傷口都起碼洗左成個小時呀! 由於言語不太溝通到,我依稀聽得明好似問我有無錢,如肯pay就幫我打針及開藥,我當然pay啦!
最後拮左兩針,一針pat pat,一針手臂,而藥也是兩種,相信是止痛藥及消炎藥; 最後賣單都只係$179000-KIP即$179-HKD,真係好抵呀!


係第三世界既國家來講,也不是大城市,這樣服務好過好多地方了! 記起不時聽到國內新聞,醫院要先付錢,無錢值頭唔理你,話之你死! 呢度算係咁,先做左D基本幫你洗傷口,才問你需唔需要付錢注射藥物。
我相信好多港人去到落後國家,未必夠膽食或注射當地處方既藥物,但以我所見這個國家人人心地善良,大部份都不貪錢,所以我好放心將身體交給醫生! 
國內講都嘥氣,淨係以為引以為傲既香港,以前我係機場工作既時候,見過不止一次有遊客係禁區內遇上不適,見頭暈(其實無暈,大多不太嚴重),駐機場既私家醫生及其醫護人員就會浩浩蕩蕩而來,替不適者診治,二話不說就替不適者拮下幾針,其實都講過幾句既,當時家屬慌亂,梗係信醫生啦! 診治過程好快,但費用高昂,我見幾次都千幾二千港幣… 不論醫生診治得正確與否,但整個過程快,而不適者看似病情輕微(醫生係專業,可能覺得嚴重)身為香港人都覺得肉酸,好似當正不適既外國遊客係一大塊肥豬肉咁!


當我治療完後,原來既衣服,褲也佈滿泥濘,都費事著上身,就咁著住條孖煙通出去由醫院職員替我截車,起碼等左十分鐘職員先幫我找到架篤篤,這時肉隨針板上,篤篤開價$50000-KIP ($50-HKD) 我都無心機還價了… 


十分鐘車程送到住宿既路口,著住條孖煙通一拐一拐咁行返住宿,當返到住宿,個個都上前慰問,婆婆仲好關心,替我帶上幸運手繩,並諗經保佑…


回到房間看看自己半邊身既包紥,覺得無斷骨,無傷及頭部毀容已是不幸中之大幸啦!唔通今早既布施帶來保佑? 
半邊身損晒,最難莫過於沖涼洗頭,唔沖又成身污糟,最後都千辛萬苦沖完瞓覺…




25 則留言:

  1. 嘩! 見到你咁嘅傷勢,我都想像到洗傷口嗰陣有幾痛! 簡直要咬毛巾!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係不停大嗌,成間醫院震晒⋯

      刪除
  2. @@真係包到成個木乃伊咁!!!真係好彩無斷骨,如果唔係仲大劑!!!!
    我都試過,洗傷口超級痛!
    btw,瀑布果度真係幾靚喎,很值得一遊!
    p.s.你去布施的扮相,真係好似當地人^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係不幸中大幸了⋯ 洗一個傷口都話,依家成半邊身,諗起都恐怖!
      所以咪成日比人話係當地人囉! 哈哈~

      刪除
  3. 嘩@@ 見到你咁嘅傷勢,真係嚇C人.....
    傷成咁, 我估你當時都無心情玩, 即刻返香港??
    定係>>無有怕, 休息下, 再玩過?? @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚇C未!
      兩樣都唔係! 後者較接近~

      刪除
    2. 嘩,真系嚇C。。。平安回來就好了!

      刪除
    3. 嘩,真系嚇C。。。平安回來就好了!

      刪除
  4. 銀仔, 你乜事咁勇呀?! 言語又唔通! 去醫療落後o既國家本來就應該要小心, 唔好玩危險野啦! 雖然聽你描述當地人好好, 但醫療呢家野唔係人好就得, 都要有技術同設備配合嘛! 不幸中之大幸係唔洗做手術, 呢d基本野佢地都搞得掂咋!! 真係俾你嚇傻呀, d傷口癒合得好嘛? 近況如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似嚇死你咁,Venus多謝你關心~ 你講得啱,皮外傷已是好好彩;
      其實係當地休養到尾聲大部份已埋晒口啦~ 近來ok, 迎接另一個旅程~

      刪除
  5. 睇見你咁傷,我都雪雪聲呻痛喇!天雨路滑真係要特別特別小心呀!
    你抖左幾多日至繼續行程呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 抖左差不多一星期~ 你有無睇到毛管恫呢!? 哈哈~

      刪除
  6. 你這經驗太似我在阿拉斯加騎單車炒車事件,雖然我的傷勢遠不及你嚴重,但洗傷口之際亦眼前一黑。「港人口邊常覺得優越民族既西人,係不準游泳既池游水」–––– 聽來似是美國人…… Sorry, 我對美國人有歧視。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都抄過車,無傷及面部嘛?
      總之西人,唔知係唔係呢? 哈哈~

      刪除
  7. 布拖係齋白飯?
    好傷喎你.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當地人通常係囉,但遊客通常係生果或旺旺之類;
      傷完好返Lu

      刪除
  8. 銀仔你好,

    首先向你送上慰問, 並慶幸遇到不少熱心的當地人幫忙!

    我們是SeeWide特搜網,一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你賞識喎! 無問題呀~

      刪除
    2. 謝謝你同意讓我們轉載網誌內的文章,我們已替你在SeeWide開設帳戶, 並已經進行轉載了!

      如你希望取得有關的帳戶資料以回應留言、編輯文章或處理其他事宜等,歡迎你隨時發電郵到 info@seewide.com 與我們聯絡,謝謝。

      刪除
  9. 你咁樣,又受傷又咁多艷遇,睇怕下次好難同港女攞到permit喎!
    好返晒未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好返晒啦! 佢直頭炸晒型啦! 尤其艷遇方面⋯

      刪除
  10. 重看你這篇,明白到LP為何建議無牌者別在寮國租電單車... 是的,前日我明明只在Kuang Si 瀑布最底層看到「游泳區域」字樣,但是一路再上還是看到有人在水中,甚至大瀑布高處都有,原來是犯規!不過很高興見到你誠心佈施,而沒有像今晨我所見的遊客一樣,像蒼蠅一擁而上摟著排隊接受佈施的僧侶狂拍照,令身為遊客的我也感到失禮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?LP有咁提及牙⋯
      我第一日誠心佈施,之後有一日就影相。雖然我都鍾意影相,不過我最憎像蒼蠅一樣狂拍,我會靜靜地遠距離zoom埋去,免破壞氣氛。

      刪除
    2. 去埋琅橋猛曖啦! 仲正~

      刪除