2014年8月22日 星期五

Day 9 與佛有緣(寮國琅勃拉邦)

(Day 9) 2014-5-28
住宿:Thony 1 guesthouse
行程:琅橋—>琅勃拉邦


早上瞓醒後,係美景下享受一頓豐富早餐先~


計計吓停留了琅橋小村好幾日,係時候要走了! 食完早餐係露台呆坐,唔上網,唔做任何野,靜靜感受最後既寧靜...




搭船漂流落琅巴班(琅勃拉邦),被LP喻為必定要搭既旅程! 1100到達碼頭,但無船落琅巴班,佢話唔夠人所以無開,再問之後幾日都無⋯ 其實好多乘客都想坐船落琅巴班,起碼十幾人! 咁多人都話無! 不如唔好辦呢條航線啦! 其實都幾失望,最想就係坐呢程船嘛… 眾人當知道無後,全部人坐篤篤車去琅橋巴士站($5-HKD) 再轉小型巴士往琅巴班($40-HKD) 




4小時車程,係1410到達琅巴班南站,去市中心只係5分鐘車程,篤篤車兜客竟索取每人$20-HKD,價錢係剛才坐5小時車程既一半呀! 離晒普! 我咁有性格梗係唔坐拉,烈日當空下步行去,而老外們就上晒車了~


其實步行十分鐘就到市鎮邊皮範圍,20分鐘就到中心區域,一直想搵早前新加坡人及內地遊客所講既PDQ Guesthouse,但都未搵到,天氣嚴熱背住沈重背包下求其搵左間Guesthouse,叫Thony 1 Guesthouse,屋住係一位婆婆,三代同堂一齊經營,一間房$90000-KIP($90-HKD)


進入市中心必經既橋,左邊車行,右面人行

好似好危險咁⋯




琅巴班這裡有個傳統,僧人每朝都於街上接受民眾用造好既飯來佈施,而遊客可以買定d生果作佈施之用; 我便突發奇想想學當地人咁親手造一頓飯來報施,並向婆婆提及明早想佈施一事,婆婆話聽朝會好似媽媽咁叫我起床,造埋飯比我一齊去佈施喎! 佢個孫話婆婆是風雨不改的!


放低行李去今日算係唯一要去既景點,普西山Phousi
一出路口問正在落客,騎著電單車既學生妹妹普西山方向,仲順風車車埋我去tim~ 太好了~





普西山上有彿寺彿塔,景觀一流,望到整個城鎮,眉公河,南汗河; 
寺內既僧人太多會講普通話,仲遇到兩名國內漢語年青老師,話來交流; 當我講出我既心聲時,話咁好傳統要保持落去,現在地球一體化既同時好多傳統正在消失,即係我成日係遊記提及既,又係果句"慎終追遠" 囉!老師聽完即時話很喜歡,並很同意我講既說話,仲話好欣賞我,話呢D說話通常出自老人既口中,好難想像出自我後生仔既口中喎! 我仲後生咩! 人到中年三十幾啦!





琅巴班係一個小鎮,但已算是北部較為大了







於是係山頂得待日落,見仲有好多時間,搵個靚位一面欣賞風景一面慢慢等~ 而好多遊人亦跟我一樣等待日落架~ 等待時遇上一個韓國女仔坐在我身旁,便坐過少少騰出空間,於是交談起來,通常都係被問及幾多歲,結婚未之類既問題,佢叫Anna原來曾經係東北住過並做過韓語老師,27歲未婚,愛攝影,又係一個來旅行,不過傾太耐都唔係太好,都係自己行開吓⋯ 
日落時遊人聚滿山頂,其實日落既位置唔太好,構圖也不美,以我既技術影唔到靚相,所以我放棄影,用眼睛親身來感受,回想自愛上攝影後,真的無乜邊幾次用親身來感受,既迅速又動人既日落了~ 



日落完我再等埋magic moment,此時韓國女仔Anna同我講有好多蚊咬佢,要下山了,就像是叫我陪佢一齊下山一樣(可能我諗多左)我坐著無動於衷,於是雙方匆匆交換了Facebook 後就落山了,佢臨離開前問左我一句說話,問我有無計劃去韓國玩,我說實話,真係無! 佢就失望離開了…




不久我都落山了,從另一面通往夜市既樓梯落山,樓梯無街燈,要開電話照明; 係夜市行左一圈後,有好多手工藝品,又有傳統食物,但寮國傳統食物全是燒烤,怕熱氣既我都係算吧... 最後買左條褲後,就係一間法式風情餐廳食飯,再飲埋我呢個行程最愛既fruit shake便步行回程。






回程去到一條河邊,長長竹橋既陌生地方,睇地圖之際有兩個日本妹也迷失了,要借我地圖一看,看完也算同一方向,於是一齊行;其中一個係做護士,話日本做護士太忙,要辭工出走一年喎! 係香港既護士其實也好忙... 最後佢又係問我係咪study喎!乜我真係咁後生咩!


18 則留言:

  1. 「傾太耐都唔係太好,都係自己行開吓」–––– 哈,又要一讚!有無順便show埋幾張港女婚紗相過佢鑑賞下?Btw,我都成日被問是否學生,不一定和外貌有關,可能只是當地人覺得只有貧苦學生才會像我這般cheap 遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好讚了,陸續有來⋯ 之後激到港女嬲嬲地,仲話要我如實打出來被人評一評喎⋯ 但呢D係行情點滴,我都一定打出來的。

      刪除
  2. 一般東南亞國家,日日曬到呢。。。。
    古人話,一白遮三醜,真的無花無假。。。
    講真的, 香港D男女朋友仔大多數都保養好得宜。
    白白淨淨>>亞嬋我都喜歡啦~


    回覆刪除
    回覆
    1. 真係曬到想死!
      睇黎你都鍾意白白淨噃,我面同雙臂最容易曬黑,所以我日日返工都塗防曬,咁你係咪喜歡埋我呀? 哈哈~

      刪除
  3. 咁多艷遇,下次港女唔准你單獨旅行!!

    回覆刪除
  4. 呢度好金喎!Guesthouse都好靚,咁消費都高左啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好金壁輝煌架!
      咁又係,已不是小村落,你又講得啱既⋯

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做乜delete呀? 但我已睇左啦~ 哈哈~

      刪除
    2. 唔系要delete,系唔想鼓勵你啦:-P

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 之後仲有測試,係咪要睇吓?

      刪除
    2. 再寫港女嬲到爆,但都係我既經歷,冒死再寫! wakaka...

      刪除