2014年8月12日 星期二

Day 7 與世隔絕(寮國猛曖)

(Day 7) 2014-5-26
住宿:不知名民宿
行程:琅橋 —> 猛曖


早上食完早餐就起程,坐1100既船前往較上游既猛曖Muang Ngoi;
搭船時撞見尋日既法國朋友,需然曾經婉拒結伴去猛暖,但旅途上遇到遊客既路徑通常都大致相同,尤其D咁細小村落,遇見機率可以話9成9,不得已又坐埋一條船,哈哈~ 法國朋友叫Juilen,他女友係加拿大人住蒙特里爾叫Marie



又見法國朋友~


狹窄而長既船身坐滿乘客,沿九曲十三彎既河流逆流而上,有時平靜如鏡,有時收窄河道凝成急流,一小時既船程才到猛曖,睇黎尋日登山見到好近既並唔係猛曖噃~ 
猛曖無陸路直達,必須坐船,睇黎猛曖係一個與世隔絕既小村噃~ 落船時澗水而行,即時換拖鞋先~ 






一落船就被兜住宿了,見Juilen&Marie及另一個西方女遊客被一個外國人兜住宿,而我就刻意離開隨另一個民宿老闆去睇睇,佢既住宿算唔錯,又便宜$30000Kip($30-HKD),但睇完再想行多幾間,之後又去到法國人Juilen既住宿,望正河景好靚呀! 睇黎都係殊途同歸啦⋯ 哈哈~ 而頭先船上另一個女子雖然持西班牙護照,但就唔認係西班牙人,因為佢住既地方係北部講比我都唔知既地方,咁我即時get到,問係咪類似“加泰隆尼亞”,佢話係,仲好羨慕我有自己地方既護照,即”特區”⋯ 
住宿老闆係瑞典人,話旅行時愛上呢個地方就經營呢個住宿喎! 咦! 打呢篇遊記時我都正計劃梗噃~



Juilen間屋發現,對不起要殺生了⋯


由於中午天氣太過炎熱了,要休息一吓,並約定晏少少才一齊去山洞; 我於是去河邊曬太陽游水,好想游過對岸,因為我上年自學,已經可以一口氣游16個直池啦,即800米,望落距離不太遠,約一百米,但游了出去好幾次都係折返,始終害怕河中央有暗湧旋窩,之後Juilen都一齊來浸水,都叫佢陪我一齊游過去壯壯膽,佢又話早前整傷膊頭怕危險⋯ 欺山莫欺水,放棄吧! 不過浸完水,成身涼晒~


約下午4時,避開最炎熱既中午,但其實都好鬼熱⋯ 就同Juilen&Marie又探險山洞啦~ 先去小鎮,老闆既大本營食個Tea先出發; 
我同Marie都輕裝上陣,除了Juilen! 我留意左Juilen好耐,自第一眼見佢,去邊都著牛仔褲,依家連去探險都著,佢就話喜愛牛仔褲喎! 我就笑佢法國人真係fashion,我係咁熱既天氣就真係頂唔順勒! 諗起D熱氣由褲管湧返上黎嗰吓都怕⋯ 我一到熱天,基本只著短褲,如迫不得已要著都係著行山褲

全鎮最旺既一條街


其間同Marie傾計,原來佢都去過唔少地方,中南美,歐洲等,而亞洲係第一次,佢仲講到明係單身,Juilen都係這個旅程係泰國認識,因為佢話單身女仔去旅行經常會遇麻煩,如中南美經常比人瞭,意大利更明目張膽,伊斯蘭世界就當你係唔正經女人,所以有個男伴係比較好喎⋯ 嘿! 西方人思想真係幾開放噃~
45-min路程到達山洞,入場費$10000-KIP,呢個山洞真係用探險來形容! 因為洞穴內係一條水澗,去到洞內看不見盡頭及望落水好深既地方,好似金庸小說裡常常講,穿過水流就別有洞天,唔知搵唔搵到姑姑呢?

我唔夠膽再深入,因為怕冷,並伸手不見五指, 看不見盡頭咁⋯ 而Juilen就哀求我,話叫埋我先夠膽入去喎,好!就捨命陪君子啦! Marie係水深及膝既地方等待; 於是我同Juilen除剩條底褲,由Juilen帶住頭燈,游呀!!! 不過游幾吓隻腳又到地喎! 轉過彎已到盡頭! 不過見水流係水平線以下既洞穴流出,如要繼續睇黎要閉氣潛過去了⋯ 拿! 仲唔係姑姑個活死人墓! 我地就唔夠膽穿過了⋯





游入去探險啦!



探險完重見光明,探險完感覺同Juilen友誼加深到莫逆之交咁呀! 佢又同我一樣35歲,似足我又鍾意講笑,又鍾意攝影~ 
@1730




去完洞穴再向前行,都見有洞穴,但不太有趣,於是再行前少少就回程了⋯


返住宿沖涼後去老闆間餐廳食晚飯,$25000-KIP($25-HKD) 是自助餐,見全是外國人; 睇黎呢個未被我地港人發現既偏僻小村,一早比其他國家既人去到發展起來了!
後來上網seach,猛暖呢個曾是與世隔絕既小村,直到上年即2013年先有電供應咋!  而google中文,只有內地及台灣人分享過既遊記,可想而知香港人⋯ 咳咳⋯ 因為香港人較為貪心,多數玩南部,連埋就近既柬浦寨等一齊玩!  從網上顯示,當地正興建一條陸路直達,呢種與世隔絕既感覺好快消失Lu...


我食飯後自己摸黑返去先,想享用露台既吊床痴呆一下,如來有人同我一樣諗法,返到去個西班牙女仔已係吊床上痴呆,好在有三張,唔使爭崩頭啫~ 
傍晚時份,瞓係稍微有動作就會輕微搖動既吊床上閉著雙眼,感受猛曖既寧靜。偶爾有一陣微風吹過,一呼一吸,周遭既空氣雖然充滿由樹木發出的二氧化碳,但依然瀰漫著一片青蔥。耳朵只聽到河流的流水聲,引擎聲、說話聲則通通欠奉! 置身其中,當然就係瞓係度乜都唔好做、唔好諗,靜心感受啦! 咁先係真正既洗滌心靈呀~ 一呆就呆左個多小時,仲瞓著埋tim! 





10 則留言:

  1. 香港夏天咁熱一樣係好難著住條長褲啦XXD
    喱度咁多「水上活動」,可能著定沙灘褲和打底泳褲更佳~~~~~至少唔駛成日除剩底橫上陣kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎! 尋日又除剩條底橫,今日又係tim! 哈哈~

      刪除
    2. 銀仔越來越開放...XDDD

      刪除
    3. 應該係保守左,要去到山頂先夠膽做,8年前係克羅地亞既沙灘我都試過除剩老孖曬太陽架啦~ XP

      刪除
  2. 睇得科幻片多,硬係覺得會有異形o係山洞出黎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇得多科幻片,我就睇得多武俠小說,哈哈~

      刪除
  3. 真係好勇喎!去探險,聽到都怕啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無Juilen一齊,我邊夠膽吖! 哈哈~

      刪除
  4. 回覆
    1. 有蚊帳,但真係n年無用過; 小時候回鄉都係大人攪蚊帳,依家要親手攪

      刪除