2014年8月16日 星期六

Day 8 享受(寮國琅橋)

(Day 8) 2014-5-27
住宿:Nong Kiau River View Resort
行程:猛曖—>琅橋


早餐後坐0930船回琅橋$25000-KIP,與法國情侶相擁道別; 法國情侶繼續沿河北上起碼7小時去猛跨再轉巴士去越南,但全部乘客都係回琅橋,售票處話無船北上,一係就包船,收取一百萬KIP,嚇到法國人呆左! 哈哈~ 最後要開船啦,best friend! 唯有講句good luck! 

bye猛曖~

一個小時船程,落起傾盤大雨,加上河流暗湧,翻起大浪成身濕晒... 其實就算無風浪坐一小時都好辛苦,因為船身窄而長,大家要面對面坐,尤其我呢D高人,要長期曲住雙腳,再加上係木板櫈,個屁股都不太好受⋯
所以聽日諗住坐7小時去琅巴班(琅勃拉邦)如落雨都有D想放棄...



落晒帳篷擋雨


返回琅橋,諗住比個藉口自己,聽日辛苦了要住好一點,於是尋找夢想住宿,睇過好幾間後,用以香港人來講絕對係值得既價錢入住!$318000-KIP($318-HKD) 叫Nong Kiau River Side Resort & Restaurant! 
呢間住宿係對岸可見一間間既屋仔隱蔽在河邊既樹林當中,同我第二晚既住宿相似,唔同既係佢用豪華內形容,但始終都係無冷氣... (好在晚上開風扇都很涼)內裡用木材為主,牆身用藤,不失傳統色彩,最緊要房同露台之間全是落地大玻璃既門,隨時可打開出露台,不過較多昆蟲我無經常開,而露台就係無遮檔望住河景,望正日落! 


reception 及 餐廳



叢林中右面第一間就係我間住宿啦~


Check in 後由新加坡人帶我食人間美食,係一間好地道既餐廳,行到鬼咁遠,食新加坡人推介既Lao Curru,表面好普通,但食落難以形容,個湯類似龍蝦湯,其他配料完全入晒味; 食野其間有一個老撾人走過來吹水,話認得我來自香港喎!原來前天我避太陽係洞穴外個棚柵瞓覺時見過佢一面,佢仲話當初以為我係本地人喎! 因為我又黑黑地,又學當地人咁隨便瞓覺,很有趣,哈哈~





誤闖民居,當地人用來存飯的



及後遇到兩個國內女遊客,一個中年,一個較年青,背著大背包來東南亞玩三個月呀! 
傾談得知原來佢地都係工作儲了一畢錢來體驗,不是去名店大城市,而係跑來連香港人都唔會去既山卡拉! 
傾談過程中發現人地說話溫文有禮,絕不似香港所見既一少部份內地人!你睇!人地第一次出國不是去倫敦巴黎,而是去落後地方探索! 香港人應該無乜幾個會咁做!
傾開旅行既事,係app store 推介個當地指南,原來年青既無興趣,佢話旅途上無帶任何指南,隨意咁玩先係享受旅程喎! 嘩! 我都係累積左一定經驗,自去突尼西亞先咁做咋! 人地仲要係第一次出國tim!!! 自問熱愛旅遊既我都慚愧呀! 



話明要嘆梗係嘆多D啦! 先去做個傳統寮國傳統按摩先~ $60000-KIP($60-HKD) per hour,然後去河邊餐廳飲番杯特飲,再返酒店既露台望住個靚景乜都唔好做,等待日落。




係酒店回想起,自來到寮國後每晚住宿,都定時定候係屋頂有怪聲”喔噢喔噢”咁傳出,當地人叫係Cuco,應該係爬行類動物,住係屋頂內食蚊,昆蟲為生。




14 則留言:

  1. 旅途上無帶任何指南,隨意咁玩......下次有機會TRY 下先


    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次咁玩都好瘋狂架,有空去睇吓我既突尼西亞之旅啦~
      咦! 你都玩完回歸噃! 歡迎~

      刪除
  2. 要有好多時間去旅行先可以唔帶任何指南.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係喎,我當年只係去一星期突尼西亞都係咁玩,連該國係講法文,撒哈拉係南部通通都唔知,都幾有趣,哈哈~

      刪除
  3. 用三個月剩玩東南亞,而且有(老)伴壯膽,鬼唔知可以唔睇指南,哈哈!而事實上,玩得幾個月或以上,亦無可能plan得晒,一上左路,就寧願enjoy下現在既地方,點會花時間研究下個站?我第二次去印度都係好隨意,一張機票飛過去,到步先諗去邊,每日都有即興活動,係好爽架,反而第三次去,因為時間關係要book晒野先出門。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係我寫得唔清楚,哈哈~ 其實佢地都係獨自出門,只係途中遇上啫~
      即同我早前推介你睇我既突尼西亞遊記一樣,一張機票飛過去,盲蹤蹤咁,好有趣~ 自此就愛上左呢種方式,你睇! 我日日都好似無所事事咁,哈哈~

      刪除
  4. 聽落一百萬搭一程船真係幾嚇人kakakakaka~~~~不過其實你住喱間靚酒店都成三十幾萬喎!好有大豪客feelXXD
    咁你當時一定晒得好黑,否則佢唔會以為你係自己友^^
    有時唔plan可能仲會有多啲意外驚喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 當時我心裡都即時盤算係幾錢呢~ 哈哈~
      呢個酒店豪返一次啦~
      我去到邊都好融入當地生活架,好似去突尼西亞會包頭咁~
      有時唔plan可能仲會有多啲意外驚喜! <-- 無錯! 你睇我成日都有意外驚喜就知啦~

      刪除
  5. 住得最豪呢間房喇!冇影日落呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個行程,緊要一日來享受吓既~
      日落影得唔靚無po出黎~

      刪除
  6. 中國大到飛起,國內人一早習慣坐長途車穿洲過省,同埋跟唔同種族嘅人相處,所以旅遊心態同香港係完全唔同。銀仔真係好多不滿香港嘅情緒,希望你有日可以完成你個心願,喺你心儀嘅地方,開番間龍門客棧啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真正不滿香港,唔係銀仔,而係大部份既香港人! 我用旅途上既所見所聞,用來推返部份人日常偏激既諗法,繁事中立點好, 就以呢篇遇到兩個既內地女子為例,不需要一竹竿打開一船人,不過又係果句,一窩粥,只要有一粒老鼠屎,難免被人咁睇。
      多謝你呀六斤,開客棧係我既夢,正朝這方向前進!

      刪除