2014年7月20日 星期日

Day 3 暴發戶(雲南西湘版納)

(Day 3) 2014-5-22 晴
住宿:金色港灣大酒店
行程:昆明 —> 西湘版納


酒店無冷氣,但高原既晚上尚算涼快,能夠入睡,電蚊片有效,也無被蚊子襲擊,不過開窗瞓係大陸既大城市有一個好大既問題,就係晨咁早D車就不停響號… 嘈死了! 索性起床!
@0730


先落酒店附近食個"營養套餐",再問人南客運站點去,得知原來昆明都有地鐵架! 於是返酒店執拾行裝,出發!
@0900





地鐵有個站叫南客運南站,落車過對面就係長途汽車站啦! 開往邊境、寮國北部既車都有; 諗住買十多分鐘後開往元陽既車票,點知賣晒,要買下一班1230,無計… 見仲有咁多時間行去附近既商貿城坐吓先~




睇睇吓小說,whatsapp比港女幫我搵資料,發現原來係元陽再去西湘版納全是山路需時廿幾個鐘架!諗諗吓我最終目的係想去寮國啫,無謂㗰咁多時間吖!況且依家去睇梯田都唔啱時候…


於是急步回車站,門口有幾個人兜客以為係白牌,順便問吓,點知就帶我到售票處買飛,咁得意? 即係唔係白牌啦! 咁兜乜呢?
於是我買同一時間開往景洪(即西湘版納)的巴士,¥226 需時8個鐘! 職員話可以半價退回元陽既車票… 我諗不如做兜客叫賣吓先啦~ 叫賣了十分鐘放棄了,哈哈~ 剛才兜我好好人既阿姐用半價幫我收購,睇黎我都唔係食呢行飯架啦!


見仲有時間去食個午餐先~ 食完上車,乘客裡有一啤德國情侶,個德國男同職員全程用國語溝通,真係堅! 說來慚愧,好過我多多聲…



1230準時開車,車上只有小貓三幾個乘客,咁少客都可能因為1200有一班卧舖同去景洪(貴¥30),咁我覺得日光日白又唔使卧舖既。 車上坐椅完全係南美坐長途巴士既坐位,有多塊板"浪腳",坐椅可以"埃"到160度! 


7個小時既車程,全是在山區高速公路行駛,由昆明開始一直落山,沿路盡是梯田,可能無元陽咁出名吧!看著這些梯田,大部份都在陡峭既山坡上,真係行上去一轉都想死,仲話要耕田!偶爾見到這些農民係懸崖山坡暴曬幹活,都有點鼻酸酸既感覺… (咦銀仔幾時變得咁感性架!)唔知當遊客或愛攝影既人去到元陽,拍下梯田美景既同時,又有幾多人想到這個美景是辛勞既農民,不知用左幾多代先建成架呢?D農民又幾咁辛酸呢?見到農民係咁惡劣環境下生存,真的覺得自己好幸福! 
而係山區行駛,穿過無數既隧道,開山劈石,耗費多少人力物力,工程巨大難以想像(第一次去漢中已有同感),如果無隧道、公路打通這些與世隔絕既偏遠山區,這裡既農民應更加命苦…
突然想到內地既農民挨左咁多代,政府或地產商終於收地而成了暴發戶,去到外地旅遊不懂規矩,以前討厭這些人,但現在真心替(農民們)他們高興,終於脫貧,做到佢地連發夢都唔咁諗既事,最後但願天下人人都得到幸福!



沿途仲有好多小村既建築風格各具特色,有條小村每間屋既牆上都有圓形大標記,另有條村每間屋既頂部用藍色瓦片,牆身均有隻仙鶴… 雲南是多民族既省份,真不知是傣族,彝族還是苗族了~


車程後段瞓著左,醒後已過左普洱,其實好想望一望,我地成日都飲既普洱茶原產地, 原來係雲南! 
普洱茶,內地讀“耳”,回港後查證得知,我地香港人都一直讀錯,應該同內地一樣讀過“耳”字,但我相信,我去飲茶都應該會繼續錯落去,哈哈⋯

http://cantonesestandard.wordpress.com/2010/07/16/正讀無普洱/



原本8個鐘既車程變左10個鐘,係2200終於到左西相版納… 鬼叫呢架巴士見人少少,車底無乜人放行李,善用埋來運貨,攪到成日停站撈埋送貨… 


係長途巴士站附近找到間金色港灣大酒店,間人房價錢有兩種,¥100及¥180,都有冷氣及包早餐既;冷氣,經尋晚一役我係特別關心; 價錢唔同,分別多了窗、wifi、電腦,參觀過後梗係¥100啦!


夜媽媽放底行李即時搵野食,穿過醫院,有一間"清真"未關門,清真既蔥爆羊肉好正架! 不過就無羊,叫了蔥爆牛肉飯;




食完係街散步,行回烏燈黑火既巴士睇吓資料,原來每朝0630都有巴士開往寮國多個城市,這裡不知是否中途站呢? 
於是再逛,原來我落腳既大街行過d仲有小販開檔喎!馬路旁仍有人擺地攤賣水果,9成賣芒果,但體積大過日常所見既兩陪! 




這個傣族既地方,所有建築物與泰國相似,路牌甚至政府建築物都有傣族文字,但傣族人又有幾個懂得呢? 包括我搭火車既傣族阿姐,佢都話只識幾句咋!
行左陣開始落微雨,於是急促回酒店,但願雨水可換來農民偷得浮生啦~



香港既同事及港女講,今日新疆又炸死左30幾人,泰國軍人奪權,香港發紅色警示,聯同之前既越南,依家東南西北包圍住我都有危險呀!

8 則留言:

  1. 傣族阿姐只識幾句傣族文>> 都係大陸教育一手做成

    回覆刪除
  2. D暴發戶以前窮就俾人蝦,而家有錢就去蝦人,惹事,我唔同情佢哋囉...做人發財都要立品先得架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時真係好同情佢地,但當返到香港見呢D 人既所作所為,好快又改變了⋯ 哈哈~

      刪除
  3. 唉,周圍都是動亂、炸彈、戰火,死了本國/敵國平民已經夠慘,現在連飛過上空的異地遊客都死,還足足298個,包括我們這裡37名居民,令人震驚沈痛。當然打仗死了平民百姓甚至射錯民航機都不是什麼新鮮事,但若非發生到自己國民身上,都不會真正感受到戰爭暴力的恐怖。然後再見以巴戰爭又升級,死亡數字過500。為什麼對那些人來講,人命那麼低賤?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉⋯ 今年真係多事之秋⋯
      但若非發生到自己國民身上,都不會真正感受到戰爭暴力的恐怖《-呢句真係講得啱!

      刪除
  4. 聽到D車響按聲其實都算少事,我試過成晚聽到第二層樓唱K XXXD
    成程車只得三個乘客,唔怪得要兼職運貨><
    10個鐘咁有冇停休息站?
    雲南南部D地名都幾有趣,基本上都唔太識讀:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 小貓三幾個我跨張左啫,哈哈~ 有10個8個啦~
      有停過幾次囉; 係喎! 乜野版納,又話香格里拉!

      刪除