2014年7月11日 星期五

Day 2 一路向西(雲南昆明)

(Day 2) 2014-5-21
住宿:昆明三葉飯店
行程:廣西—>雲南


尋晚9點零瞓,直到今朝8點先起床,我講起床都無錯,因為成晚都打橫瞓晒三個位 ~ 半夜除了偶爾辛苦醒來,其他時間都算瞓得到~ 
今早6時才到廣西既南寧,停站起碼半小時,隔離站剛好也有一列高鐵,看清楚原來係去桂林的! 如果深圳都有高鐵向西去雲南有多好…


瞓醒後看見出面D山好得意,又越過高山又越過谷咁,經對面個阿姨講原來呢度係廣西既平果; 傾開原來佢識廣東話架! 多麼的親切啊~ 原來佢嫁左落廣東,依家返廣西既百色探望年老既媽媽; 佢問我邊度人我梗係答返我鄉下肇慶啦~(講香港怕比人打) 當佢知我去雲南旅遊時,佢都講依家後生既,都好鍾意週圍去架!





早餐食上車前買既杯麵,及尋日食剩既煎餅; 依家係火車上過左十多個鐘,列車上係會播音樂的,但大熱既然係廣東歌喎! 


無聊間看看DL左好耐既水滸後傳,坊間書店係搵唔到的,但竟然係AppStore 就有! 所謂後傳名不經傳,當然文筆等等與4大名著既水滸傳差得遠啦! 內容講眾梁山好漢接受朝廷招安後既境況;回想返水滸傳108條好漢,《後傳》講到死得七七八八,不是為國捐軀就是再被奸人所害,死剩既做仍然被迫害,忠良被害就是宋朝本色! 於是再次綠林再起,真係唏噓…


正沈醉小說之際,突然有個職員話想攞我個個電話號碼,話幫人攞喎! 仲求我比他好交差喎… 傾談期間佢知我係香港人,我諗係查票時要睇埋証件而得知既; 諗左一陣,無理由係佢成班同事面前請呢個人食檸檬嘛,就比個一卡兩號內地電話佢啦,反正旅程後都用不著~
@1300


午餐去餐卡食,師父收晒工,只剩下賣剩蔗”西紅柿炒蛋盖飯”,都要食啦!列車行使於高架橋,田野盡收眼底,望一望隻錶,原來已到海拔1700米啦~







食完飯返來,見原本坐對面個女人,正在先前買了外置電(即香港稱既尿袋)既男人度充電,仲話唔收錢tim~ 真係太好了~ 因為呢舊電成舊水咁貴,我又唔想加重我負擔,所以諗都無諗過要買!




火車尾聲,與一男一女閒聊起來,女既住近中緬邊境既傣族人,去到昆明溜夜再要坐多十幾小時臥鋪巴士回家! 佢4,5十歲仲掛住玩wechat搵真愛,佢話上個月係當地潑水節,仲比左佢潑水節時穿上民族服飾既照片我睇tim! 男既係醉酒佬,鍾意不停吹水~


我已完全融入內地長途火車文化,當正自己屋企,除鞋,撓腳好隨意咁坐,認真回想,外國人坐長途車迷一樣係咁! 後來更都唔介意個醉酒佬伸腳在我身旁既坐椅,此外車上都有好多好人,大多互相關照,然後大家各散東西,真是一剎那既緣份。




晚上8時終於到達雲南昆明,落車時與友善既乘客合照; 計一計足足28.5小時,相信係我歷程裡,需時最長,而又路程最短吧…


昆明火車站,於早幾星期前發生恐怖斬人案,現在有好多武警駐守; 落車係大馬路搵了間門面頗靚既酒店,上到房先知,¥148但竟然無空調! 真定假呀? 沖涼後發現剛洗完既面極速爆拆喎! 真係乾到爆! 於是落街食野時問一問其他住宿,原來昆明好多住宿都無冷氣架! 搵到一間有冷氣要$178



路牌有燈會發光架,有點無必要浪費電力⋯



來到雲南梗係食米線啦~ 仲有一大桶酸菜任你落!¥8 但d肉得薄chichi幾片,加¥5再多幾片先~
食完行過隔離再食蒸餃+茶葉蛋¥7.5
返酒店途中不得不買支國產平價護手霜來塗面呀!





雲南都幾多特產,仲有雲南白藥等等!

夜市


酒店二樓有得按摩,但睇個價錢按腳一小時要¥88,咁貴梗係無幫襯啦! 此外食野時已發現昆明蚊患十分嚴重,返到酒店發現窗既蚊網破爛,房內有蚊,於是搵服務員,原來櫃筒有電蚊片,都好d⋯ 瞓前拍死三隻蚊,希望電蚊片有效啦⋯
@2330








14 則留言:

  1. 咁有冇職員打電話俾你呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係無! 到我上車無耐電話已經無電了,哈哈~

      刪除
  2. 哈哈,28粒鐘嘅緣份 ^。^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個行程我怕比人話五毛,因為遇到都係好既內地人⋯

      刪除
  3. 車上都有好多好人,大多互相關照,然後大家各散東西,真是一剎那既緣份。>>
    有同感呀!我都遇過好多好人呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懶呀copy番上面既回覆 -( 呢個行程我怕比人話五毛,因為遇到都係好既內地人⋯)

      刪除
    2. 唔好懶寫blog就得啦!嘻!

      刪除
  4. 咁古古怪怪嘅又會問人攞電話?到底係有乜企圖呢?
    無冷氣都無所謂,但如果多蚊又難頂D,驚開窗會多蚊

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢暗示幫人攞架~ 哈哈~
      係! 最憎D蚊! 因為D蚊好鍾意我!

      刪除
  5. 你今次無美同行都揾酒店住,睇來你真係好有米,哈哈!最後電蚊片有效嗎?以前我在歐洲每個星期五放工就跳上長途/通宵火車,翌日醒來已經是另一個國家,好爽!不過記不起外國人坐姿有多隨意,因為我的railway pass規定是 first class(太高檔!),而且幾個月都是冬天淡季,所以經常我自己一個人坐一卡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸住宿唔係太貴啫,不過超平住宿好恐怖架⋯ 好在有電蚊片,無蚊咬!
      係,歐洲淡旺貴真係好分明! 我持特衰護照淡季陸路過境,比人當正偷渡客,唔明我做乜呢個時候去旅行!

      刪除
  6. 昆明站最近發生炸彈恐襲, 有否嚇親呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅行前後日日都有新聞,當時都咪話唔擔心⋯

      刪除