2014年7月24日 星期四

Day 4 去左泰國?(雲南西湘版納)

(Day 4) 2014-5-23
住宿:金色港灣大酒店
行程:西湘版納


我去旅行既風格當然係瞓到自然醒啦~ 0930起床,過左酒店連埋早餐時間了… 反正國內食野便宜,都無所謂,比著係歐洲一定唔好蝕呀!
起床感覺喉嚨乾乾地,似作病先兆,即時飲D清熱既沖濟先! 希望無事啦…


先去長途巴士話買定聽日0730開往寮國琅勃拉邦既車票,¥180,然後係站內無人既旅遊資訊枱面攞長地圖,一邊食野一面研究去邊度好,市內大彿寺雖然係地標,但太過商業化應該唔好了,反而想去傣族村落感受一下,地圖有介紹叫傣族園,問隔離枱既當地人傣族園是真正村落,只是有私人公司包起來辦理,好!一於去睇睇! 食完呢個人仲請埋我Tim~ no pay,太好了~


食完幫路邊婆婆買隻圓錐體既迷你糉食,然後返酒店放底本寮國指南,以減輕重量; 




傣族婦女

路牌,建築物好有特色!


沿馬路向南行去到版納車站,站裡面更殘舊暗暗的,係往附近鄉村的車站;於是¥18搭去猛罕鎮(又名橄欖貝),沿路是山路,不是高速公路,途中見有大量既橡膠林、蕉林、及一個名叫菠蘿山既地方,種滿菠蘿! 


1小時40分鐘到達猛罕鎮,再轉¥3三腳雞去傣族園,個車伕係一名大叔,上車時已不停講那傣族園收費,並向我講解每種門票,起初我以為佢想呃錢… 我買了入場費$40,接駁車票$50,呢位大叔太好人,仲話佢都六十幾歲,呃我D錢都無用! 乜雲南咁多好人架~





入場正直歌舞表演,去睇睇先~ 乜個個傣族女仔都有腹肌架!  睇完幫襯門口小食檔,園內是真正傣族人聚居,看見D婆婆擺賣,不自覺想幫襯多一點; 傣族食物以煎、炸為主,叫左太多食唔晒,個圓形大米餅食剩一半比番婆婆。 不過食野期間看見剛表演完D傣族美女出來,有D肥肥地架… 呢D點解頭先見唔到既?唔通係後排攻擊既? 見佢地好似自己家人咁係攤檔度自己整野食,仲用傣語溝通Tim! 睇黎係無花無假噃~ 


行到水池有每日一次既潑水活動,只見後生既傣族姑娘木無表情⋯ 鬼咩! 原本一年一次既民族節慶,係呢個村內變成公式化⋯ 







食完見全市都咁多菠蘿賣,我都幫婆婆買番個先,¥5人仔,砌完4份,見婆婆入袋,我話唔使,拎住成個食先夠豪氣嘛! 沿路D傣族阿姨見我咁食都係度笑呀~ 菠蘿食落好味,唔酸無渣既,怪不得有人講西湘版納既菠蘿係最好食架啦~







回程見到兩個自由行阿姨,一個大約五十零、另一個起碼有六十多歲既婆婆,一貫係香港見到既自由行風格,即講野大聲,趕頭趕命等! 係園內見佢地趕頭趕命趕最後一班開往門口既接送車,果位婆婆最後都要擺番個不失霸氣既pose影完相先上車! 哈哈~ 
上車後一見佢就係度嗔,話剛才包車比人呃,又車佢地講物,又肯到目的地等… 所以我都同佢地講,旅行為開心,我都盡量坐公車唔使勞氣! 於是我地一齊坐公車回景洪,深入了解後,發覺佢地係一對好可愛既阿姨同婆婆,成五、六十歲人仲夠膽自由行,言語間仲大唔透咁,係香港真係少之有少,其中年長既婆婆仲用單反Tim! 同我交流吓影相心得,知道我要去寮國後稱佢都想去喎~ 哈哈~






我係湄公河,內地稱為瀾滄江落車,原河邊既長廊慢慢行; 我對東南亞無乜認識,只知湄公河係泰國,原來源頭係中國喎!流經寮國再到泰國。 呆望湄公河,下個目的地就係寮國相見啦!




晚餐求其食一間自稱土產既餐廳,餐牌上有狗肉! 我當然無點這道菜啦⋯ 食完同友善既老闆娘傾計,係多民族既雲南,我最好奇當然係乜野民族啦! 佢話係哈尼族,向我講解兩這既截然不同既分別,傣族女子皮膚白,身形窈窕,而哈尼族則皮膚黑黑,有水筒腰等⋯ 哈! 又會有咁大對比既!




12 則留言:

  1. 哈哈...你都好勇敢,係國內街邊嘢我通常唔敢食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到個婆婆,不自覺就好想幫襯佢⋯ 我覺得咁慈祥,應該唔會比D黑心食物我呱⋯

      刪除
  2. 邊境地方,風俗習慣都互相同化喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我係屯門等小巴去上水時,見D人都同化左

      刪除
  3. 哈哈,最驚你叫其他肉都係比狗肉你咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係嘛⋯
      以前同D friend返大陸食野講笑,隨時比D靚仔肉你食呀~ 哈哈~

      刪除
  4. 河邊個view真係正@@
    旅途上遇到的人和事很多時都有趣,寫blog可以記下來^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 唔記下來呢D濕碎得意野會唔記得架~
      原來上游已咁闊喎!

      刪除
  5. 最後一張相左邊崩碟上那些是什麼? Btw,上次你提到內地暴發戶,今早看新聞報道說有大陸人坐Delta 飛機,在座位上攤開報紙叫小朋友在上面拉屎,空姐叫入廁所,但家長拒絕,臭氣熏天,引起公憤。從來沒有見過有任何其他民族的人會這樣。我們作為中國人,還有什麼話說?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上一篇係我果一刻既感受,返到香港又見返呢班劣質客,乜野同情心一早化為怨恨了⋯ 一句講晒,一鍋粥只要有一粒老鼠屎,成鍋粥都玩完⋯
      果碟好似豬肉,唔記得⋯ 哈哈~

      刪除